ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • Aegeanews.gr
  • Bluenet
  • Aegeanews.gr
  • Aegeanews.gr
  • Aegeanews.gr

Όλη η αλήθεια για τους εποχικούς Πυροσβέστες

Διαβάζω εδώ και μήνες τα σχόλια εποχικών πυροσβεστών κι ομολογώ ότι μου προκαλούν θλίψη κι αγανάκτηση ειδικά όταν...
αναφερόμενοι στην επικείμενη προκήρυξη για Πενταετείς Πυροσβέστες λένε ότι οι θέσεις που θα προκηρυχθούν τους ανήκουν λόγω προυπηρεσίας κι ότι καλώς αποκλείονται άπειροι πολίτες από τον επικείμενο διαγωνισμό..!!!
Και πώς άραγε θα μπορούσε κάποιος να αποκτήσει αυτή την εμπειρία-προυπηρεσία ως εποχικός πυροσβέστης,αφού το κλαμπ των εποχικών πυροσβεστών κατέστη κλειστό για όλους τους υπόλοιπους Έλληνες ήδη από το 2003; Κι εξηγούμαι αμέσως:
Το 2003,προεκλογικό έτος για όσους θυμούνται,οι τότε κυβερνητικοί βουλευτές, εξασφάλισαν στους ήδη εργαζόμενους εποχικούς την πρώτη πενταετία συνεχούς επαναπρόσληψης στο Πυροσβεστικό Σώμα.Ψήφισαν το Π.Δ 124/2003 ΦΕΚ Α 108/8.5.2003 σύμφωνα με το οποίο "οι προσλαμβανόμενοι(εποχικοί),
προσλαμβάνονται εκ νέου στην Πυροσβεστική μέχρι και για πέντε(5)αντιπυρικές περιόδους". Ως κριτήρια πρόσληψης αναφέρονται:
1.εντοπιότητα
2.μακροχρονίως άνεργοι
3.έγγαμοι με τέκνα και
4.οι υποψήφιοι που ήταν εποχικοί πυροσβέστες στην Δασική ή Πυροσβεστική Υπηρεσία πριν την ισχύ του παρόντος Διατάγματος,λαμβάνουν 80 μόρια για κάθε αντιπυρική περίοδο που έχουν εργαστεί στο παρελθόν στις δύο αυτές Υπηρεσίες..!!!!
Αυτό που βλέπουμε δηλαδή είναι πριμοδότηση της πριμοδότησης ώστε να μην εισχωρήσει κανένας "ξένος".Από τα παραπάνω κριτήρια,καταλαβαίνει κανείς ότι δεν προτιμούνται νέα και μορφωμένα παιδιά με όρεξη και αντοχές αλλά αυτοί που πριν το 2003 είχαν καταφέρει με τον ένα ή άλλο τρόπο να τρυπώσουν σε Δασική ή Πυροσβεστική.Το σκάνδαλο συνεχίζεται το 2007 με το Π.Δ. 121/2007 ΦΕΚ Α 155/12.7.2007,το οποίο προβλέπει ότι "οι προσλαμβανόμενοι(εποχικοί) προσλαμβάνονται εκ νέου στην Πυροσβεστική μέχρι και για πέντε(5)αντιπυρικές περιόδους,το οποίο μπορεί να ! επεκταθεί μέχρι και δέκα(10)αντιπυρικές περιόδους,κατά παρέκκλιση των κειμένων διατάξεων...".
Και να ήθελε δηλαδή κάποιος πολίτης να προσληφθεί ως εποχικός πυροσβέστης δεν μπορούσε!Κι ας ήταν περισσότερο μορφωμένος,δυνατός,ορεξάτος,κατάλληλος.Πάντα προηγούνταν αυτοί που ήδη υπηρετούσαν ως εποχικοί και μάλιστα οι προ του 2003... Όσο πιο παλιά σκαλίζει κανείς τόσο περισσότερη βρωμιά ανακαλύπτει.
Και βέβαια να μην αναφέρουμε πολλά για τις υγειονομικές εξετάσεις των εποχικών τα προηγούμενα χρόνια μιας και φέτος,που για πρώτη φορά τους ζητήθηκε να προσκομίσουν απολυτήριο Στρατού,βρέθηκαν πολλοί με Ι3 ή Ι4!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
tro-ma-ktiko.blogspot.com
  • Τελευταία Ενημέρωση: 17/5/2011 6:38:09 μμ
    Λέξεις κλειδιά: Συμβασιουχοι Πυροσβεστες,πυροσβεστες,πυροσβεστες πενταετούς υποχρέωσης,καλυτερα
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
$count Σχόλια
  • ΒΑΣΙΛΗΣ
    ΒΑΣΙΛΗΣ5/4/2011 4:37:00 πμ
    ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝΕΚΤΙΚΗ ΘΕΣΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ???
    • ΓΙΑΝΝΗΣ
      ΓΙΑΝΝΗΣ8/5/2011 5:59:00 μμ
      ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΛΩΤΣΙΕΣ!!! ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ, ΜΟΡΙΑ ΠΡΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ, ΧΑΡΤΙ ΕΙΔΙΚΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΧΑΡΤΙ ΑΓΓΛΙΚΩΝ Κ.Α. ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΕΧΡΙ 29 ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙΣ ΕΝΩ ΤΑ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΠΟΥΔΑΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΥ ΕΚΑΝΑΝ ΝΑ ΓΛΥΦΟΥΝ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ!ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ!! ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΫΠΕΡΕΣΙΑ ΠΑΝΑΚΙΑ; ΚΑΙ ΤΟ ΟΡΙΟ ΗΛΙΚΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΧΡΙ 35-37 ΑΦΟΥ ΣΤΑ 67 ΘΑ ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΣΕ ΣΥΝΤΑΞΗ.
      • λευτερης
        λευτερης9/10/2011 11:21:00 μμ
        καταλαβαινω την αγανακτιση σου στους καιρους που ζουμε ομως δε γνωριζεις παρα πολλα πραγματα για τους εποχικους πυροσβεστες!μπηκαμε με ασεπ με αθλητικες δοκιμασιες κ εδω και 14 χρονια ζουμε στην αβεβαιοτητα!Με μισθους 700 ευρω! οσο για τα μεταπτυχιακα καλα ειναι αν σε εχουν βοηθησει να σκεπτεσαι γρηγορα και να αποφασιζεις ακομα πιο γρηγορα τι στιγμη της φωτιας αλλιως θα καεις!Τα υπολειπα καλα ειναι!
        • γ
          γ12/3/2012 9:51:00 πμ
          ρε τρελος εισαι ημουν εποχικος και ξερω τι ασεπ τι ειναι αυτα που λες ψευτη
      • ΟΡΕΙΝΟΣ
        ΟΡΕΙΝΟΣ26/11/2011 12:53:00 πμ
        Κ ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΑΔΕΡΦΕ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΠΟΧΙΚΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ???Η ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ???ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ ΤΟ 2003 ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ Η ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ???ΚΑΤΙ ΛΑΘΟΣ ΕΚΑΝΕΣ,ΔΕΝ ΣΟΥ ΦΤΑΙΜΕ ΕΜΕΙΣ,ΙΣΩΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΜΑΣ ΗΣΟΥΝ ΕΣΥ ΘΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΝΑ ΣΕ ΠΟΛΕΜΑΓΑΜΕ??ΑΑΑΑΑΑ ΞΕΧΑΣΑ Κ ΟΤΑΝ ΠΑΣ ΣΤΗΝ ΦΩΤΙΑ ΜΙΛΗΣΕ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΑ ΘΑ ΣΕ ΠΙΑΣΕΙ ΑΥΤΗ............
      • st
        st29/3/2012 9:09:00 μμ
        ΚΑΙ ΕΓΩ ΡΕ ΚΟΠΡΕ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΙ ΠΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΠΟΧΙΚΟΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΚΑΙ 11 ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΟΙ ΚΟΠΡΕ Ε ΚΟΠΡΕ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΚΟΠΡΕ.......ΦΩΤΙΑ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΣΠΙΤΙ ΣΑ ΔΕ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΚΙΦΗΝΑ
    • elena markou
      elena markou24/11/2011 10:57:00 πμ
      giati re karagiozi malaka emeis exoume proyphresia pollon xronon empeiria kai nekrous ..kai eseis eisaste axristoi palio malaka gi ayto
    • αντε καλα...!!
      αντε καλα...!!1/3/2012 3:16:00 μμ
      NOMIZW PWS LIGO POLU OLOI GNWRIZOUME PWS SE AUTIN TIN XWRA YPARXOUN POLLOI POU FAGANE POLLA LEFTA KAI KYRIOS APO TO DHMOSIO..MPOREI NA ITAN PYROSBESTE MPOREI KAI OXI.. ANTI NA STIRIZOUME O ENAS TON ALLON SE AUTOUS TOYS KAIROUS POU UPARXOUN PAIDIA POU PINANE POU NEOI DEN EXOUN MELLON SINTAKSIOYXOI POU DOYLEUAN MIA ZWH GIA NA EXOUN MIA BOI8EIA STA DISKOLA..OIKOGENIES POU XROSTANE AN8ROPOI POU AUTOKTONOUN..KAI EMEIS TI??MALONOUME METAKSI MAS GIA KAPOIES APOFASEIS POU DEN PIRAME KAN EMEIS..??
    • ΑΝΤΕ ΚΑΛΑ!!
      ΑΝΤΕ ΚΑΛΑ!!1/3/2012 3:22:00 μμ
      I8ELA NA GINW PUROSBESTHS OXI OMWS ME TA SKATOMIALA KAPOION POU MOU EXOUN STERISEI TO MELLON..NAI NAI NA MPEIS STO DIMOSIO..!!ENA 8ELW NA PW MONO SE OLOUS OSOUS EXOUN ENA IXNOS SEBASMOU STON EAUTO TOUS.. SAS EUXZARISTW GIA TO MELLON POU DEN 8A EXW SAN 20 XRONON POU EIMAI..KAI SAS EUXARISTW POU TO MONO POU MAS DWSATE ITAN I NEOTROPIA TOU DHMOSIOU..EGW KSERW PWS KANW STA 20 MOU OTI DOULEIA MPORO KAI LEW KAI EUXARISTW...ALLA EXW TO KEFALI PSILA..ESI??
  •  ανεργος
    ανεργος5/4/2011 4:39:00 πμ
    Γιατι να μην μπορουν ολοι να κανουν τα χαρτια τους?Ειναι αδικια για ολους τους ανεργους σε αυτους τους δυσκολους καιρους να γινονται φωτογραφικές προκηρύξεις.
  • Μιχαλης
    Μιχαλης5/4/2011 4:40:00 πμ
    Έλεος το έτος 2011 να έχουν ψηφίσει παράνομο νόμο στην βουλή για να βολέψουν τους 5300 ψηφοφόρους .
  • ζαχος
    ζαχος5/4/2011 4:43:00 πμ
    παρακολουθουμε ενα νομο, μια προκήρυξη απαραδεκτη !!!
  • KAΛΗΜΕΡΑ
    KAΛΗΜΕΡΑ5/4/2011 9:13:00 πμ
    ΚΥΡΙΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΤΑ ΑΣΥΣΤΟΛΑ ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΥΡΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΣΟΥ ΠΕΤΩΝΤΑΣ ΛΑΣΠΗ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΥΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ.ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΤΟ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ ΕΣΥ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΣΤΕΛΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΔΩ.ΑΚΟΥ ΛΟΙΠΟΝ 2 ΛΟΓΑΚΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙΣ ΤΩΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΞΕΣΗΚΩΝΕΙΣ ΑΔΙΚΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ (ΕΠΟΧΙΚΟΙ)ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΤΙΑΞΑΝΑ ΑΥΤΟΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΑΛΛΑ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑ.ΜΑΘΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΩ ΤΟ 1999 ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΜΕΙΝΑΝ ΕΞΩ,ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΠΗΡΑΝ ΝΕΟΥΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΜΕ ΜΟΝΟ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ...
  • ΚΑΛΗΜΕΡΑ
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ5/4/2011 9:18:00 πμ
    ...Η ΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΡΟΦΑΝΟΣ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΝ.ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΠΙΣΗΣ ΠΩΣ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΚΩ ΑΠΟ ΤΑ 33 ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΕΠΕΡΝΕ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΝΑΝΕ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟΙ.ΠΡΟΦΑΝΟΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΥΤΗ ΓΙΑ 5 ΜΗΝΕΣ ΕΙΧΑΝ ΚΟΨΕΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΙ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΝΙΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΠΗΓΑΝ ΑΛΛΟΥ..ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΚΥΡΙΕ ΕΞΥΠΝΑΚΙΑ ΠΗΓΑ.ΑΠΟΤΕΛΕΜΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΛΟΓΩ ΑΠΟΙΡΙΑΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ,ΚΑΙ Η ΜΗ ΚΑΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ...
  • ΚΑΛΗΜΕΡΑ
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ5/4/2011 9:22:00 πμ
    ...ΕΤΣΙ ΤΟ 2001 ΕΠΑΝΑΦΕΡΑΝΕ ΣΤΟ ΚΡΗΤΗΡΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΣΕ ΧΑΛΑΕΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ..ΚΑΙ ΤΟ 2003 ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΥΜΠΑΓΕΣ ΟΛΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΠΟΧΙΚΟΥΣ ΒΓΑΛΑΝΕ ΤΑ ΚΡΙΤΙΡΙΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΛΑΒΑΝΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΓΙΑ 5 ΧΡΟΝΙΑ,ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΜΕΓΙΣΤΟ ΚΡΙΤΙΡΙΟ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ,ΓΙΑΤΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΛΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΝΙΝΙΟ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙΣ ΜΟΝΟ ΜΙΣΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΟΧΙΚΟΥΣ ΓΙΑΥΤΟ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙΣ ΤΩΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΓΝΟΙΑ,ΕΓΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΕΠΟΧΙΚΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΞΕΡΕΙ ΚΑΘΕ ΔΡΟΜΑΚΙ ΤΟΥ ΜΕΡΟΥΣ...
    • σταθης
      σταθης13/4/2011 4:57:00 μμ
      οτι κ να λετε προηγουνται εποχικοι οι μορφωμενοι φλοροι στα πανεπιστημια!
  • ΚΑΛΗΜΕΡΑ..
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ..5/4/2011 9:26:00 πμ
    ...ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΟΡΦΩΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ..ΕΤΣΙ ΒΟΗΘΑΝΕ ΤΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΗ ΓΙΩΡΓΗΣ ΤΗΣ ΜΑΥΡΟΚΑΜΠΙΑΣ(ΟΥΤΕ ΕΣΥ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ)ΑΛΛΑ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΕΛΛΕΙΨΕΩΝ ΤΟΥ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΔΑΣΗ ΑΛΛΑ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ ΠΑΝΤΟΥ.ΣΠΙΤΙΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΠΕΓΚΛΩΒΙΣΜΟΙ,ΟΠΟΤΕ ΚΑΛΥΠΤΑΜΕ ΠΑΓΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΕΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ.ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΖΗΤΑΜΕ ΤΟΣΑ ΧΡΙΝΙΑ ΤΗΝ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΣΩΜΑ.ΕΧΟΥΜΕ ΚΕΡΔΙΣΗ ΠΟΛΛΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΘΕΜΑ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ...
  • ΚΑΛΗΜΕΡΑ
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ5/4/2011 9:30:00 πμ
    ...ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΠΡΟΦΑΝΟΣ ΑΓΝΟΕΙΣ.ΟΠΟΤΕ ΕΠΕΙΔΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΛΥΣΗ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΩΡΑ ΓΛΥΤΩΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΑΝ ΕΠΕΡΝΕ ΝΕΑ ΑΤΟΜΑ,ΕΠΕΙΔΗ ΓΛΥΤΩΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΑΝ ΜΠΑΙΝΑΜΕ ΔΙΚΑΣΤΟΚΟΣ.ΕΒΓΑΛΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΟΜΟ,ΟΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΚΑΙ 600 ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΠΟ ΤΑ 4000 ΑΤΟΜΑ..ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ ΛΑΘΟΣ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΟΥΝ 5300 ΕΠΟΧΙΚΟΙ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ.ΔΕΝ ΣΕ ΕΙΔΑ ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΛΕΓΕ ΑΥΤΟ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ?ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΑΣΟΚ ΨΗΦΙΣΕΣ.
  • ΚΑΛΗΜΕΡΑ
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ5/4/2011 9:37:00 πμ
    ..ΟΠΟΤΕ ΒΓΑΛΕ ΤΟ ΣΚΑΣΜΟ ΗΛΗΘΙΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙΣ ΤΩΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΣΥΜΦΕΡΩΝ..ΡΕ ΞΥΠΝΑΤΕ ΛΙΓΟ ΜΗΝ ΣΑΣ ΠΙΑΝΕ ΚΟΡΟΙΔΟ ΑΥΤΟΣ..Η ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΔΙΑΣΜΑΛΙΖΕΙ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΟΥΛΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΤΡΑΕΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ?ΠΗΡΑΝ 5500 ΑΤΟΜΑ ΤΑ ΟΡΓΑΝΩΣΑΝΕ ΚΑΛΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΒΓΑΖΑΝΕ ΟΛΗ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ,ΠΟΙΟΣ ΧΑΖΟΣ ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ ΘΑ ΕΔΙΩΧΝΕ ΤΩΝ ΕΜΠΕΙΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΝΕΟ?ΑΝΤΕ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΩΡΑ ΝΑ ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΑΚΙ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΡΑΚΟ...ΔΕΣ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ..
    • λευτερης
      λευτερης 9/10/2011 11:26:00 μμ
      ΣΩΣΤΟΣ!ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΑΠΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑ 33 ΧΡΟΝΩΝ ΜΕ 13 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΠΛΑΤΗ!
      • john
        john13/3/2013 3:52:00 μμ
        mia erotisi 3eroume pote bgeni prokiri3i gia epoxiakous? i ama tis stamatisane.. thx
  • ΚΑΛΗΜΕΡΑ
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ5/4/2011 9:38:00 πμ
    ΔΕΣ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΚΥΡΙΕ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΥΛΗ ΚΑΙ ΣΚΑΣΕ..... http://www.youtube.com/user/sspithess#p/u/43/TYTzhNb9_bs
  • κωτσος
    κωτσος5/4/2011 9:43:00 πμ
    αν ειναι δυνατον
  • μαριος
    μαριος5/4/2011 9:44:00 πμ
    ε οχι ρε παιδια δεν το πιστευω
  • PROKOPHS
    PROKOPHS5/4/2011 9:44:00 πμ
    MMMM EINAI ENA UEMA POY SHKWNEI KOYBENTA ALLA BARIEME..
  • politis
    politis5/4/2011 9:46:00 πμ
    oooooyyyyaaaaaaa....thelw na ginw pyrosbesthssssss ooouuuaaaa einai toneiro mouuu ooooouuuaaaa
  • GEIA SOY
    GEIA SOY5/4/2011 9:48:00 πμ
    RE FILE ANAGNWSTH POY ONEIRO SOY HTAN NA GINEIS SYMBASIOYXOS PYROSBESTEIS KAI TO ANALGHTO KRATOS DEN SE AFINE GIATI EPERNE SYNEXEIA TA PALIOPAIDA TOYS EPOXIKOYS MOY EIXAN PROYPHRESIA KAI HTAN KAI I3 I4..KRIMA RE POY DEN PERPATAS STO DROMO ME TO XARTI TOY STRATOY POY LEEI I1 NA DOYME POSO ANTRAKLAS EISAI NA SE PAROYN AMESWS...XAXAXAXA RE TI PINEIS KAI DEN MAS DINEIS?????
  • ζαχος,Μιχαλης,ανεργος,ΒΑΣΙΛΗΣ
    ζαχος,Μιχαλης,ανεργος,ΒΑΣΙΛΗΣ5/4/2011 9:51:00 πμ
    ΧΑΧΑΧΑΧΑ ΡΕ ΕΣΕΙΣ ΑΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΚΑΝΑΤΕ ΤΑ ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ?ΠΕΡΙΜΕΝΑΤΕ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΝΑ ΣΤΗΛΗ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΟΥ ΠΡΩΤΑ ΕΣΤΕΙΛΕ ΣΤΟ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΤΕ?..ΧΑΧΑΧΑΧΑ ΕΧΕΤΕ ΠΟΛΥ ΠΛΑΚΑ..ΕΝΑ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΛΕΡΟ ΕΓΙΝΕ ΜΟΛΙΣ ΔΙΚΟ ΣΑΣ...ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΕ(ΤΥΧΑΙΟ ΟΝΟΜΑ) ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΑΖΟΙ?
    • ΠΕΖΟΠΟΡΟ Ε.Μ.Α.Κ
      ΠΕΖΟΠΟΡΟ Ε.Μ.Α.Κ5/4/2011 3:26:00 μμ
      ΛΟΙΠΟΝ ΚΟΨΤΕ ΤΙΣ ΕΙΡΩΝΕΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΩΝ.Κ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΗ ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ.ΞΑΦΝΙΚΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΣΦΙΞΕ ΤΟ ΖΩΝΑΡΙ ΘΥΜΗΘΗΚΑΤΕ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΤΕ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ 22 ΝΕΚΡΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΠΟΥ ΑΜΟΙΒΟΝΤΕ ΜΕ 700 ΕΥΡΩ ΚΑΘΕ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ,ΓΙΑ 7 ΜΗΝΕΣ, ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΕΡΝΑΝ 1500 ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΓΡΑΦΕΙΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ, ΠΟΥ ΘΥΜΗΘΗΚΑΤΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ ΑΔΙΚΙΑ,ΑΡΑΧΤΟΙ ΣΕ ΜΙΑ ΞΑΠΛΩΣΤΡΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ Κ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΟΥΛΕΣ ΣΑΣ???
  • ΠΕΖΟΠΟΡΟ
    ΠΕΖΟΠΟΡΟ5/4/2011 3:34:00 μμ
    Η ΜΗΠΩΣ ΠΣΤΕΥΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΩΣ ΣΑΣ ΤΡΩΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΒΟΛΕΥΤΗΤΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ??700 ΕΥΡΩ ΠΑΙΡΝΑΜΕ Κ 700 ΘΑ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΕΔΩ Κ ΠΕΡΑ Κ ΣΤΗΝ 12 ΜΗΝΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΝΤΑΕΤΩΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΩΝ.ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΕΞΗΓΗΣΗ ΚΑΛΑ Κ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΠΩΣ ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΧΟΥΛΟ ΜΙΣΘΟ???ΟΧΙ ΚΥΡΙΟΙ.ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΤΕ Κ ΠΩΣ ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΟΥΝ ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΕΡΠΑΤΗΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΒΟΥΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΧΕΔΟΝ ,ΕΧΟΥΝ ΓΕΜΙΣΕΙ ΤΑ ΠΝΕΥΜΟΝΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΚΑΠΝΟΥΣ ,ΕΧΟΥΝ ΚΑΕΙ ΤΑ ΣΩΘΙΚΑ ΤΟΥΣ....
    • pros :  ΠΕΖΟΠΟΡΟ5/4/2011
      pros : ΠΕΖΟΠΟΡΟ5/4/2011 13/4/2011 6:10:00 μμ
      ΠΕΖΟΠΟΡΟ5/4/2011 3:34:00 μμ Η ΜΗΠΩΣ ΠΣΤΕΥΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΩΣ ΣΑΣ ΤΡΩΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΒΟΛΕΥΤΗΤΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ??700 ΕΥΡΩ ΠΑΙΡΝΑΜΕ Κ 700 ΘΑ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΕΔΩ Κ ΠΕΡΑ ..... Ti les re makaka.... emis imaste polites eno esis ? ti iste ? i malon pos tha thelate na legosastan ? DEN iste polites ? ti iste enstoli ? ahahouhaaaaa ainte re tagarrr
  • ΠΕΖΟΠΟΡΟ
    ΠΕΖΟΠΟΡΟ5/4/2011 3:43:00 μμ
    ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Κ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΕΜΠΡΑΚΤΑ Κ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ,ΟΧΙ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΜΟΝΟ,ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ.ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ Κ ΑΥΤΟ ΖΗΤΑΜΕ.ΣΤΑΘΕΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Κ ΟΧΙ ΒΟΛΕΨΗ ΟΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΦΑΝΤΑΖΕΣΤΕ....ΙΣΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ??ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΙΤΗΣ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ Κ ΓΝΩΣΗ ΜΕ ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΗΔΗ 4,5,10,ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ 15 ΑΝΤΙΠΥΡΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ??ΝΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙΣ Κ ΝΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΕΙΣ,ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΤΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ
    • ΔΑΣΟΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ
      ΔΑΣΟΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ5/4/2011 4:49:00 μμ
      Κ ΟΙ ΔΑΣΟΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ ΘΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΟΥΝ ΒΑΣΗ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ,ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΟΛΟΙ..ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΜΕ ΣΥΜΒΑΣΗ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΟΝΤΩΣ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑΝ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΥΠΕΡΕΣΙΑ,ΔΕΝ ΑΠΕΚΛΕΙΑΝ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΟΜΩΣ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ .ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΛΑΚΩΝΙΑ,ΑΝ Κ ΜΙΚΡΟΣ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΑ ΠΟΤΕ ΩΣ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ ,ΜΕ ΤΡΩΓΑΝ ΣΤΗΝ ΣΤΡΟΦΗ ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΠΡΟΥΠΕΡΕΣΙΑ.ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΚΑΤΩ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΥΤΗ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ Κ ΠΗΓΑ 400 ΧΛΜ ΜΑΚΡΥΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΠΡΟΣΛΗΦΘΩ...
  • ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ..
    ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ..5/4/2011 4:50:00 μμ
    ΠΟΥ ΞΑΦΝΙΚΑ ΣΕ ΕΠΙΑΣΕ Ο ΠΟΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΥΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ...Αν άραγε ζούσε σήμερα ο Βολταίρος, το «διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες» ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΕΤΡΑΓΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ,ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΠΟΝΗΡΟ ΤΡΟΠΟ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΜΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΠΑΡΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΤΑ ΘΕΣ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΤΟ ΒΟΥΛΩΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ,ΑΛΛΙΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ
  • ΔΑΣΟΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ
    ΔΑΣΟΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ5/4/2011 5:11:00 μμ
    ΔΕΝ ΕΚΑΤΣΑ ΜΕ ΣΤΑΥΡΩΜΕΝΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ...ΠΕΡΑΣΑ ΜΕ ΣΥΜΒΑΣΗ ΣΕ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΕΡΟΜΕΝΟ ΠΕΖΟΠΟΡΟ ΤΜΗΜΑ,4 ΧΡΟΝΙΑ (4 ΑΝΤΙΠΥΡΙΚΕΣ) ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ,ΛΑΚΩΝΙΑ ΑΘΗΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Κ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΣΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΟΥ Κ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ.ΑΡΚΕΤΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΟΙΡΑ.ΓΙΑΤΙ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ .Κ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ Κ ΟΧΙ ΟΛΟΙ ΔΙΑΜΕΣΩ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΚΥΡΗΞΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΚΑΙΩΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΟΝΤΑΣ ΣΤΑΘΕΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.
  • ΔΑΣΟΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ
    ΔΑΣΟΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ5/4/2011 5:32:00 μμ
    ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟΝ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΟΠΩΣ Κ ΟΙ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ.ΠΑΨΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΚΛΑΨΟΥΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΘΕΝ ΑΔΙΚΙΑ.ΔΙΑΜΕΣΩ ΑΣΕΠ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Κ ΒΑΣΗ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΟΠΩΣ ΟΡΙΖΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ.ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ Κ ΤΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΛΟΓΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ.ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ?ΕΑΝ ΜΑΣ ΨΟΦΗΣΕΙ Ο ΓΑΙΔΑΡΟΣ ΛΕΜΕ ΑΣ ΨΟΦΗΣΕΙ Κ ΤΟΥ ΓΕΙΤΟΝΑ.....
  • Γιωργος
    Γιωργος5/4/2011 6:38:00 μμ
    Αυτη η προκυρηξη ειναι απολυτα δικαιη για ολους τους εποχικους! Ολοι εσεις που γραφετε για αδικια και αλλα τετοια δεν ξερετε τι σας γινετε! Μαθετε οτι εχουν μπει κριτηρια και για τους εποχικους! Μενουν 2000 εποχικοι εκτος ρυθμισης λογο κριτηριων! Μενουν εξω οσοι ΔΕΝ εχουν Ι1 απο τον στρατο μενουν εξω οσοι ΔΕΝ εχουν απολυτηριο λυκειου μετα το 1980 (γιατι μεχρι τοτε η υποχρεωτικη εκπεδευση ηταν το δημοτικο,και ειναι απολυτα δικαιο αυτο)μενουν εξω οσοι ΔΕΝ εχουν λευκο ποινικο μητρωο και24 μηνες προ
  • lorry
    lorry5/4/2011 9:09:00 μμ
    giorgo den tha egrafa alla xalarose ligo.ta ksero kala ta pragmata
    • LORRY
      LORRY5/4/2011 11:18:00 μμ
      ESY XALARWSE LIGO GIATI DEN SOY EXW DWSEI DIKAIVMA NA PAIZEIS ME TI DOYLEIA POY KANW 14 XRONIA TWRA KAI TO PSWMI POU TRWW DEN TO EKLEPSA APO KANENAN SAS...ANTE BRAVO PHRATE FORA OLOI KAI KATHGORITE XWRIS NA KSERETE
  • τολης
    τολης5/4/2011 10:25:00 μμ
    η δουλειά είναι δικαίωμα όλων με τις ίδιες ευκαιρίες ..
  • βασιλης
    βασιλης5/4/2011 10:28:00 μμ
    πιστευω ολλοι εχουμε δικαιωμα στο καλυτερο και την ελπιδα στην ζωη μας όλοι ομως με τα ιδια κριτηρια σενα δημοκρατικο κρατος και οχι με τον τσαμπουκα και το ετσι θελω καποιας μεριδας ατομων..
  • Σοφια
    Σοφια5/4/2011 10:47:00 μμ
    Παρακολουθουμε ενα νομο, μια προκήρυξη απαραδεκτη.
  • MAGABELOS
    MAGABELOS5/4/2011 10:50:00 μμ
    STOYS DYSKOLOYS KAIROYS PREPH NA YPARJH DOYLEIA GIA OLOYS KAI EPOXIKOYS KAI EUELONTES KAI POLITES ISOTITA 50% 50%..KAI OXI 85% ME 15%???
  • ΑΝΕΡΓΟΣ!
    ΑΝΕΡΓΟΣ!5/4/2011 11:02:00 μμ
    ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ TO ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ!
  • νεος ανεργος
    νεος ανεργος6/4/2011 8:11:00 πμ
    οι εποχικοί πυροσβέστες Δεν γίνεται όμως να ισοπεδώνονται τα πάντα, για την πρόσληψή τους.
  • ΚΑΡΑΓΙΑΝΗΣ
    ΚΑΡΑΓΙΑΝΗΣ6/4/2011 8:22:00 πμ
    ΒΓΑΛΕ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ;;;ΕΧΕΤΕ ΞΕΦΤΙΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΣΑΣ.ΛΥΠΑΜΕ.
    • μακρυγιαννης
      μακρυγιαννης6/4/2011 3:19:00 μμ
      ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΚΑΙ ΕΓΩ ΛΥΠΑΜΕ ΕΣΕΝΑ,ΑΛΛΑ ΣΕ ΕΧΩ ΓΡΑΜΜΕΝΟ
  • Γιωργος
    Γιωργος6/4/2011 2:31:00 μμ
    Οσοι μπηκαν σαν εποχικοι πυροσβεστες το κανανε εντελως αντικειμενικα και δικαια!Μπηκαν με καταθεση δικαιολογιτικων και με μοροια τα οποια αναρτηθηκαν σε πινακες και οποιος ηθελε εκανε ενσταση!Αφηστε τα ψεματα περι πελατειακων σχεσεων!Μεσα στους εποχικους υπαρχουν ατομα απο ολους τους πολιτικους χωρους!Και φυσικα μετα απο τοσα χρονια προσφορας στο σωμα εχουν καθε δικαιωμα να εχουν προτεραιοτητα σε σχεση με καποιον αλλο!Καταλαβαινω οτι οι καιροι ειναι δυσκολοι για ολους αλλα μην τα βαζετε μαζιτους
  • ΡΕ
    ΡΕ6/4/2011 3:23:00 μμ
    ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΗΣΤΕ.15 ΧΡΟΝΙΑ ΔΟΥΛΕΥΩ 5ΜΗΝΟ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΩΣ ΤΑ ΒΓΑΖΩ ΠΕΡΑ?ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΠΕΣΑΝ ΠΕΙΝΕΣ ΗΡΘΑΝ ΟΙ ΜΑΓΚΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΑΙΞΟΥΝ ΙΣΤΟΡΙΑ?ΑΝΤΕ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΟΥ ΠΑΡΑΠΕΡΑ..ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕ ΠΙΑΣΕΤΕ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΜΑΣ..ΕΧΩ ΣΒΥΣΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΦΩΤΙΕΣ ΤΗΣ ΚΩ,ΕΧΩ ΜΟΙΡΙΣΕΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΕΧΩ ΚΟΥΒΑΛΗΣΕΙ ΝΕΚΡΟ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΤΕ ΓΙΑ ΜΕΝΑ???ΑΝΤΕ ΡΕ ΠΑΡΑΠΕΡΑ...
  • Γιαννης
    Γιαννης6/4/2011 4:32:00 μμ
    Τι στιγμη που η κυβερνηση προσπαθει να μας πεισει για διαφανεια και αξιοκρατια ενα σχεδιο νομου το οποιο ειναι παρανομο και δεν περναει καν απο προεδρικο διαταγμα ωπως οριζει ο νομος.
  • ΔΟΥΛΕΙΑ ΙΣΟΤΗΤΑ!!!
    ΔΟΥΛΕΙΑ ΙΣΟΤΗΤΑ!!!6/4/2011 4:40:00 μμ
    ΔΟΥΛΕΙΆ ΚΑΙ ΊΣΕΣ ΕΥΚΑΙΡΊΕΣ ΓΙΑ ΌΛΟΥΣ ΚΑΙ ΌΧΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΛΕΚΤΟΎΣ
  • george
    george6/4/2011 4:44:00 μμ
    Ποιος σου ειπε εσενα ρε μεγαλε οτι δεν περασε απο Προεδρικο διαταγμα..??? Γιατι παραπληροφορειτε τον κοσμο..?? Αιντε ψαξτο λιγο καλυτερα και αν δεν ξερεις τι σου γινετε να μη γραφεις αρλουμπες..!!!
  •  ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ
    ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ6/4/2011 4:48:00 μμ
    ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΤΕ ΤΟΥΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΜΒΕΙ ΗΔΗ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ...ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ...ΙΣΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!
  • Ανεργοι
    Ανεργοι6/4/2011 4:55:00 μμ
    Γιατι ρε φιλε οι εποχικοι δεν ειναι ανεργοι??ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΑΔΗ?
  • Η πρωτη φορα!
    Η πρωτη φορα!6/4/2011 4:58:00 μμ
    Ειναι η πρωτη φορα που μπαινουν αξιοκρατικα ατομα στην Πυροσβεστικη και εχουν λυσαξει ολοι! Τοσα χρονια ρε που μπαινανε στα μουλοχτα εκατονταδες χιλιαδες ατομα απο την πισω πορτα κοιμοσασταν ολοι με τα τσαρουχια!Και βγηκατε να φωναξετε τωρα??? Τοσα χρονια που εισασταν???
  • σωκρατης...23 χρονον νεος ανεργος...
    σωκρατης...23 χρονον νεος ανεργος...6/4/2011 5:05:00 μμ
    παρακολουθουμε ενα νομο, μια προκήρυξη απαραδεκτη που θα βγει να βολεψει τους βολεμένους εποχικους πυροσβεστες...
    • χαχαχαχα
      χαχαχαχα6/4/2011 5:28:00 μμ
      ΖΩΚΡΑΤΗ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ ΤΟ ΚΩΝΙΟ...ΘΑ ΓΛΥΤΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ
    • panagiwtis
      panagiwtis7/4/2011 1:25:00 πμ
      ΒΟΛΕΜΕΝΟΥΣ Ε ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΑ ΜΠΑΝΑΚΙΑ ΣΑΣ 15ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΜΕ 40ΝΤΑΡΙ ΚΑΥΣΟΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΜΑΙ ΖΑΚΥΘΟ 2 ΜΕΡΕΣ ΣΤΙ ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΑ ΑΝΕΡΓΟΣ Ε ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΒΟΛΕΜΑ Ε
  • που ειναι ισοτητα????????????????????
    που ειναι ισοτητα????????????????????6/4/2011 5:16:00 μμ
    το ποσοστό ορίζεται σε 15% των θέσεων για τους πολίτες και 85% των θέσεων για τους εποχικούς πυροσβέστες..ισοτητα????????????????????????απαραδεκτο????σε 4000 θεσεων.3400 εποχικη και 600 πολιτες.ισοτητα που ειναι??????
    • ΣΙΓΑ ΡΕ
      ΣΙΓΑ ΡΕ 6/4/2011 5:31:00 μμ
      ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ 15%...ΕΓΩ ΔΟΥΛΕΥΩ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΡΘΕΙΣ ΕΣΥ ΝΑ ΜΟΥ ΠΑΡΕΙΣ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ?ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΝ ΠΙΟ ΕΞΥΠΝΟ ΑΠΟ ΣΕΝΑ Η ΜΑΝΑ ΣΟΥ?????
  • terry
    terry6/4/2011 5:33:00 μμ
    den vgike akomi i prokiriksi re paidia.as vgei prota kai meta.tzampa malonete
  • makhs
    makhs6/4/2011 6:48:00 μμ
    epoxikh eistai axaristh kAI MONAXOFADES H PYROSBESTIKH DEN EINAI MPAJESAS DOYLEIA GIA OLOYW TELOS.
  • δανελης γιαννης
    δανελης γιαννης 6/4/2011 6:56:00 μμ
    Το ρημαδιασμένο άρθρο του συντάγματος περί ισότητας των πολιτών.στην βουλη δεν γνωριζουν?
  • Προς σιγα ρε 47
    Προς σιγα ρε 476/4/2011 7:02:00 μμ
    Γιατι ζητατε φωτογραφικη προκήρυξη?Γιατι να μην μπορουν ολοι να κανουν τα χαρτια τους?χουντα εχουμε????
  • . ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ..ΠΡΟΣ 47
    . ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ..ΠΡΟΣ 476/4/2011 7:11:00 μμ
    να βολευτείς παράνομα-αντισυνταγματικά εις βάρος των υπόλοιπων ελλήνων πολιτών.
  • ΑΓΓΕΛΗΣ.
    ΑΓΓΕΛΗΣ.6/4/2011 7:52:00 μμ
    ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΕ ΣΩΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΥΨΟΣ ΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΕΣ ΠΙΝΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ .ΕΚΑΤΟ ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΘΑ ΠΑΜΕ!!!
    • ΑΑΑΑΑ
      ΑΑΑΑΑ7/4/2011 1:58:00 πμ
      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΙΝΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΥΨΟΣ ΕΝΑΣ 1.90 ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΕ ΠΑΡΑΘΙΡΑΚΙ ΜΠΑΝΙΟΥ ΜΙΣΟΥ ΜΕΤΡΟΥ
      • χαι
        χαι30/5/2011 1:05:00 πμ
        εχει και πορτα το σπιτι.....απο εκει μπαινουν....
  • σακης σφ ΑΕΙ
    σακης σφ ΑΕΙ6/4/2011 8:00:00 μμ
    πρόκληση εναντίον του κοινού συμφέροντος κάθε απόφαση των κεντρικών πολιτικών παραγόντων, που δυναμιτίζει το λαο με ενα νομο,και μια προκήρυξη απαραδεκτη ..
  • μιχαλης
    μιχαλης 6/4/2011 10:09:00 μμ
    καλό ρεπορτάζ ξέρουν ποιά είναι η πραγματική διάστασή του σχεδιου νομου το οποιο ειναι παρανομο απαραδεκτο.καποιας μεριδας ατομων για να βολέψουν τους 5300 ψηφοφόρους.
  • βασιλικη
    βασιλικη6/4/2011 10:14:00 μμ
    Που τα είδατε αυτά τα πράγματα ντροπη δουλεια για ολους.........
  • ΣΑΚΗΣ
    ΣΑΚΗΣ6/4/2011 10:39:00 μμ
    ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ. ΑΦΗΝΟΥΝ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΚΑΙ ΒΟΛΕΥΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ.
  • ΑΝΤΩΝΗΣ
    ΑΝΤΩΝΗΣ6/4/2011 10:45:00 μμ
    Ας βγει, πρώτα με το καλό, αλλά αν ισχύουν τα παραπάνω δεδομένης της χρονικής στιγμής είναι πέρα για πέρα άδικο και για τα νέα άνεργα παιδιά αλλά και για το μέλλον του πυροσβεστικού σώματος. Ένας δασοπυροσβέστης πχ άνω των των 35 χωρίς να έχει περάσει αθλήματα-υψομέτρηση και Τις λοιπές ψυχοτεχνικές δοκιμασίες ως Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης τι θα προσφέρει στο σώμα;
    • ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΣ
      ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΣ7/4/2011 1:40:00 πμ
      ΟΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΑ ΠΕΡΣΙ ΣΤΙ ΛΕΥΚΑΔΑ ΣΤΙ ΧΑΡΑΔΡΑ 50 ΜΕΤΡΑ ΚΑΝΑΒΙΝΙ ΑΠΛΩΣΑ 1,65 ΥΨΟΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΝΕ ΟΙ ΚΟΝΤΟΙ ΟΙ ΨΙΛΟΙ ΔΕΝ ΠΑΝΕ 45 ΧΡΩΝΟΝ
  • ιδιωτης+πολιτης+ελληνας και εγω ρε  στους 300 βουλη
    ιδιωτης+πολιτης+ελληνας και εγω ρε στους 300 βουλη6/4/2011 10:50:00 μμ
    θα εισαχθουν ατομα με χαμηλο μορφωτικο επιπεδο (εποχικοι συνηθως δεν εχουν τεκειωσει γυμνασιο, οχι ολοι οι περισσοτεροι) Και δε θα δοθει ευκαιρια να μπουν ιδιωτες (μεγαλο ποσοστο) που θα στελεχωσουν και θα συγκροτησουν το πυροσβεστικο σωμα στο μελλον.
    • ΟΡΕΙΝΟΣ
      ΟΡΕΙΝΟΣ26/11/2011 12:49:00 πμ
      ΦΙΛΕ ΕΙΔΑ Κ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΜΕ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΤΟΥΣ,ΠΩΣ ΤΡΑΒΑΝΕ ΠΙΣΤΟΛΙ,ΞΕΦΤΥΛΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ.ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΕΠΟΧΙΚΟΙ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ,ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΕΓΩ ΟΤΙ Κ ΕΔΩ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΙ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΑΠΟ ΤΟ 2003.Η ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ,ΕΧΕΙΣ ΜΟΡΙΑ ΜΠΑΙΝΕΙΣ,ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΣ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ,ΟΠΩΣ Κ ΕΓΩ ΕΚΑΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΦΡΟΥΡΟΥΣ,ΣΤΟ ΕΚΑΒ ΤΟ ΙΔΙΟ,ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΤΑ ΠΡΟΣΩΝΤΑ,ΔΕΝ ΜΠΗΚΑ,ΤΩΡΑ ΤΑ ΕΧΩ Κ ΑΠΑΙΤΩ ΚΥΡΙΟΙ,12 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑ Κ ΣΕ ΦΩΤΙΕΣ ΕΧΩ ΠΑΕΙ,Κ ΣΕ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ Κ ΣΕ ΣΠΙΤΙΑ,ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ.....ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ,ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΑΣ ΓΙΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ Κ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΥΡΙΟΙ Κ ΚΥΡΙΕΣ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΣΤΕ,ΑΝ ΜΠΑΙΝΑΤΕ ΣΤΟ ΣΩΜΑ,ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΟΤΙ ΘΑ ΠΙΑΝΑΤΕ ΜΙΑ ΚΑΡΕΚΛΑ Κ ΘΑ ΤΑ ΞΥΝΑΤΕ,ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ,ΤΟ ΘΕΛΩ,ΚΑΤΛΑΒΑΤΕ????ΜΗΝ ΜΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΕ,ΑΝ ΚΑΝΑΤΕ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΣΑΣ,ΠΑΙΞΑΤΕ Κ ΧΑΣΑΤΕ,ΕΣ ΣΥΝΕΧΗΣΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ Κ ΘΕΛΟΥΝ....
  • φωτης
    φωτης6/4/2011 11:02:00 μμ
    σκεψου ομως οτι νεα μορφωμενα και παιδια τα οποια αγαπουν το σωμα δεν τους δινεται η ευκαιρια να μπουν. Οι πενταετους υποχρεωσης δεν θα εχουν τελειωσει ουτε καν γυμνασιο και φανταζεσαι ποσο μπροστα θα παει η πυροσβεστικη και ποσο θα ειναι σε θεση να αντιμετωπισουν σοβαρα υπηρεσιακα θεματα; Δε λεω εχουν πειρα και προυπηρεσια αλλα δεν αρκει μονο αυτο... Συμφωνω οτι πρεπει επιτελους να δοθει λυση που βασανιζονται χρονια αλλα οχι να παρει μονο εποχικους και να κλεινει την πορτα στα μουτρα πολιτων.
  • ΕΙΣΑΙ.....
    ΕΙΣΑΙ.....7/4/2011 1:18:00 πμ
    Ο ΙΔΙΟΣ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΤΑ ΟΛΑ ΣΧΕΔΟΝ ΣΧΟΛΙΑ......ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΓΙΑΤΙ ΛΑΣΠΟΛΟΓΗΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΟΙΚΟΓΕΝΙΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΒΛΑΨΑΝ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΥ ΟΤΙ ΛΕΦΤΑ ΕΠΕΡΝΑΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 6 ΜΗΝΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 12..ΣΟΒΑΡΑ ΘΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΜΟΥ ΝΑ ΣΕ ΚΥΝΗΓΗΣΩ ΝΟΜΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΙΩΝΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΜΟΥ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΕΡΙ ΑΜΟΡΦΩΤΟΥ ΓΕΡΟΥ ΚΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΥ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ 35 ΧΡΟΝΩΝ.
  • TROGESTE
    TROGESTE7/4/2011 6:40:00 πμ
    PAIDIA DOYLEIA GIA OLOYS HREMISTE LIGO DOYLEIA GIA OLOYS KAI ISOTITA.
  • ELLENH
    ELLENH7/4/2011 12:37:00 μμ
    NTROPH SE OLOYS SAS YPARXOYN TOSA PAIDIA POY PHNANE KAI ESEIS TROGESTE METAJISAS.TO KALYTERO EINAI 50% 50% TELOS.
  • ποπη
    ποπη7/4/2011 7:02:00 μμ
    για να σβησεις φωτιες δεν χρειαζεται να εισαι επιστημονας αλλα να εχεις κοτσια και τα υπολοιπα που χρειαζονται. ειναι αδικο για τους απλους πολιτες να μενουν εκτος οσοι εχουν απολυτηριο γυμνασιου ενω στους εποχικους να μην υπαρχει προβλημα. γιατι να γινεται διαχωρισμος; η θα ισχυει απολυτηριο λυκειου για ολους ή για κανεναν;
  • ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ..
    ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ..7/4/2011 9:29:00 μμ
    ΤΟ ΟΛΟ ΣΚΗΝΙΚΟ..Ο ΤΥΠΟΣ ΠΟΥ ΤΑ ΣΤΕΛΝΕΙ ΑΥΤΑ ΕΔΩ ΣΑΣ ΠΑΡΑΠΛΗΡΩΦΟΡΕΙ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΣΙΜΠΑΤΕ.ΑΝ ΟΙ ΕΠΟΧΙΚΟΙ ΔΕΝ ΚΑΝΑΝΕ ΑΓΩΝΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 7 ΧΡΟΝΙΑ ΑΥΤΗ Η ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΒΓΑΙΝΕ ΠΟΤΕ.ΒΓΗΚΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 5300 ΕΠΟΧΙΚΟΥΣ ΘΑ ΠΡΟΣΛΗΦΘΟΥΝ ΟΙ 3400 ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ + 600 ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΩΣ 29 ΧΡΟΝΩΝ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΤΕ.. http://www.youtube.com/watch?v=WWNPOvBXheo&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=oZoLKdWr6uQ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΑΥΤΟΣ...
  • ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ..
    ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ..7/4/2011 9:32:00 μμ
    ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΑ ΣΤΕΛΝΕΙ ΕΔΩ ΤΑ ΣΤΕΛΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ.ΠΡΟΦΑΝΟΣ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΑ,ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΨΥΧΙΑΤΡΟΣ..ΑΝ ΟΙ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΙ ΔΕΝ ΤΡΩΓΑΝΕ ΤΑ ΔΑΚΡΥΓΟΝΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΒΓΑΙΝΕ,ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΥΣ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ 600 ΠΟΛΙΤΕΣ..ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ..ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ 5ΕΤΟΥΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΜΕ ΜΙΣΘΟ ΕΠΟΧΙΚΟΥ ΘΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΟΧΙ ΜΟΝΙΜΟΥ 700 ΕΥΡΩ...ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΗΡΕΜΗΣΤΕ ΛΙΓΟ.
  • προς εισαι 64
    προς εισαι 648/4/2011 10:01:00 μμ
    συμβουλιο της επικρατειας δεν θα περασει η κοροϊδία..θα παω στο δικηγορο μου..
    • DIABASE EDW..
      DIABASE EDW..9/4/2011 6:26:00 μμ
      http://www.aegeanews24.gr/default.asp?id=27&lg_id=1&Records=Details&_id=382995 TWRA AMA EXEIS FRAGKA PANE SE OSA DIKASTHRIA THES KAI PARE KAI OLOUS TOYS ALLOUS MAZI..ANTE GIATI MAS TA EXEIS KANEI TSOYREKIA
  • Νικος
    Νικος8/4/2011 10:15:00 μμ
    Ναι,αλλά πώς άραγε θα μπορούσε κάποιος πολίτης να αποκτήσει αυτή την εμπειρία-προϋπηρεσία ως εποχικός πυροσβέστης,αφού το κλαμπ των εποχικών πυροσβεστών κατέστη κλειστό επάγγελμα για όλους τους υπόλοιπους Έλληνες ήδη από το 2003;
  • ΑΝΤΩΝΗΣ
    ΑΝΤΩΝΗΣ9/4/2011 7:35:00 πμ
    Ας μας εξηγησουν ολοι αυτοι οι καθυστερημενοι βουλευτες των κομματων που ψηφησαν το νομο, γιατι να μπει εν ετη 2011 σε ενα σωμα, με πολλες απαιτησεις απο τους πολιτες: α. Καποιος ο οποιος ειναι 56 ετων ? Β. Καποιοι οι οποιοι ειναι αποφοιτοι δημοτικου και γυμνασιου? Γ.καποιοι οι οποιοι δεν διαθετουν τα καταλληλα σωματικα και ψυχικα προσοντα ? Δ. Καποιοι οι οποιοι δεν μπορουν να ανταπεξελθουν σε αθλητικες δοκιμασιες? Ας μας εξηγησουν γιατι συμμετεχει μονο το 15% απο τους υπολοιπους ελληνες..... Μηπως υστερουν σε κατι? Απλα λυπαμαι.......
    • ΦΙΛΕ
      ΦΙΛΕ9/4/2011 2:55:00 μμ
      ΑΝΤΩΝΗ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΕΓΩ ΓΙΑ ΟΣΑ ΡΩΤΑΣ.Α)ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΣΥ ΑΠΟΚΑΛΕΙΣ ΠΛΑΓΙΩΣ ΥΠΕΡΗΛΙΚΑ Κ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΟ Π.ΣΩΜΑ ΗΤΑΝ 25 ΧΡΟΝΩΝ ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΝΑ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΣΧΕΣΗ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΔΑΣΟΠΥΡΟΣΒΕΣΗΣ ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΔΑΣΙΚΩΝ ΠΥΡΚΑΓΙΩΝ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΕΠΩΜΙΣΤΕΙ ΤΟ ΔΑΣΑΡΧΕΙΟ.ΤΙ??ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΕΣ ΚΑΛΑ???Κ ΟΜΩΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥΣ 30 ΕΤΗ(ΠΕΣΤΟ ΣΕΖΟΝ ΕΣΥ...) ΑΠΑΣΧΟΛΗΜΕΝΟΙ ΣΕ ΕΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ.ΤΗΝ ΔΑΣΟΠΥΡΟΣΒΕΣΗ.ΑΥΤΟ Κ ΜΟΝΟ,Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥΣ ΑΝΑΝΕΩΝΕ...
    • ΦΙΛΕ
      ΦΙΛΕ9/4/2011 3:07:00 μμ
      ...ΤΗΝ ΣΧΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥΣ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΠΑΝΤΑ ΧΡΟΝΟΥ .ΔΕΣΜΙΟΙ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑΤΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΥΤΗ ΠΛΕΟΝ ΕΓΙΝΕ Η ΖΩΗ ΤΟΥΣ.ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΣΑΝΕ Κ ΜΑΤΩΣΑΝΕ ΓΙΑ ΑΥΤΗ.ΗΤΑΝ ΝΕΟΙ Κ ΓΕΡΑΣΑΝΕ ΣΒΗΝΩΝΤΑΣ ΔΑΣΙΚΕΣ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ Κ ΟΧΙ ΜΟΝΟ.ΕΞΑΛΛΟΥ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΣΥ ΑΠΟΚΑΛΕΙΣ 56ΑΡΗΔΕΣ ΔΑΣΟΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΟΥ ,Κ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΟΥ,ΝΑ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΩ ΠΩΣ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ 5000 ΔΑΣΟΠΥΡΟΣΒΕΣΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 80 ΑΤΟΜΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΣ.Β)ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ Κ ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΕΣΥ Κ ΟΣΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΠΑΞΙΩΝΕΤΕ...
  • ?????????????????????????????????????
    ?????????????????????????????????????9/4/2011 7:39:00 πμ
    Μήπως,λέω μήπως,ήρθε η ώρα να ανοίξει επιτέλους και το κλειστό επάγγελμα του εποχικού πυροσβέστη;
  • χριστος
    χριστος9/4/2011 7:57:00 πμ
    Μιας αηδιαστικης φωτογραφικης προκηρυξης που στερει το πυροσβεστικο σωμα απο αξια ελληνοπουλα, προκειμενου να βολευτουν μια στρατια απο εποχικους πυροσβεστες που πολλοι απο αυτους ,οχι ολοι γιατι υπαρχουν και αξιοι, ειχαν βολευτει απο αυτην την εποχιακη δουλεια ενω ειχαν πιστεψει τα παραμυθια περι μονιμοποιησης των συνδικαλιστων τους.....
    • ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
      ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ9/4/2011 4:53:00 μμ
      ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΗΣΤΕ ΣΑΣ ΛΕΩ...ΕΝΑ ΛΑΜΟΓΙΟ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΦΛΩΜΟΣΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ..ΑΥΤΟΣ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙ ΑΥΤΟΣ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ
  •  κερασακι
    κερασακι9/4/2011 5:12:00 μμ
    Το κερασακι ομως στην απαξιωση και τον εξευτελισμο του σωματος ειναι ο νομος για ο θεσμο του πυροσβεστη πενταετους θητειας...
  • ε αμα
    ε αμα9/4/2011 5:46:00 μμ
    δεν σαρεσει το κερασακι φαε ενα γλυκο τοματακι απο τη Ζια..ισως σωσεις μερικα καμενα εγκεφαλικα κυτταρα...
  • προς 79
    προς 799/4/2011 6:14:00 μμ
    Νηστίσιμο, αλλά και πεντανόστιμο φαγητό .
  • μιχαλάρας
    μιχαλάρας10/4/2011 8:19:00 μμ
    δυστυχώς αρκετοί από τους εποχικούς δεν εκτιμούν το μηνιάτικο που παίρνουν από την πυροσβεστική και το λέω διότι τους έχω ακούσει πολλές φορές να κατηγορούν στους πολίτες,πρόσωπα και πράματα μέσα από το χώρο εργασίας τους υποσκάπτοντας έτσι το γόητρο μιας υπηρεσίας που έχει κερδίσει με πολύ ιδρώτα και αίμα την αναγνώριση της κοινωνίας. αποδεικνύουν ότι είναι ξένο σώμα κι ότι δεν αγαπούν αυτό που κάνουν,απόδειξη:το χειμώνα που λήγει η σύμβασή τους δεν καταδέχονται να εργαστούν ως εθελοντές..
  • mixalara
    mixalara10/4/2011 9:26:00 μμ
    kai esy exeis akousei?ti le re paidi mou oloi akoute sayth ti xwra...opoios akouei na phgainei ston eisaggelea..alliws na to boulwnei..
  • ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ
    ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ11/4/2011 11:11:00 πμ
    --...Επειδή πρέπει να υπάρξει ακριβής αριθμός στην προκήρυξη όλων των συναδέλφων που έχουν τα προσόντα ώστε να μην έχουμε «παρεμβολές» από πολίτες... --...ώστε να προκηρυχθεί ακριβής αριθμός θέσεων ώστε να μην μπουν πολίτες .... ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΙΣΤΙΟΣΕΛΙΔΑ ΤΩΝ ΕΠΟΧΙΚΩΝ.WWW.POSPYD.GR ΚΟΜΜΕΝΑ ΚΑΙ ΡΑΜΜΕΝΑ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΟΥΣ...ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΞΕΣΗΚΩΘΗΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΟΡΟΙΔΙΑ.ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ
  • ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ
    ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ11/4/2011 11:11:00 πμ
    --...Επειδή πρέπει να υπάρξει ακριβής αριθμός στην προκήρυξη όλων των συναδέλφων που έχουν τα προσόντα ώστε να μην έχουμε «παρεμβολές» από πολίτες... --...ώστε να προκηρυχθεί ακριβής αριθμός θέσεων ώστε να μην μπουν πολίτες .... ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΙΣΤΙΟΣΕΛΙΔΑ ΤΩΝ ΕΠΟΧΙΚΩΝ.WWW.POSPYD.GR ΚΟΜΜΕΝΑ ΚΑΙ ΡΑΜΜΕΝΑ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΟΥΣ...ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΞΕΣΗΚΩΘΗΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΟΡΟΙΔΙΑ.ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ
    • ΧΑΛΑΡΩΣΕ
      ΧΑΛΑΡΩΣΕ 11/4/2011 2:26:00 μμ
      ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΗ Η ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ.600 ΘΕΣΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΕΣ.ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΤΟΣΟΥΣ ΕΠΑΙΡΝΕ Κ ΣΕ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΠΡΟΚΥΡΗΞΕΙΣ...ΑΦΗΣΤΕ ΤΙΣ ΚΛΑΨΕΣ ...ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΤΕ...ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ??ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΟΙ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΙ ΔΑΣΟΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΝΑ ΤΑ ΒΡΟΥΝ ΣΤΡΩΜΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΘΥΣΙΕΣ ΤΩΝ ΔΑΣΟΠΥΡΟΣΒΕΣΤΩΝ????ΛΟΓΙΚΕΥΤΗΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ....
      • komantos
        komantos11/4/2011 2:54:00 μμ
        eimai teliofutos enieou lukiou,ipiretisa stis eidikes dunamis,eimai poluteknos,exw duo adergia anilika,lete na exw arketa moria???????an den exw egw poios exei?????
  • komantos
    komantos11/4/2011 2:50:00 μμ
    exw apolutirio enieou,exw upiretisi stis eidikes dunamis,eimai poluteknos,kai exw kai duo aderfia anilika..lete exw arketa moria???????
  • ΦΙΛΕ ΚΟΜΜΑΝΤΟ
    ΦΙΛΕ ΚΟΜΜΑΝΤΟ11/4/2011 9:20:00 μμ
    ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΤΟΥΣ 600 ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ ΑΥΤΗ.ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΣΟΥ.ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΜΕΤΡΑΣ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ.ΔΕΝ ΣΕ ΤΡΩΝΕ ΟΥΤΕ ΜΕ ΒΙΣΜΑ ΣΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ,ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΤΟ 2008 ΟΠΟΥ 1200 ΑΤΟΜΑ ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΒΙΣΜΑΤΑ ΑΦΟΥ ΕΙΧΕ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ..ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ ΑΥΤΗ ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΚΑΘΑΡΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΩΝ.ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΚΑΘΑΡΗ ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ.ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΚΑΙ 600 ΑΤΟΜΑ ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΑ,ΤΟ ΤΟΝΙΖΩ ΑΥΤΟ.ΚΑΤΑ ΤΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΠΡΟΚΥΡΗΞΗΣ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΠΟΧΙΚΟΥΣ,ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΚΟΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ΒΟΛΕΨΑΚΙΔΕΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΝΑ ΣΚΟΥΖΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΣΗΜΑΙΑΚΙΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΚΛΟΓΕΣ,ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΟΛΕΥΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΣΩ ΠΟΡΤΑ,ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΠΛΑΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ....ΕΤΣΙ ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΗΝ ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΓΙΑ ΠΤΥΧΙΑ ΗΛΙΚΙΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΠΑΡΜΠΟΥΤΣΑΛΑ......ΑΝΤΕ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΑΣ ΤΩΡΑ..
    • ΜΟΝΙΜΟΣ
      ΜΟΝΙΜΟΣ12/4/2011 10:01:00 πμ
      ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗ ΤΗΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗΣ...ΜΠΗΚΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ ΤΟΥ 2008.ΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΕΣ..ΔΩΣΑΜΕ 6 ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΠΗΚΑ ΜΟΝΟ ΕΓΩ..ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΠΑΔΟΣ ΤΗΣ Ν.Δ.ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΕΔΩ Ο ΕΠΟΧΙΚΟΣ ΠΥΡΣ/ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΡΙΧΝΟΥΝ ΛΑΣΠΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.ΗΜΟΥΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ ΤΟΥΣ , ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ ΕΔΩ ΕΓΙΝΑ ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥΣ..ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΕΔΩ ΠΟΥ ΕΙΔΑΝ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΕΠΟΧΙΚΟΙ...ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΔΕΞΙΑ ΠΑΙΔΙΑ;ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΗΚΑΝ ΤΟ 08;ΓΙΑΤΙ ΤΟ 90%
      • ΠΡΟΣ ΜΟΝΙΜΟ....
        ΠΡΟΣ ΜΟΝΙΜΟ....12/4/2011 6:11:00 μμ
        ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΙ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ???ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ???ΓΙΑ ΡΩΤΑ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ Κ ΜΕΤΑ ΕΛΑ ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ...ΕΣΥ ΘΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΣΟΥ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟΝ ΓΝΩΣΤΟ ΤΟΥ ΓΝΩΣΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ??????ΜΠΟΡΕΙ Κ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Κ ΕΤΣΙ Κ ΝΑ ΕΙΣΑΙ Η ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΑ ΕΣΥ Κ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΣ ΜΕ ΤΟ ΣΠΑΘΙ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΛΕΣ ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΠΑΙΖΟΤΑΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ....
        • ΠΑΙΔΙΑ..
          ΠΑΙΔΙΑ..12/4/2011 7:37:00 μμ
          ΜΗΝ ΠΕΦΤΕΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ ΔΗΘΕΝ ΣΑΝ ΜΟΝΙΜΟΙ..ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΙΜΟΣ Ο 90 ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΠΗΚΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΑΦΟΥ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑΣ ΤΗΝ ΚΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΦΟΥ ΟΛΗ Η ΣΕΙΡΑ ΗΤΑΝ ΑΜΕΤΑΘΕΤΟ...ΑΛΛΑ ΤΑ ΒΙΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΛΕΓΑΜΕ ΗΡΘΑΝ ΕΔΩ ΠΗΡΑΝ ΤΟΝ ΚΑΘΑΡΟ ΑΕΡΑ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΦΥΓΑΝΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΤΟΥΣ.ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΗ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΔΙΧΑΖΟΜΑΣΤΕ ΟΣΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΗΣ ΚΩ..ΜΑΛΛΟΝ ΤΑ ΚΟΡΟΙΔΑ ΕΙΜΑΣΤΕ.ΓΙΑΥΤΟ ΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ
  • 90
    9012/4/2011 12:32:00 μμ
    δεν εισαι μονιμος.......
  • free
    free12/4/2011 9:00:00 μμ
    στον φιλο εποχικο αναφερομαι.εδωσες στην προκυρηξη του 2007 για μονιμος?απαντησε μου λιγο.δεν μπορουμε να ισοπεδωνουμε τα παντα πονταρωντας στην πληρη αγνοια του κοσμου διοτι 744 εποχικοι περασαν τα αθληματα και απο αυτους 250 γιναν μονιμοι περιπου.αρα 500 εμειναν απο εξω.ε αυτοι μπορουν να πουν οτι ειχαν τα προσοντα και δεν μπηκαν.
  • σταθης
    σταθης13/4/2011 5:16:00 μμ
    οι εποχικοι προηγουνται
  • free
    free13/4/2011 6:43:00 μμ
    ρε φιλε και εγω εποχικος ημουν .τοσα χρονια εχω ακουσει πολλα τωρα ξαφνικα μεσα σε αυτην την κριση αγαπησαν τους εποχικους?πως τα βλεπεις?
    • σταθης
      σταθης13/4/2011 11:02:00 μμ
      θα γινει!γιατι το σωμα εχει αναγκη κ επιτελους κατι αξιοκρατικο!εσυ γιατι εφυγες;10 χρονια ειμαι!
      • αναγνωστης
        αναγνωστης14/4/2011 9:17:00 πμ
        ποια ειναι αξιοκρατια που μιλας σταθη;δεν θα υπαρχει οριο ηλικιας , υψος , γραμματικες γνωσεις..κ.α. για ποια αξιοκρατια μιλατε;υπαρχουν συμβασιουχοι στους δημους που δουλευουν 8μηνα για χρονια και καθαριζουν σκουπιδια.εσεις εκμεταλευεστε τα κενα του πυρκου σωματος μιας και αν υπηρχε κοσμος σε αυτο,σημερα ουτε λογος θα γινοταν για εσας.ραβετε κοβετε μια προκυρηξη μονο στα μετρα σας.ισοπεδωνετε το μελλον των δικων σας παιδιων.γιατι αν βγει μια προκυρηξη τετοια , η ελλαδα θα γυρισει 30 χρονια πισω
        • ΕΠΕΙΔΗ
          ΕΠΕΙΔΗ14/4/2011 2:41:00 μμ
          ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΠΟΛΥΞΕΡΟΣ Η ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΗΡΘΕ ΑΠΟ ΤΩΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ..ΠΕΡΑΣΤΗΚΑ ΣΑΣ
        • σταθης
          σταθης14/4/2011 3:14:00 μμ
          Ασε μας ρε φιλε!αν δεν ειναι αυτο αξιοκρατια τοτε ποιο ειναι η προκυρηξη του 2008 που μπηκε καθε ασχετος βισμα κ ερχοταν σε εμενα να του δειξω τα πυροσβεστικα;ντροπη!το μεγαλυτερο προσον ειναι η εμπειρια!οπου κ να πας στον ιδιωτικο τομεα με αυτο το προσον σε παιρνουν νομιζω! οσο για τους αμορφωτους συμβασιουχοι 5ετιας θα ειναι οχι μονιμοι!για αυτο κ σημερα οι συμβασιου χοι δικαωθηκαν στον αρειο παγο.η μονη αληθεια ειναι οτι σε τσουζει που εφυγες απτη συμβαση. για κ δεν μου απαντησες.
  • ΤΩΡΑ ΤΙ ΛΕΕΙ?
    ΤΩΡΑ ΤΙ ΛΕΕΙ?14/4/2011 2:39:00 μμ
    http://ksipnistere.blogspot.com/2011/04/video_14.html ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΤΩΡΑ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΕΑΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΠΟΥ ΛΑΣΠΟΛΟΓΕΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ?ΗΡΘΑΝ ΤΑ ΑΓΡΙΑ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΝ ΤΑ ΗΜΕΡΑ..ΑΣ ΒΠΕΙ ΜΙΑ ΣΠΗΛΕΙΑ ΝΑ ΚΡΥΦΕΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΣΚΟΥΛΙΚΙ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΙΧΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΝΤΡΙΚΑ....ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ ΟΙ ΣΑΜΠΑΝΙΕΣ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ..........ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΕ ΑΛΛΟ(ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ ΑΛΛΟ)
  • ΤΩΡΑ ΛΕΩ
    ΤΩΡΑ ΛΕΩ14/4/2011 7:39:00 μμ
    ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ >>Σύμφωνα με δικαστικές πηγές, η απόφαση αφορά στους συγκεκριμένους συμβασιούχους(δύο γυναίκες) ή σε όσους εργάζονταν στον ΟΠΑΠ και ενδεχομένως εκείνους που απασχολούνταν πριν από το 2001. ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΕΣΕΤΕ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΥΓΕΤΕ ΝΟΜΙΚΑ-ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ, ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ. ΤΟ 2001 ΕΓΙΝΕ Η ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕ ΤΟ 2011.ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ;ΚΑΛΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ....
  • kai
    kai 14/4/2011 8:16:00 μμ
    esy x.....apo ti xara sou pou tha paei kala geramata e???re megale ti problhma kai ti zori trabas mazi mas?ante re traba parapera esy kai ta koubadakia sou.....
  • free
    free15/4/2011 7:20:00 μμ
    προς τον πολυπειρο εποχικο .απαντησε μου εδωσες το 2007?αν ναι που κοπηκες/γιατι πολυ τα εβαλες με την τελευταια σειρα και εχω αρχισει και τρελαινομαι.και σε απανταω μονο 744 εποχικοι βγαλαν τα αθληματα.μπορει να το ψαξει ο καθενας και να το βρει.επισης ειμαι και παλαιοτερος σου και τα ξερω καλυτερα απο εσενα τα πραγματα.σε ερωτω τι εδειξες τους νεους πυροσβεστες τις αναπνευστικες η την διασωστικη σειρα .δεν θα γραφεις οτι να ναι γιατι μπηκαν αρκετοι εποχικοι στις τελευταιες σειρες.
    • προς free to go
      προς free to go15/4/2011 9:51:00 μμ
      ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΕΓΩ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΤΙ ΤΟΥΣ ΕΔΕΙΞΕ....ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΔΕΙΞΕ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΠΟΙΟ ΑΠΛΟ,ΠΩΣ ΔΙΝΟΥΝ ΝΕΡΟ,ΠΩΣ ΓΕΜΙΖΕΙΣ ΝΕΡΟ,ΑΚΟΜΑ Κ ΠΩΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΝΑ ΟΧΗΜΑ,ΠΩΣ ΚΟΒΕΙΣ ΜΕ ΕΝΑ ΑΛΥΣΙΔΟΠΡΙΟΝΟ ΕΝΑ ΔΕΝΤΡΟ Κ ΟΧΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ...ΕΣΥ Ο ΞΕΡΟΛΑΣ ΓΝΩΡΙΖΕΣ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΙΑ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΗ ΟΤΑΝ ΚΑΘΟΣΟΥΝ ΩΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΑΡΑΧΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΘΡΟΝΑ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΣΟΥ????Ο ΕΠΟΧΙΚΟΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΔΕΙ ΑΝ Κ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΚΕ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΝΑΓΚΗΣ ΝΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΗΣΕΙ.....
  • ΡΕ ΦΡΕΕ
    ΡΕ ΦΡΕΕ15/4/2011 10:48:00 μμ
    ΕΓΩ ΕΔΩΣΑ ΤΟ 2008(ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ) ΚΑΙ ΚΟΠΗΚΑ ΣΤΑ ΓΡΑΠΤΑ..ΕΤΣΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΩΝ ΕΙΠΑΝ ΓΙΑ 60 ΜΟΡΙΑ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΔΗΛΑΔΗ...ΑΝ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ Ο ΨΗΛΟΤΕΡΟΣ ΚΑΤΑΡΑΚΤΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΗΤΑΝ Ο ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΘΑ ΠΕΡΝΑΓΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΜΑΙ 14 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ,ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΗΚΕΣ ΑΛΛΑ ΣΕ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑ ΤΟ 2005 ΜΠΗΚΑ ΧΩΡΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΔΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΑ...ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΠΗΚΑ..ΟΤΑΝ Ο ΝΕΟΣ ΕΡΧΕΤΕ ΣΤΗ ΚΩ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΤΑΜΟΥΤΡΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΟΥΤΕ ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΟΥΤΕ ΓΡΑΠΤΑ,Ε ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΝΑ ΤΟΥ ΔΕΙΞΩ ΤΙΠΟΤΑ.ΤΑ ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ.ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΣ ΟΜΩΣ ΑΦΟΥ ΗΤΑΝ ΑΜΕΤΑΘΕΤΟ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΕ ΝΑ ΕΦΥΓΑΝ ΤΟΣΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΩ?ΕΜΕΙΝΑΝ ΜΑΛΛΟΝ 3-4 ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΒΙΣΜΑ.ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΞΕΡΩ ΚΑΛΑ..ΕΣΥ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ ΤΟΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ?ΠΟΙΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΥ?ΠΟΥ ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΩ ΠΛΕΟΝ 12 ΜΗΝΕΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΑΝ 5ΕΤΗΣ?ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ..ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΕ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΤΟ ΑΞΙΖΩ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΩ 12 ΜΗΝΕΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΤΟ ΣΩΜΑ.ΤΩΡΑ ΑΝ ΞΑΦΝΙΚΑ ΞΥΠΝΗΣΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΕΒΛΕΠΑΝ ΟΝΕΙΡΟ ΟΤΙ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΙ ΘΕΛΑΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΗΓΑΝ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΓΙΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΜΑΛΛΟΝ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΕΙΝΑΙ.....
  • ΠΡΟΣ 108
    ΠΡΟΣ 10816/4/2011 12:30:00 μμ
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΠΟΥ ΛΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΒΑΡΙΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΨΩΜΙ. 1.ΕΙΣΑΙ 14 ΧΡΟΝΙΑ ΕΠΟΧΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΣΟΥ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΕΝ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΤΑ 4 ΧΡΟΝΙΑ 2.ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΔΕΝ ΚΟΠΗΚΕΣ,ΓΙΑΤΙ Η ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΔΙΝΕ 1 ΜΟΡΙΟ.ΑΡΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΛΑΘΟΣ(50 ΜΟΡΙΑ) 3.ΠΗΡΕΣ ΕΝΤΟΛΗ ΑΠΟ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΕΣΥ ΣΕ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΗ?ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΕ ΛΕΣ ΨΕΜΑΤΑ. 4.ΠΩΣ ΛΕΓΕΤΕ ΑΥΤΟΣ Ο ΠΥΡΟΣΒΣΤΗΣ ΠΟΥ ΜΠΗΚΕ ΣΤΩ ΣΩΜΑ ΧΩΡΙΣ ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΓΡΑΠΤΑ.ΤΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΛΕΣ.
    • giorgos
      giorgos15/5/2012 7:24:00 μμ
      to 2008 mporei kaneis na moy pi ean edosan sinentefxi
  • ΠΡΟΣ 108
    ΠΡΟΣ 10816/4/2011 12:40:00 μμ
    5.ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΜΕ ΒΙΣΜΑ.ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ. 6.ΠΡΟΣΒΑΛΕΙΣ ΟΛΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΞΙΟΣ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΤΟ ΣΩΜΑ.ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ.ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΞΥΠΝΗΣΑΝ ΕΝΑ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΕΓΙΝΑΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ ΕΝΩ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΞΙΟΙ. 7.ΜΗΠΩΣ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΣΧΟΛΗ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ?ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΟΙΜΑΤΕ?ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΑΤΟΜΑ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ , ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΕΙΡΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑ?ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΘΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΕΣΑΣ.
  • ΚΑΛΑ
    ΚΑΛΑ16/4/2011 1:46:00 μμ
    ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΜΗΝ ΖΟΡΙΖΕΣΕ ΤΟΣΟ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΣΕΝΑ
  • free
    free16/4/2011 1:50:00 μμ
    προς φιλο εποχιακο .ο διαγωνισμος βγηκε το 2007 ψαξτο να το βρεις.τι προβλημα να εχω εγω μαζι σου το μισθο μου θα φας .ισα ισα θα βοηθησετε και το σωμα στην δασοπυροσβεση.απλα δεν μου αρεσε ο τροπος σου που μιλησες για τις τελευταιες σειρες πυροσβεστων.κατα τα αλλα sorry αν θιχτηκες.
    • ΤΟ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ
      ΤΟ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ 16/4/2011 2:13:00 μμ
      ΤΟΥ 08 ΗΤΑΝ TA PRWTA AGWNISMATA STHN ELEYSINA ME TO POLY XIONI..TWRA AN BGHKE TELH DEKEMBRH DEN THA TA XALASOUME STIS MERES.TO PROBLHMA RE FREE KSEREIS PIO EINAI?TOSA XRONIA AKOUGA NA LENE TI THA GINEI ME SAS POTE THA SAS KANOUN MONIMOUS TOSA XRONIA SAS EXOYN KAI ALLA TETOIA..TWRA KSAFNIKA GINAME OI SABOYRA KAI OI AXRHSTOI...E AYTO DEN TO ANEXOME..APLA TA PRAGMATA TOSA XRONIA HMOYN KALOS TWRA AXRHSTOS..E OXI DEN THA TO ANEXTW..
  • ειμαι ο 108
    ειμαι ο 10816/4/2011 1:54:00 μμ
    φιλε δεν ξερω αν εισαι συναδελφος πυροσβεστης αλλα ειμαι σιγουρος πως δεν εισαι...λοιπον ειμαι αξιος και πολυ μαλιστα,και δεν προσβαλω κανεναν με το να λεω οτι ειμαι αξιος γιατι το εχω αποδειξη με την συμπεριφορα μου και την εργατικοτητα μου ολα αυτα τα χρονια.και αν εχεις προβλημα με οτι γραφω οταν ερθουμε για δουλεια βγες στην πρωτη συγκεντρωση μπροστα σε ολους και ζητα να μιλησουμε.εγω θα βγω γιατι τα παντελονια τα φοραω με την μαγκια μου και την αξια μου...ΤΕΛΟΣ Η ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ.
  • eimai ektos
    eimai ektos18/4/2011 7:50:00 μμ
    i antikimenikotita einai megalo zitima. dikaioma stin ergasia oloi. kai ta kritiria ? to zitima ptyxio den exei na kani me to ptixio gia to opoio katartistike ? oi tou dimotikou 45arides (15 k 20 xronia prin 25arides)tote k tora epoxikoi tha vgoun ek neou stin agora ergasias ? i ergasia einai sintagmatiko dikeoma pou ofiloun oi eklegmenoi na exasfalizoun gia olous tous ellines polites. kratos dikeou gia olous epoxikous k mi. prasinous i mple. agonas apenanti sto adiko ayton pou kivernoun.
  • thom
    thom19/4/2011 5:33:00 μμ
    οι πολιτικες και οικονομικες εξελιξεις ειναι και θα ειναι ραγδαιες.οποιος το επιασε καλως.τα συμπερασματα δικα σας
  • προς 116
    προς 11620/4/2011 4:12:00 μμ
    τι θεσ να πεις; οτι δεν θα βγει η προκυρηξη;χλομο που δε θα βγει!
  • thom
    thom20/4/2011 5:42:00 μμ
    οτι θες πιστευε.λες να τα βγαζω απο το μυαλο μου?
  • προσ 118
    προσ 11820/4/2011 6:33:00 μμ
    ασχετα μ τα οικονομικα, η προκυρηξη θα βγει!
  • thom
    thom20/4/2011 8:44:00 μμ
    αν και γνωριζω απο πολυ καλες πηγες εν τουτοις βλεπω οτι εισαι ισχυρογνωμον και σταματω εδω.
  • ΔΗΛΑΔΗ
    ΔΗΛΑΔΗ21/4/2011 9:39:00 πμ
    ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ 2 ΙΣΧΥΡΟΓΝΩΜΩΝ ΕΔΩ......ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ...ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΟΝΤΗ ΓΙΟΡΤΗ...
  • ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΙ.
    ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΙ.21/4/2011 11:43:00 πμ
    ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ 17.ΟΟΟ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ.ΜΗΝ ΕΛΠΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ.ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΧΑΜΟΣ ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ.
  • απο 119
    απο 11922/4/2011 12:10:00 πμ
    η προκυρηξη θα βγει ο κοσμοσ να χαλασει!θα το δειτε ολοι!
  • ΖΖΖΖΖΖΖ
    ΖΖΖΖΖΖΖ22/4/2011 12:48:00 πμ
    ΕΔΩ Η ΕΛΛΑΔΑ ΒΟΥΛΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΑΚΟΜΗ.ΞΥΠΝΗΣΤΕ.ΕΔΩ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΝΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΜΕ ΔΑΝΕΙΚΑ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΟΝΕΙΡΕΥΕΣΤΕ.ΜΗΠΩΣ ΖΕΙΤΕ ΣΕ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ?
  • προς 124
    προς 12422/4/2011 12:45:00 μμ
    σωστα τα λες αλλα αν ο αλλος εχει ζορι δεν βλεπει καθαρα.παντως τον ιουνιο μπορει να υπαρξουν εξελιξεις συμφωνα με εφημεριδες και μπλογκς οποτε το θεωρω πιθανο να βγει τον μαιο.
  • ΠΡΟΣ 124
    ΠΡΟΣ 12423/4/2011 3:05:00 πμ
    ΦΙΛΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ?ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΑΙΟ ΘΑ ΒΓΕΙ?ΜΑ ΑΝ ΒΓΕΙ ΤΟΝ ΜΑΙΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΕΧΕΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ..ΑΧΡΗΣΤΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ.ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ.ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΥ.ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΙ ΤΙΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΤΟΥ..ΚΑΙ ΕΜΜΕΣΑ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΑ.ΑΝ ΒΓΕΙ ΟΠΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ.
  • προσ 126
    προσ 12628/4/2011 3:02:00 μμ
    ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΣΟΥ ΓΙΝΕΤΕ Κ ΕΣΕΝΑ ΟΠΩΣ Κ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ!ΔΙΩΧΝΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΕΜΑ!Η ΠΡΟΚΥΡΙΞΗ ΘΑ ΒΓΕΙ!
  • pros olous!
    pros olous!3/5/2011 2:40:00 πμ
    H prokiriksi kata 75/100 tha bgei 15 me 18 maiou oi epoxiki shmera 2-5-2011 hpegrapsan ston oaed gia na paradosoun ths kartes anergias! 1) oso gia ta oikonomika ths xwras ta swmata asfaleias ekserountai apo to mnimonio! 2) oi 744 pou perasan ta agonizmata kai kopikan sta grapta kopikan giati den gnorizan pia einai h megaliteri limnh ths ollandias opws poios einai o megaliteros kataraxths k.t.l.opws den gnerizan kai para polu polites ektos apo autous pou eixan apo thn proigoumenh mera ta themata
  • pros olous! 2
    pros olous! 2 3/5/2011 2:52:00 πμ
    3)apo tou 3600 epoxikou h peripou 2000 einai ews 33 kai exoun kai lukeio kai eidikes dunameis kai Γ katigoria kai I1 4)h prokiriksi den einai komenh kai rameni mono sta metra ton epoxikon apla egine ayto gia na mporesh na parei kai neou polites ! tha mporousan na ananeosoun to 2012 me nea 5etia kai na kanan thn symvasei apo 8 mhnes se 11 mhnes to xrono den tha htan oute paranomo oute antisuntagmatiko !
  • pros olous 3
    pros olous 33/5/2011 3:00:00 πμ
    5) ksafnika thimithikatai to 50-50! to 2007 pou to pososto htan 30 gia tous epoxikous kai 70 gia tous polites kanatai ths kotes 6) kapote tha ftasetai kai eseis h mikrh sta 50 pws tha sas fenotan an enas 25 erxotan ston ergodotisas as poume kai elege thn ton thes ton pappou pou exei teliwsei TEI diokstewn kai parte emena pou exw kai MASTER kai eimai neos kai anergos
  • pros olous! 4
    pros olous! 43/5/2011 3:10:00 πμ
    6)oi epoxikoi otan mpikan to 2003 edwsan agwnizmata 400m 100m me altires kai alma eis mhnos! kai kathe xrono pernane apo pathologo ! giati na ksanaperasoun agwnizmata efoswn ta exoun perasei . me autoi thn logoikh oloi osoi eksaskoun ena epaggelma prepei ana takta xronika diastimata na pernane apo diafores eksetaseis eita graptes eite psixikes eite athlitikes!
  • pros olous! 5
    pros olous! 53/5/2011 3:25:00 πμ
    pros olous kopste ths paparies erxontai poio diskoles meres gia olous! kai mhn trelenestai gia pragmata pou einai anousia kai kataponoune thn psixikisas hremeia! KAI OPWS LEEI ENAS FILOS MOU FLAXOS THA VELAKSOUME! kai gia na xalarosoume ligo eimaste ellhnes opws kai na ginei tha thn gazosoumai! EYXARISTW!
  • προς εποχικο
    προς εποχικο3/5/2011 7:12:00 μμ
    διαφωνω μαζι σου.δικες σου αποψεις εναι αυτες.
  • ?????
    ?????16/5/2011 4:38:00 μμ
    synadelfoi epoxikoi pagonoyn oles oi prokyriksis mexri to 2013.
  • Sakis
    Sakis20/5/2011 5:44:00 μμ
    Ρε παιδιά...Εγώ τώρα αν θα σας πω ότι όλον αυτόν τον καιρό συζητάτε μπόυρδες,και ότι όχι μόνο δεν θα τους πάρει,αλλά το πιθανότερο είναι αν δεν τους διώξουν τελείως να τους κάνουν το 8μηνο, 4μηνο ή 5μηνο θα με πιστέψετε ή θα με κράξετε?
  • stef
    stef10/6/2011 11:14:00 πμ
    ντροπη πως ειναι δυνατον εστω να μην περνανε απο αθλητικες δοκιμασιες και να μην εχουν ορια σωματικης ικανοτητας καινουργιο ειναι αυτο.Α ρε Ελλαδα αθανατη και μετα θελουμε να δημιουργησουμε ενα κρατος αξιοκρατικο με ανικανους και αμορφωτους(αφου δεν ειναι υποχρεωτικη ουτε η πρωτοβαθμια εκπαιδευση)στα σωματα ασφαλειας.
  • και κατι αλλο
    και κατι αλλο14/6/2011 9:30:00 μμ
    Μια ερωτηση οσο αφορα τα απολυτηρια γιατι παρακολουθω συζητησεις και αυτο δεν το εχει αναφερει κανενας,ποιο ειναι ανωτερο,ενα απολυτηριο λυκειου 2002 με βαθμο 14 το οποιο 9 στα 15 μαθήματα ηταν μεσω πανελληνιων ή ενα απολυτηριο λυκειου 2011 με βαθμο 17 το οποιο ολα τα μαθηματα ειναι με ενδοσχολικες εξετασεις? τα οποια απολυτηρια εχουν χαρακτηριστει απ τα ξενα πανεπιστημια αναξιοπιστα και μη αποδεκτα.Αυτοι εχουν βαλθει να μας τρελανουν με την ασχετοσυνη τους
  • tilios
    tilios30/9/2011 1:11:00 πμ
    o bathmos apoluthriou pezei rolo mono oxi posa mathimata edwses...
  • χαρης
    χαρης23/11/2011 1:48:00 μμ
    ξερει κανεις απο τους συναδελφους ΕΠΟΧΙΚΟΥΣ ποσοι μενουν εκτοσ απο τους επιτυχοντες , λογω πονικου μητρωου και ι1 ??? τι αριθμο περιπου ??πολλοι κανουν λογω για 1000 ατομα ??
  • anonimos
    anonimos17/4/2012 12:25:00 μμ
    ante tora na toys psifisoun mia k toys volepsan. ayto den thelate; tipota den egine axiokratiko tipota to katharo k to adiavlito. petaxan apo tin mesi polla paidia me gnoseis me ithos gia na mpoun oi dikoi toys.episis kapoioi as xekavalisoyn to kalami giati den mpikan me tin axia toys k min nomizoun oti einai k kati. sinxaritiria gia alli mia fora se olloys aytoys poy ta ekanan komena k ramena opos toys simfere. ntropi k pali ntropi.
  • καποια....
    καποια....12/5/2012 5:42:00 μμ
    εγω ενα ξερω.........τις κυβερνησεισ τουσ μεσα....ειμαι 16 χρονων κ το ονειρο μου ειναι να γινω πυροσβεστρια αλλα εχω απελπιστει μ ολους αυτουσ τουσ αχρηστους που μας κυβερνανε...εχω πολυ ορεξη γ δουλεια αλλα την πυροσβεστικη μονο με κιαλια μαλλον θα την βλεπω.......ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥΣ
  • anonimos
    anonimos2/6/2012 5:00:00 μμ
    paei i pirosvestiki kapote itan soma sosto. tora egine to soma ton aporon k toy idrimatos. ti perimenoume apo ena sapio kratos pou olla ta kanoun gia ena k mono skopo. piran toys epoxikoys xoris kanena ixnos ntropis k tsipas mprosta ston ellina politi k eidika mprosta sta nea paidia pou toys katestrepse to mellon k mia elpida na mpoun kapou k fisika me tin axia toys k oxi me ta tertipia tis psifothirias pou aytoi ekanan gia na perasei o kathe apotiximenos. e loipon ti allo na perimenenoyme.....
  • ntinos...
    ntinos...7/6/2012 4:20:00 μμ
    einai megali adikia na paroun sti prokiriksi ton epoxiakon 1500 mono autous pou exoun kanei epoxiakoi...giauto meta i troika mas pidaei kathe mera...as aniksei epitelous na boun autoi pou aksizoun...
  • giannis gribogiannis
    giannis gribogiannis7/6/2012 4:21:00 μμ
    einai megali adikia na paroun sti prokiriksi ton epoxiakon 1500 mono autous pou exoun kanei epoxiakoi...giauto meta i troika mas pidaei kathe mera...as aniksei epitelous na boun autoi pou aksizoun...
  • 1
    118/10/2012 10:20:00 πμ
    -1'
  • -1'
    -1'18/10/2012 10:20:00 πμ
    1
  • 1
    118/10/2012 10:20:00 πμ
    1
  • 1
    118/10/2012 10:20:00 πμ
    1
  • 1
    118/10/2012 10:20:00 πμ
    1
  • 1
    118/10/2012 10:20:00 πμ
    1
  • -1'
    -1'24/5/2013 3:17:00 μμ
    1
Γράψτε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε διαβάστε τους όρους χρήσης
Όνομα Το πεδίο είναι υποχρεωτικό
Σχόλιο (Γράψτε το μήνυμά σας μέχρι 500 χαρακτήρες)Το πεδίο είναι υποχρεωτικό
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • Aegeanews.gr