«Greek summer is a state of mind» το σλόγκαν του Ελληνικού τουρισμού | Μητσοτάκης: Το φετινό καλοκαίρι θα είναι διαφορετικό – Πρώτη προτεραιότητα η ασφάλεια

12
1217

«Greek summer is a state of mind» το σλόγκαν του ελληνικού τουρισμού – Δείτε το σποτ της φετινής καμπάνιας – «Η ασφάλεια όλων είναι η πρώτη μας αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα» τόνισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης

Χαιρετισμό στην παρουσίαση της καμπάνιας για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού, που διοργανώθηκε στον κινηματογράφο Aίγλη του Zαππείου, απηύθυνε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης.

Στην εκδήλωση προβλήθηκε για πρώτη φορά το βίντεο της φετινής καμπάνιας για την Ελλάδα.

 

Το βίντεο της καμπάνιας του ελληνικού τουρισμού καθώς και πληροφορίες για τη λογική και τη φιλοσοφία της (μαζί με αριθμούς και δεδομένα) θα τα βρείτε στο link που ακολουθεί:

 

https://www.marketinggreece.com/case_studies/greek-summer-state-of-mind

 

Εδώ θα βρείτε το πρώτο βίντεο της καμπάνιας σε υψηλή ανάλυση:

 

https://we.tl/t-xjUzWGtBvp

Στο χαιρετισμό του ο Κυριάκος Μητσοτάκης ευχαρίστησε τους συντελεστές της προσπάθειας και επεσήμανε ότι αυτή έγινε σε μία δύσκολη συγκυρία.

«Φέτος τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά από ό,τι τα περιμέναμε και θα είναι διαφορετικά από αυτό που σχεδιάζαμε. Η βιομηχανία του τουρισμού είναι αυτή που χτυπήθηκε και χτυπιέται περισσότερο από την κρίση της πανδημίας, η τουριστική βιομηχανία ουσιαστικά παρέλυσε. Στην Ελλάδα τα καταφέραμε καλά να αντιμετωπίσουμε το πρώτο κύμα γιατί δουλέψαμε όλοι μαζί και ακούσαμε τις συμβουλές των ειδικών, επιδείξαμε μία νέα συλλογικότητα. Αυτή η επιτυχία μας επιτρέπει να βαδίζουμε στην νέα οικονομική πραγματικότητα, ανοίγοντας σταδιακά τους κλάδους της οικονομικής ζωής.

Σε αυτούς τους κλάδους εντάσσεται και ο τουρισμός, όπου έχουμε σχέδιο για την σταδιακή απελευθέρωση από τις 15 Ιουνίου και από 1η Ιουλίου ελπίζουμε ότι θα μπορέσουμε να επεκτείνουμε αυτό το άνοιγμα στις περισσότερες χώρες εφόσον δεν έχουμε δυσάρεστες εκπλήξεις.

Οι επισκέπτες θα έρθουν σε μία Ελλάδα που θα είναι ίδια και ταυτόχρονα διαφορετική γιατί θα πρέπει να τηρούνται απαρέγκλιτα τα υγειονομικά πρωτόκολλα ώστε να μπορέσουμε όλοι να λειτουργήσουμε με απόλυτη ασφάλεια. Η ασφάλεια όλων είναι η πρώτη μας αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα.

Θα πρέπει πάνω απ’ όλα οι εργαζόμενοι να τηρούν τα μέτρα ώστε να προστατευθούν οι ίδιοι και θα είμαστε αυστηροί στους ελέγχους. Ανοίγουμε σταδιακά αλλά με αισιοδοξία τις πόρτες και τα παράθυρα της Ελλάδας στον κόσμο. Παρουσιάζουμε την Ελλάδα ως έναν προορισμό που κάποιος μπορεί να τον βλέπει μέσα από μία διαφορετική ματιά. Η Ελλάδα είναι σίγουρα κάτι περισσότερο από το Ήλιο και τη Θάλασσα. Σε αυτό το καλοκαίρι θα εκτιμήσουμε πολύ περισσότερο την έννοια της ελευθερίας και θα είναι μία ευκαιρία να δούμε τα πράγματα διαφορετικά. Το καλοκαίρι δεν είναι μία εποχή αλλά μία αντίληψη, μία ματιά στα πράγματα που μπορεί να μας συνοδεύει όλη τη σεζόν, χωρίς κατ’ ανάγκη να επισκεφθεί τη χώρα.

Ο αριθμός φέτος των επισκεπτών θα είναι μειωμένος σε σχέση με τα 33 εκατ. του 2019. Η καμπάνια δεν επενδύει μόνο στο 2020, αλλά και τις επόμενες χρονιές, ώστε να ετοιμάσουμε την μεγάλη αντεπίθεση του ελληνικού τουρισμού από το 2021 και μετά. Η καμπάνια συνδυάζει τη λογική με το συναίσθημα και σεβόμαστε την ανάγκη να είμαστε λιτοί και δωρικοί» τόνισε.

Ο κ. Μητσοτάκης απευθύνθηκε ειδικά στους εργαζόμενους του κλάδου: «Έχουμε κάνει ότι μπορούμε για να υποστηρίξουμε την εργασία στον κλάδο και θα πρέπει οι επαγγελματίες του τουρισμού να εκμεταλλευθούν τα εργαλεία που έχουμε δώσει ώστε να διαφυλαχθούν όσο το δυνατόν περισσότερες θέσεις εργασίας. Είμαστε διατεθειμένοι να προσθέσουμε κι άλλα όπλα στη φαρέτρα μας κι εδώ είμαστε να αναπροσαρμόσουμε την στρατηγική μας».

Το πρόγραμμα του Ταμείου Εγγυοδοσίας έχει ήδη δεχθεί πολλά αιτήματα, όπως είπε ο κ. Μητσοτάκης και θα κάνουμε επιπλέον ό,τι περνάει από το χέρι μας για να στηρίξουμε και τον εσωτερικό τουρισμό. Εύχομαι η τουριστικη΄σεζόν να πάει όσο καλύτερα γίνεται σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία. Από την πρώτη στιγμή αποφύγαμε να κάνουμε οικονομικές προβλέψεις για το ύψος των επιπτώσεων οικονομίας. Τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ ήταν σχετικά- το τονίζω- σχετικά ενθαρρυντικά και έδειξαν ότι η ελληνική οικονομία συνάντησε την κρίση του κορωνοϊού με μεγάλη ορμή, το δεύτερο τρίμηνο θα είναι πάρα πολύ δύσκολο κι ελπίζουμε από το τρίτο τρίμηνο τα πράγματα να πάνε καλύτερα.

tourismos-kampania__3_

«Κλείσε μέσα στην ψυχή σου την Ελλάδα και θα αισθανθείς μέσα σου να λαχταρίζει κάθε είδους μεγαλείου». Με τα λόγια του Διονυσίου Σολωμού ξεκίνησε την ομιλία του ο υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης, επισημαίνοντας ότι η ψυχή της Ελλάδας δεν έκλεισε ποτέ, παρέμεινε και παραμένει μία ανοικτή πρόσκληση, με την καρδιά της να χτυπά σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης

Για τον ελληνικό τουρισμό ο κ. Θεοχάρης επεσήμανε ότι «πρώτον από τις 15 Ιουνίου ανοίγουμε επιλεκτικά με στοιχεία ευρωπαϊκών οργανισμών αδιάβλητα, δεύτερον συνεχίζουμε να αξιολογούμε την κατάσταση ανά πάσα στιγμή, τρίτον έχουμε αυστηρά πρωτόκολλα υγιεινής και τέταρτον, ενισχύουμε το ΕΣΥ σε όλη την Ελλάδα από την Αθήνα μέχρι το μικρότερο ελληνικό νησί. Θέλουμε οι επισκέπτες μας να βιώσουν την Ελλάδα».

tourismos-kampania__5_

Η Ιωάννα Δρέττα διευθύνουσα σύμβουλος της Μarketing Greece επεσήμανε ότι με τη νέα καμπάνια «φιλοδοξούμε να δημιουργήσουμε μία διαρκή προσμονή για το ελληνικό καλοκαίρι. Η συνένωση δυνάμεων μεταξύ Δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, ήταν ο μόνος δρόμος γιατί ο Πρωθυπουργός πίστεψε ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε καλύτερα. Η Marketing Greece αναλαμβάνει το κόστος της ελληνικής καμπάνιας για το 2020 και την παραδίδει ελεύθερη δικαιωμάτων. Παράλληλα ετοιμάζεται και ξεχωριστό σπότ για τον εσωτερικό τουρισμό που επίσης θα παραδοθεί στην ελληνική κυβέρνηση.

tourismos-kampania__1_

Ο διευθυντής δημιουργικού της ελληνικής κυβέρνησης Στηβ Βρανάκης ανέφερε ότι «το ελληνικό καλοκαίρι δεν είναι μόνο μία σεζόν και δεν μπορεί να περιοριστεί σε λίγους μήνες. Το ελληνικό καλοκαίρι είναι συναίσθημα και θέλουμε να χτίσουμε πάνω σε αυτή την δεσπόζουσα θέση που εξασφάλισε η Ελλάδα εν μέσω πανδημίας με την επιτυχημένη διαχείριση του ελέγχου. Βασικός στόχος της καμπάνιας είναι η επιμήκυνση της σεζόν. Αυτό που μας ξεχωρίσει σήμερα είναι ότι τα καταφέραμε. Το ελληνικό καλοκαίρι είναι μία καστάσταη ευτυχίας πέρα από εποχές και τόπους. Το ελληνικό καλοκαίρι είναι συναίσθημα και μπορείς να το νιώσεις οποιαδήποτε στιγμή σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμους.

tourismos-kampania__2_
tourismos-kampania__4_
tourismos-kampania__6_

protothema.gr

12 ΣΧΟΛΙΑ

  1. τηγανητά,στα κάρβουνα,στη σχάρα,του φούρνου,μπριάμ,στον ατμό..πάντως κολοκύθια.

  2. Το οξύμωρο είναι που χρησιμοποιούμε την επιτυχία μας στην αντιμετώπιση του κορονοϊού ως διαφήμιση για την έλευση τουριστών!

  3. Είναι αλήθεια ότι το μηχάνημα που θα κάνει το τεστ κορωνοιού δεν πρόλαβε να λειτουργήσει και χάλασε; Γιατί συμβαίνει αυτό; Γιατί στη Λέρο και στα άλλα νησιά που τα πήγε η Περιφέρεια λειτουργούν κανονικά;
    Και αυτό μάλλον θα πρέπει να το κρύψουμε κάτω από το χαλί και να μην αναφερόμαστε σε αυτό δημόσια γιατι αλλιώς να ξεχάσουμε τελείως τον τουρισμό για φέτος. Η κατάντια πάντως δεν περιγρἀφεται

  4. η διαφημιση δινει την εντυπωση οτι η Ελλαδα ειναι ιδεα και δεν χρειαζεται να ερθεις για να τα δεις…καλοριζικα με τους ηλιθιους

  5. Αν δε μειωθούν οι τιμές προιόντων και υπηρεσιών κατά 50 τοις εκατό, ο Χειμώνας δε βγαίνει.Στη παρούσα φάση πρώτη προτεραίοτητα πρέπει να είναι η επιβίωση του καταναλωτή, γιατί χωρίς αυτόν κινδυνεύουν όλες οι επιχειρήσεις και κατ’ επέκταση το κράτος.

  6. ΑΠΟΥΣΙΑ αναφοράς σε νησιά στην καμπάνια του ΕΟΤ «Άστοχες κινήσεις ... με στοχευμένα κόστη !»

    «Απολαύστε το ελληνικό καλοκαίρι οπουδήποτε και εάν είστε; Enjoy the Greek summer wherever you are ?», δηλ. μείνετε στα σπίτια σας, στις πατρίδες σας και ονειρευτείτε την ελληνική ευδαιμονία του ελληνικού καλοκαιριού όχι σαν εμπειρία αλλά ως φαντασίωση!!
    Τελικά το ελληνικό υπουργείο τουρισμού, η κυβέρνηση της ΝΔ, επιθυμούν πραγματικά να έλθουν φέτος επισκέπτες από άλλες χώρες ή μήπως εντέχνως μέσα από τις ‘άστοχες’ , και άραγε τυχαίες κινήσεις – όπως η κατηγοριοποίηση των νησιών, η λίστα των 29 χωρών που είναι ευπρόσδεκτες στην Ελλάδα- και τώρα με τη νέα καμπάνια, προσπαθούν με κάθε τρόπο να μην ανοίξει φέτος η τουριστική περίοδος.
    Τελικά, αναγνωρίζουν την αδυναμία τους να θωρακίσουν τους προορισμούς και επιθυμούν την εύκολη λύση , της αποθάρρυνσης των επισκεπτών… αυτή είναι μια εύκολη επιλογή αλλά με μεγάλα κόστη για την πατρίδα μας.
    Να μας απαντήσει ο αρμόδιος υπουργός, Θεοχάρης, ποιες είναι τελικά οι πραγματικές προθέσεις τη κυβέρνησης και να σταματήσουν τις άστοχες κινήσεις που μόνο ζημιά κάνουν στον προορισμό… Μια ζημιά με διαχρονικό χαρακτήρα.

  7. https://youtu.be/lHub9VcZD8k
    ‘Come with me για να τη βρεις, αν γλεντήσουμε together, η ανάμνηση απ’ την Greece θα σου μείνει για forever’…
    Αυτό το βίντεο και αυτό το σλόγκαν (στίχοι) θα έπρεπε να προβάλλεται κάθε καλοκαίρι για τον τουρισμό, μιλάμε διαχρονική αξία😂😉. Πέρα από την πλάκα, στο τέλος κλείνει το βίντεο με την φράση …’So this year, enjoy your Greek summer wherever you are’. Δηλαδή …’Φέτος λοιπόν, απολαύστε το Ελληνικό σας καλοκαίρι όπου κι αν βρίσκεστε’ …χαχαχα δεν υπάρχει αυτό!! Ο καθένας θα μπορεί να απολαμβάνει το Ελληνικό καλοκαίρι από την Χώρα του.😉

  8. λέγατε για το ΣΥΡΙΖΑ αλλά εσείς είστε οι άχρηστοι. Αχ καυμένο μου πατρίδα στην πιο δύσκολη εποχή ποιοι σου λαχε να σε κυβερνούν

  9. Το video για την προβολή του ελληνικού τουρισμού είναι άψυχο και απέχει πολύ από το αντίστοιχο της Τουρκίας, η οποία έφθασε σε σημείο να διαφημίζει εκτός του φυσικού της πλούτου ακόμη και μνημεία του αρχαιοελληνικού πολιτισμού.Αυτό ας το δει ο κ.Μητσοτάκης και όλοι οι ενθουσιώδεις παρατρεχάμενοι του.

  10. Το να απολαύσεις το ελληνικό καλοκαίρι ακόμα και αν κλείσεις τα μάτια και να το νοιώσεις …είναι σίγουρα το feeling που θα αυξήσει τον τουρισμό.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ