Σε πρώτη προτεραιότητα τα αεροδρόμια Ρόδου και Κω για τη Fraport – Οι πρώτες αυξήσεις εισιτηρίων

4
2009

«Ανεβάζει» ρυθμούς η γερμανική εταιρεία Fraport Greece που ανέλαβε και επίσημα την περασμένη εβδομάδα, την διαχείριση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας μας.
Σύμφωνα με πληροφορίες της «δ», καθημερινά, πραγματοποιούνται συσκέψεις και συναντήσεις με αντικείμενο την εύρυθμη λειτουργία των αεροδρομίων, την διαχείριση έκτακτων περιστατικών ή κρίσεων, την ασφάλεια και εξυπηρέτηση των επιβατών κ.λπ.
Όπως δήλωσε προς την «δ» η επικεφαλής της Fraport Greece για τα επτά περιφερειακά αεροδρόμια στο Νότιο Αιγαίο –συμπεριλαμβανομένων της Ρόδου και της Κω – (και τέως αερολιμενάρχης Ρόδου) κ. Ξανθή Κριτσινέλια, επειδή έχει ήδη ξεκινήσει η τουριστική σεζόν, μερικά αεροδρόμια βρίσκονται στην πρώτη προτεραιότητα:
«Είναι σαφές ότι η Ρόδος προηγείται, όπως και μερικά άλλα αεροδρόμια σε τουριστικές περιοχές, π.χ. η Κως και η Μύκονος. Μέχρι και σήμερα, γίνεται συνεχής ενημέρωση για το καθένα ξεχωριστά σε τοπικό επίπεδο. Στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα, θα πραγματοποιηθεί επίσημη παρουσίαση στην Ρόδο των σχεδίων αναβάθμισης και ανάπλασης του αεροδρομίου».
Σημειώνεται πως το ‘Master Plan’ ειδικά για τον αερολιμένα «Διαγόρας Ρόδου», θα παρουσιαστεί επισήμως από τους εκπροσώπους της Fraport Greece και θα αφορά την οργανωτική δομή και το γενικότερο ‘Management’-πάντα στο πλαίσιο της φιλοσοφίας και της προσέγγισης στη λειτουργία των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας που αναλαμβάνει η εταιρεία.
Η εταιρεία Fraport Greece έχει αναλάβει την λειτουργία και εποπτεία των αεροδρομίων ενώ ένα κομμάτι θα παραμείνει στην διαχείριση της ΥΠΑ.
Ειδικά για τα αεροδρόμια της Ρόδου και της Κω η Fraport Greece στοχεύει στην ανανέωση και τον εκμοντερνισμό της εσωτερικής και εξωτερικής τους όψης.
Σύμφωνα με τον κ. Γεώργιο Βήλο -γενικό διευθυντή Εμπορικής & Επιχειρηματικής Ανάπτυξης της Fraport Greece: «Το επενδυτικό πρόγραμμα θα ξεκινήσει μετά το πέρας της καλοκαιρινής περιόδου ώστε να μην επηρεαστεί η εύρυθμη λειτουργία των αεροδρομίων. Μέχρι τότε θα εκτελεστούν μικρής κλίμακας εργασίες που θα δώσουν μία αίσθηση της επερχόμενης αλλαγής. Δηλαδή: ο γενικός καθαρισμός των εγκαταστάσεων, εργασίες που σχετίζονται με την ασφάλεια των χώρων, διορθώσεις στις περιμετρικές περιφράξεις, βελτίωση του φωτισμού και της σηματοδότησης στους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, αναβάθμιση υπηρεσιών υγιεινής, παρεχομένων υπηρεσιών (Wi Fi) κ.ά.»

Στα έργα που θα εκτελέσει η Fraport Greece στην Κω προβλέπονται τα εξής:

Αεροδρόμιο Κω «Ιπποκράτης»: Προγραμματίζεται επέκταση κτηριακών εγκαταστάσεων, αρχικά, κατά 18.000 τ.μ. και θα ακολουθήσουν άλλες δύο, παράλληλος διάδρομος τροχοδρόμησης, διαπλάτυνση διαδρόμου κατά 75 μέτρα

 

Ακριβότερα τα εισιτήρια από τα 14 Περιφερειακά Αεροδρόμια

Ακριβότερα θα είναι πλέον τα εισιτήρια των αεροπορικών εταιρειών που αναχωρούν από τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας καθώς από τις 11 Απριλίου τέθηκαν σε εφαρμογή όσα προβλέπονται από τον κυρωτικό νόμο της σύμβασης παραχώρησης του ελληνικού κράτους με τη Fraport Creece.

Το τέλος αναχωρούντων επιβατών ανά επιβάτη αφορά τα αεροδρόμια Ακτίου, Ζακύνθου, Θεσσαλονίκης, Καβάλας, Κέρκυρας, Κεφαλονιάς, Κω, Λέσβου, Μυκόνου, Ρόδου, Σάμου, Σαντορίνης, Σκιάθου και Χανίων.

 Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της Astra Airlines προβλέπεται στα δρομολόγια των χαρακτηρισμένων άγονων γραμμών τέλος επιβατών 12 ευρώ συν 1,5 ευρώ τέλος ασφαλείας συν ΦΠΑ 24% επί του συνόλου (τελικό ποσό 16,74 ευρώ), και στα υπόλοιπα δρομολόγια τέλος επιβατών 12 ευρώ συν 1,5 ευρώ τέλος ασφαλείας συν ΦΠΑ 24% επί του τέλους ασφαλείας μόνο (τελικό ποσό 13,86 ευρώ).

Ωστόσο, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση η Astra Airlines δηλώνει πως με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους επιβάτες, αναλαμβάνει να καλύψει το επιπλέον ποσόν των τελών για όλα τα εισιτήρια που έχει εκδώσει μέχρι στιγμής και δεν συμπεριλαμβάνουν την εν λόγω αύξηση, ανεξάρτητα από την ημερομηνία αναχώρησης των επιβατών.

Ημερησία

4 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Οι τιμές των εισητηρίων από την Κω στην Αθήνα είναι απαράδεκτες και απαγορευτικές για μέγάλο μέρος των κατοίκων του νησιού μας. Είναι απολύτως πλέον επιβεβλημένο να πάρει θέση η πολιτεία και να γίνει παρέμβαση. Σε διαφορετική περίπτωση μιλάμε για αποκλεισμό του νησιού μας και των κατοίκων του.

  2. Ηταν που ηταν το εισιτηριο τώρα θα ειναι φτηνότερο να πας αθηνα με σεληνακατο. Φυσικα στην συμβαση μεταξύ αλλων όπως πχ στόχων επίτευξης σε αφίξεις , δεν προβλέπεται ευνοικότερη πολιτική τελών για τους μόνιμους κατοίκους του νησιού.
    Η λύση είναι μια. Μπούκοταζ. Ταξίδι μονο με πλοίο το χειμώνα και προσφυγή του δημου στην ευρωπαίκη επιτροπή ανταγωνισμού. Ωραια διαφυλλάσετε την νησιοτικότητα κύριοι συριζανελέοι. Απεναντι με 20 ευρώ πάνε κωνσταντινούπολη που ειναι μεγαλύτερη αποσταση και εμεις εδώ θα πληρώνουμε τόσα μόνο ως τέλος. Θα ερθει η ωρα που θα τα πληρώσετε με τόκο. ΑΣΧΕΤΟΙ που οτι αγγιζετε, σκατα γίνεται.

      • Έχεις απόλυτο δίκιο! Γιατί με τους προηγούμενους χάσαμε το Ελ. Βενιζέλος το οποίο άδειασε και βαράει μύγες τι στιγμή που για να προσγειωθείς στην Κωνσταντινούπολη το αεροπλάνο κάνει βόλτες επι 10 λεπτά τουλάχιστον λόγω αδιαχώρητου. Οι ξένες αεροπορικές προτιμούσαν λόγω κόστους το αεροδρόμιο εκείνο παραβλέποντας τα θέματα ασφαλείας. Ετσι οι Τούρκοι εισπράτουν τέλη, πουλάνε καύσιμα και απασχολούν θέσεις εργασίας με τις «ευλογίες της Hochtief η οποία χρωστάει και ΦΠΑ.
        Το δυσάρεστο λοιπόν στην Ιστορία δεν είναι ότι την πάθαμε αλλά οι δεν μάθαμε. Πόσα δίδακτρα θα πληρώσει ο λαός σε όλους αυτούς τους αγράμματους και απροσάρμοστους που μας διοικούν υπο μορφή σωτήρων.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ