Μ. Σεγραίδος: Σημείωμα στην απάντηση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών στο άρθρο του Β. Τζόγια: «υβριστικό δημοσίευμα – θίγει κατάφωρα το διδασκαλικό σώμα»

49
1876

Σημείωμα στην απάντηση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών στο άρθρο του Β. Τζόγια: «υβριστικό δημοσίευμα – θίγει κατάφωρα το διδασκαλικό σώμα»

 

Κυρία Μαρία Ψύρη,

αντιλαμβάνομαι από την απάντησή σας, ότι δε θα είναι κατανοητό να εξηγήσω τον στόχο της επιστολής του κ. Βαγγέλη Τζόγια, τόσο σε εσάς, όσο και στους «εκπαιδευτικούς», που εναντιωθήκατε στο δημοσίευμά του.

Ο πολιτισμός, η πρόοδος, η οικονομική ανάπτυξη και η ευημερία των πολιτών μιας χώρας, είναι κατ’ αρχάς αποτέλεσμα σωστού μακροχρόνιου εκπαιδευτικού συστήματος κι αυστηρά επιλεγμένων/αρίστων εκπαιδευτικών.

Αν εσείς θεωρείτε, ότι κάνετε σωστά την δουλειά σας, τότε γιατί είμαστε αμόρφωτοι και σε αυτό το χάλι ;

Θα μπορούσατε, αντί να προσβάλλετε τον κ. Τζόγια (κι αυτούς που δεν μπορούν να συντάξουν τέλεια ένα σημείωμα ), ο οποίος καταφανώς αγωνιά για τους συμπολίτες του χρόνια τώρα  και αντιλαμβάνεται πολύ καλά τι συμβαίνει, να ζητήσετε ταπεινά συγγνώμη και να κάμετε κάτι.

Π.χ. Να προτείνετε στο υπουργείο σας βελτιώσεις στην εκπαίδευση και το έργο να αναλάβετε εσείς με την εργασία σας.

Να γίνονται αυστηροί και συχνοί έλεγχοι σχετικά με το πόσο είστε ικανοί να διδάξετε και να απολύονται αμέσως οι ανίκανοι, που είναι οι περισσότεροι στον χώρο σας.

Να αλλάξουν ή να αφαιρέσουν το ακατάλληλο υλικό της εκπαίδευσης, κι αυτό να κάνει ξανά περήφανα τα παιδιά μας, που γεννήθηκαν Έλληνες. Να συμμετέχουν από μικρά στην προσπάθεια να κάμουμε ξανά σπουδαία χώρα την πατρίδα μας και να διδαχθούν ότι είναι δική τους η ευθύνη.

Να συμπληρωθούν μαθήματα ευγενούς συμπεριφοράς, διότι η αγένεια είναι μια από τις μεγάλες μάστιγες της κοινωνίας μας. Να μάθουν να μην σπαταλούν τον χρόνο τους και το πόσο σημαντικό είναι στη ζωή τους, να δημιουργούν, να παράγουν.

Να γίνονται μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής- προστασίας του περιβάλλοντος, και προσφορά στον συνάνθρωπο με μαθήματα πρώτων βοηθειών κ.α.

Να μαθαίνουν σωστά κολύμβηση, ποδήλατο, διαβίωση στη φύση και να αγαπήσουν την σωματική άσκηση, τα αθλήματα και όχι να γίνονται οπαδοί ανωνύμων εταιριών.

Να εργασθείτε εσείς οι άριστοι περισσότερο για να τα διδάξετε .

Τα παιδιά να μην διδάσκονται την αεργία από το κακό παράδειγμα σας (τέσσερις μήνες διακοπές, σαββατοκύριακα, απεργίες, καταλήψεις, εκλογές, τα συνδικαλιστικά σας, εκδρομές , θρησκευτικές αργίες, κακοκαιρίες, επέτειοι κ.α.)

Να ζητήσετέ την μείωση της αμοιβής σας και το ποσόν να διατεθεί για τη βελτίωση του εκπαιδευτικού συστήματος. Θα πείτε ότι δε μπορείτε να ζήσετε αξιοπρεπώς. Να μην ζήσετε αξιοπρεπώς, κύριοι. Λειτούργημα επικαλείστε ότι κάνετε και η χώρα πεθαίνει, δεν το βλέπετε;

 

Να ζητήσετε και να έχετε τα ίδια δικαιώματα με τους εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα. Εσείς δεν επικαλείστε τους νόμους; Ισονομία και ισοπολιτεία δεν λέει το σύνταγμα; Εσείς, ποιοι είστε δηλαδή; Επειδή μπορείτε και εκβιάζετε την εκάστοτε κυβέρνηση με απεργίες κ.α. Είσθε πολίτες άλλης κατηγορίας ;

Αν θεωρείτε αποκύημα σκληρών αγώνων, το να διώχνετε τα παιδιά απ’ το σχολείο για να κάνετε εκλογές, ενώ μπορούν να διεξαχθούν απόγευμα ή Σαβ/κο, όχι απλώς να ντρέπεστε, όπως σας λέει ο κ. Τζόγιας, αλλά να παραιτηθείτε και όχι να παραμένετε μέλη εκπαιδευτικής κοινότητας

Στην απάντηση σας ζητάτε σεβασμό.                                          Κάνατε απεργία γι’ αυτά που σημειώνω πιο πάνω; Εσείς, λέτε ότι είστε οι δάσκαλοι, δώστε το καλό και το σωστό παράδειγμα στην πολιτεία.

Όσο για την εικόνα που έχει ο πολίτης για τον κλάδο σας, αναφέρετε ότι η κοινωνία σας έχει τοποθετήσει πολύ ψηλά στον αξιακό της κώδικα. Έχετε δίκιο, διότι αυτό μπορείτε ή σας βολεύει να αντιληφθείτε.

Μια διαφήμιση σε ραδιοφωνικό σταθμό της Κω, καλεί τους γονείς να πηγαίνουν τα παιδιά τους σε ένα φροντιστήριο κι εκεί να μαθαίνουν τα μαθήματα τους καλά για να πηγαίνουν, λέει, διαβασμένα στο σχολείο. Οι άνθρωποι την δουλειά τους κάνουν και την κάνουν καλά, απ’ ό,τι ακούω.                                                                 Αφού, όμως, θα διδαχθούν καλά στο φροντιστήριο, εσείς τι χρειάζεστε;                        Για να εξετάζετε αν τα φροντιστήρια κάνουν καλά την δουλειά τους;                                                              Αυτό, «δάσκαλοι» έχει περάσει ως κανονικότητα και εσείς δεν ντρέπεστε.

Κάντε κάτι να γίνετε χρήσιμοι, περήφανοι και όχι βάρος στην πολιτεία.

«Οὐ τοὺς λόγους τοῖς ἔργοις βλάβην ἡγούμενοι, ἀλλὰ μὴ προδιδαχθῆναι μᾶλλον λόγῳ πρότερον ἢ ἐπὶ ἃ δεῖ ἔργῳ ἐλθεῖν».

Θουκυδίδου, Περικλέους Ἐπιτάφιος Λόγος § 40

Έλληνας Πολίτης

Ματθαίος Γ. Σεγραίδος

 

 

49 ΣΧΟΛΙΑ

    • Δεν θα καταλαβουν ΤΙΠΟΤΑ. Γιατι δεν εχουν την καταλληλη μορφωση (οι περισσοτεροι). Βεβαια δεν φταινε αυτοι γιατι ετσι διδακτικαν απο αλλους ΟΜΟΙΟΥΣ διδασκαλους. Το συστημα διαλυσης της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ εχει ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ. Μετα τον Β! παγκ.πολεμο ετεθη σε εφαρμογη αυτο το σχεδιο. Καταντησαμε το ΑΥΓΟ να γραφετε με Β και το ΤΡΑΙΝΟ με Ε ταχα μου για λογους ευκολιας. Κανεις μεχρι τωρα δεν καταλαβε την πραγματικη αιτια. Η απομακρυνση από την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ μαζι με την αλλαγη των ΗΘΩΝ & ΕΘΙΜΩΝ μας μας οδηγει στην ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΣΥΝΘΕΣΗ μας για ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΟΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥΣ λογους. Και τελειωνοντας αναφερω ότι ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ να μεταφραζουμε την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΣΩΣΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ στα «ΕΛΛΗΝΙΚΑ»…

  1. Συμφωνώ στα περισσότερα από τα περιεχόμενα της επιστολής αλλά φωνή βοώντος εν τη ερήμω. Οι εκπαιδευτικοί του δημοσίου δεν κάνουν λειτούργημα εδώ και δεκαετίες. Οι εκπαιδευτικοί του δημοσίου ακολουθούν πιστά το παράδειγμα του δημοσίου υπαλλήλου του ξυσίματος με τσουγκράνα.

    • Οταν δουμε πως δεν θα χρειαζονται πλεον και θα κλεισουν ΟΛΑ ΤΑ ΦΡΟΝΤIΣΤΗΡΙΑ γιατι θα τα μαθαινουν ΟΛΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, τοτε και μονο τοτε θα εισαστε ΑΞΙΟΙ και θα εχετε τον ΣΕΒΑΣΜΟ που σας αρμοζει. Τωρα ολοι γνωριζουμε οτι πατε σχολειο για βιοποριστικους λογους και οχι γιατι το αισθανεσθε. Πηγαινετε σχολειο απλα για να ΣΧΟΛΑΣΕΤΕ…

    • Γιατί δεν έγινες κι εσύ δάσκαλος να τα παίρνεις και να τα ξύνεις;
      Είσαι ηθικός, γιαυτό ε;

  2. Κύριε Ματθαίε άργησες αλλα τα κατάφερες. Μόνο που είσαι εκτός θέματος και μένεις στάσιμος.

  3. να ζητήσουν οι εργαζόμενοι τη μείωση του μισθού τους! Αγαπητέ Μαθιέ η Μάγκι πέθανε τον Απρίλιο του 2013, αν μπορείς κάνε το με το Βρούτση.

    • Απλά μια ακόμα κοπάνα με πρόσχημα τι? Μετά από 47 χρόνια έχετε ακόμα σύνθημα ΨΩΜΙ ΠΑΙΔΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ? Ακόμα και όπως λέτε επί ΠΑΣΟΚ φάγατε με χρυσά κουτάλια και τότε φωναζατε το ίδιο. Άρα όλη η ιστορία είναι για το καφεδάκι μετά από μια σύντομη για τα μάτια γιορτή. Όσο για ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ είναι τόσο άφθονη τα τελευταία χρόνια που άγγιξε τα όρια της ΑΣΥΔΟΣΙΑΣ. Καιρός να ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΡΟΤΑ προς την σωστή κατεύθυνση.

  4. Τι έγινε ? Ξεκίνησε πόλεμος κατά των εκπαιδευτικών, απο το πληκτρολόγιο?
    Πηγατε ποτέ στο σχολείο να τα πείτε αυτά?

  5. εσύ γιατί δε δίνεις απο τα λεφτά σου να φτιαχτεί το εκπ. συστημα?
    Διότι ο Ελληναρας θέλει να αλλάξουν όλοι οι γύρω του εκτός απο τον ίδιο

  6. Κ. Σεγραιδε.. συγχαρητήρια. μπράβο… πρέπει να λέγονται κάποια πράγματα και από επώνυμους πολίτες του νησιού…βεβαίως και υπάρχουν εκπαιδευτικοί που αγαπούν τη δουλειά τους και προσπαθούν να κάνουν ότι καλύτερο μπορούν .όμως αυτό με τις αργίες και τις αφορμές για αποχή..πρέπει να σταματήσει άμεσα με κάποιον τρόπο.

  7. τα βάζεις; Δεν τα βάζεις…λειτούργημα κι αυτό!!!Πληρώνονται ή όχι; Μην κάνεις τον επιλεκτικό φωστήρα επιχειρηματία του !!!

  8. Ρε παιδιά μια σταλιά είναι η Κως!Έγιναν κριτές όλοι!Υπάρχουν ψυχολόγοι και ψυχίατροι καταρτισμένοι και υπομονετικοί να ακούν τις μελό ιστορίες σας!Είστε βαρετοί……. και σας πιάνει κοκομπλόκο!

  9. Θα χωράνε πλέον πάνω από 2000 άτομα κι όχι 900.Τι κάνουν οι δάσκαλοι για αυτό Ματθαίε;Αυτοί φταίνε!Εσύ, ο Τζόγιας και η Λουκά θα μας σώσετε…α ναι, και ο Σύλλογος Πελοποννησίων(πού χάθηκε;)

  10. ΕΧΕΤε ΠΟΛΥ ΧΟΝΤΡΟ ΘΕΜΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ. ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΑΘΑΤΕ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΗΠΩΣ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΑΣ?? ΑΠΟ ΟΣΑ ΟΜΩΣ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΠΕΡΙΤΡΑΝΑ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΦΤΑΙΕΙ!!!!!! ΤΟ ΟΤΙ ΑΡΘΡΩΝΕΙΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΟΥ. ΘΑΥΜΑΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ!!!!

  11. Κύριε Σεγραίδο, μεγάλη θολούρα έχετε!!! Πόσοι από τους συμμαθητές σας έγιναν λαμπροί επιστήμονες ή άριστοι επαγγελματίες; Πως τα κατάφεραν αυτά οι «κακοί» κατά την άποψή σας εκπαιδευτικοί; Δάσκαλοι ήμαστε δεν είμαστε γιατροί να κάνουμε μεταμόσχευση εγκεφάλων, ούτε θεοί για να κάνουμε θαύματα. Περί αυτοκριτικής γνωρίζετε; Ψάξτε λίγο τις ευθύνες σας γιατί δεν μάθατε γράμματα και ίσως να μην χρειαστεί να τα ξαναπούμε!!!!!.

    • ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΜΙΑ ΖΩΗ ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ. Γιατι οι γονεις να ξηλωνονται ΑΓΡΙΑ για να μαθουν τα παιδια τους γραμματα? Οι περισσοτεροι απο εσας στο δημοτικο λετε «να σας διαβασουν και οι μαναδες σας». Ε οχι κυριοι. Το σπιτι ειναι για παιχνιδια και οχι για γκρινια των παιδιων με τις μαναδες τους. Τα παιδια εχουν τεραστια ενεργεια μεσα τους που μονο μεσα απο το παιχνιδι μπορει να εκτονωθει. Μην τα ψυχοπλακονετε απο αυτην την τρυφερη ηλικια. Να τα μαθαινετε εσεις στις ωρες του σχολειου.

  12. ΜΑΚΑΡΙΟΙ ΟΙ ΠΤΩΧΟΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙ ??? Γνωρίζει ο κύριος ότι οι παγκόσμιες έρευνες των μεγαλύτερων πανεπιστημίων του κόσμου έχουν αποφανθεί πως 1 (μία) ώρα στην τάξη ενός εκπαιδευτικού ισούτε με 4 (τέσσερις) ώρες μιας άλλης βαριάς απασχόλησης? Άς κάνει λοιπόν το λογαριασμό γι ένα 5 άωρο του δασκάλου και ας δει το πυλίκον , ο κακομοίρης. Κι αυτό που θα βγεί να το διαιρέσει με τον μισθό του δασκάλου για να δει την κατάντια μας. Τέλος τις αποδείξεις που Δ Ε Ν ΔΊΝΟΥΝ ΟΙ ΚΎΡΙΟΙ ελεύθεροι επαγγελματίες τις πληρώνουν οι δάσκαλοι και όλοι οι δημόσιοι υπαληλοι !!!

    • δηλαδή (μας) δουλεύετε 5χ4=20 ώρες την μέρα. Όχι αυτό δεν το δέχομαι. Με βάση τις έρευνες τότε πρέπει να πηγαίνετε 2 ώρες στο σχολείο και πολλές λέω. Σε αυτές τις υπερωρίες που κάνετε θα οφείλεται και το πΥλίκον και το ισούτΕ, για αυτό τα παιδιά μαθαίνουν στραβά γράμματα. Είστε οι κακομοίρηδες εξαντλημένοι όπως το δείχνουν και οι μελέτες από τα μεγάλα πανεπιστήμια.

    • Αλήθεια ; Μόνο εσείς κουράζεστε ; Στα λογιστήρια ,στις τράπεζες που εκεί κάθε λάθος πληρώνεται από την τσέπη σου, γιατί δουλεύουν 8-9 ώρες;

  13. Η Έλλειψη αγάπης η ειρωνία όταν ένα παιδί δεν καταλαβαίνει ,δεν σας ενδιαφέρουν ; Γιατί εστιάζετε μόνο για τα κενά τα οποία με κάποιο τρόπο θα καλυφτούν; Έσκυψα ποτέ πάνω από παιδιά που χρειάζονται περισσότερη βοήθεια; Να τους εξηγήσουν με υπομονή κ καλοσύνη; Εγώ προσωπικά αυτό που βλέπω τα τελευταία τριάντα χρόνια ,είναι μόνο φωνές ειρωνία κ υπεροψία από τους δασκάλους μας γιατί κ καλά μόνο εκείνη σε αυτόν τον πλανήτη γη έχουν σπουδάσει κ νομίζουν ότι είναι αυτοί κ όχι άλλοι.Γιαυτο λοιπόν αναγκάζετε ο γονιός να πληρώνει φροντιστήρια από την αδιαφορία των δασκάλων ,παραδίδουν το μάθημα κ όποιος κατάλαβε κατάλαβε ,κ θέλουν να ονομάζονται κ λειτουργοί.

  14. και να κάνουν καλά την δουλειά τους. Με αίσθημα ευθύνης. Αλλά όχι και να δώσουν τον μισθό τους που είναι και πετσοκομμένος!!! Ας το κάνουμε πρώτα όλοι εμείς!

  15. ΛΥΠΆΜΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΏΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΗΜΙΜΑΘΕΙΣ, ΠΟΥ ΚΡΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΦΛΥΑΡΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΈΣΟΥΝ ΕΝΤΥΠΏΣΕΙΣ Κ ΝΑ ΩΘΉΣΟΥΝ ΌΣΟΥΣ ΕΊΝΑΙ ΈΞΩ ΑΠΌ ΤΟ ΧΟΡΌ ΝΑ ΠΟΥΝ ΚΙ ΑΥΤΟΊ ΟΙ ΚΑΥΜΕΝΟΙ ΚΆΤΙ ΑΠΛΆ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΝ..ΕΙΝΑΙ ΛΕΙΤΟΎΡΓΗΜΑ ΤΟ ΝΑ ΕΊΣΑΙ ΔΆΣΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΎΝ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΊΔΙΟ ΣΑΚΙ..ΟΥΤΕ ΝΑ ΔΈΧΟΝΤΑΙ ΥΒΡΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΙΝΈΣΕΙΣ ΑΠΌ ΑΝΘΡΏΠΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕ ΓΝΩΡΊΖΟΥΝ ΤΙ ΣΗΜΑΊΝΕΙ ΤΟ ΝΑ ΕΊΣΑΙ ΔΆΣΚΑΛΟΣ.ΠΟΥ ΔΕΝ ΈΧΟΥΝ ΙΔΈΑ ΚΆΤΩ ΑΠΌ ΠΟΙΕΣ ΣΥΝΘΉΚΕΣ Κ ΜΕ ΤΙ ΕΦΌΔΙΑ ΠΑΛΕΎΟΥΝ ΝΑ ΚΆΝΟΥΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΆ ΤΟΥΣ..ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΝΑ ΖΗΤΉΣΟΥΝ ΜΕΊΩΣΗ ΜΙΣΘΟΎ ΜΑ ΛΛΟΝ ΜΠΕΡΔΕΥΕΣΤΕ..ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΙΕΡΑΠΌΣΤΟΛΟΙ ΑΛΛΆ ΆΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΠΑΛΕΎΟΥΝ Κ ΑΥΤΟΊ.. ΔΙΑΘΕΣΤΕ ΕΣΕΊΣ ΤΑ ΧΡΉΜΑΤΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΌ ΚΑΛΌ Κ ΣΕΓΡΑΙΔΕ ΑΝ ΘΈΛΕΤΕ ΝΑ ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΕΙΣΤΕ Ο ΥΠΕΡΆΝΩ Κ ΑΨΕΓΑΔΙΑΣΤΟΣ..ΓΙΑΤΙ ΕΎΚΟΛΑ ΚΡΊΝΕΤΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΥΤΟΚΡΙΝΕΣΤΕ..ΕΙΝΑΙ ΛΥΠΗΡΌ ΝΑ ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΕΙΣΤΕ ΕΤΣΙ..

    • Αν δεν θέλετε να σας την λένε διορθώθητε. Γίνετε και σεις σωστοί όπως ήταν και οι παλιοί μας δασκαλοι. Αφοσίωση και πάθος για την μεταλαμπάδευση των γνώσεών τους σε μας τα μαθητουδια.

  16. Να πάει μια ημέρα στο σχολείο για να δει τι κάνει ένας εκπαιδευτικός!Εκτός από τον παιδαγωγό κάνει τον ψυχολόγο, τον κοινωνικό λειτουργό, τον σύμβουλο οικογένειας,τον τραπεζοκόμο, τον νοσηλευτή!Φυσικά, ΚΡΙΤΕΣ των πάντων θα πείτε ότι οφείλει να τα κάνει αυτά!Όχι, κύριοι!Καλείται καθημερινά να μπαλώσει τις τρύπες ενός ανύπαρκτου χρεοκοπημένου κράτους και το κάνει, επειδή αγαπάει τα παιδιά και εισπράττει παραπάνω αγάπη από αυτά. Ακόμα κι αν είναι μακριά από τα δικά του παιδιά και την οικογένειά του!

    • Αυτοί οι λίγοι δάσκαλοι που κάνουν όπως λες το ψυχολόγο η δεν ξέρω τι άλλο ,είναι μετρημένοι στα δάκτυλα του ενός χεριού.

  17. ΧΑΧΑΧΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ! ΑΣ ΓΙΝΟΣΑΣΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΔΑΣΚΑΛΟΙ…ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ….ΚΙ ΑΝ ΑΝΤΕΧΑΤΕ ΑΣ ΠΑΡΑΜΕΝΑΤΕ !ΑΛΛΑ ΟΣΑ ΔΕ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ….

    • Για να γίνεις κάτι πρέπει να το πιστεύεις. Αν όχι καλύτερα να πουλας πασατεμπο. Και μην μου πεις ότι όσοι έγιναν δάσκαλοι έγιναν γιατί το θέλανε. Ως εκ τούτου πιάσε το αυγό και κούρεψτο. Αν δεν το αντέχουν μην καταστρέφουν και τα παιδάκια. Ο ΝΟΩΝ ΝΟΗΤΩ…

  18. Και…ελάλησε ο ΣΟΛΙΑΛΙΣΤΗΣ-ΠΑΣΟΚ που με τις ιδεολογίες τους έφερε την χώρα σε οικονομική κρίση.

    Κύριε Σεγραίδο ασχολήθηκε με το επάγγελμα σας και μόνο, που είμαι σίγουρος ότι κάνετε καλά και αφήστε τα άλλα επαγγέλματα τα βρουν λύσεις στα προβλήματα τους με τους ανθρώπους που έχουν διορίσει.

  19. Αξιότιμε Κύριε,
    δεν σάς γνωρίζω προσωπικά και άρα ούτε έχω την ευχαίρεια να κρίνω τα αίτια των λεγομένων σας.
    Μήπως όμως, θα έπρεπε να απευθυνθείτε στον καθ’ύλην αρμόδιο προιστάμενο Δ.Εκπαίδευσης;
    Λέτε να μην επιλαμβάνεται του όλου θέματος προσωπικά;
    Μήπως έμμεσα αλλά σαφώς τον υβρίζετε και τον υποβιβάζετε;
    Μήπως το θέμα δηλαδή, δεν είναι μόνο ηθικό και παραινετικό για βελτίωση;
    Μήπως η έννοια της αγωγής (όπως επικαλείστε) είναι πολύευρύτερη υπόθεση και κυρίως χαρακτήρα που αναλαμβάνει ο ίδιος τις ευθύνες και δεν επιρρύπτει τίποτε σε άλλους (ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ);
    Μήπως πρίν την κατακραυγή μπορούσατε να καλέσετε όποιον εσείς κρίνατε αρμόδιο και να δείτε πώς θα μπορούσε να γίνει κάτι ουσιαστικό και άμεσο για την παιδεία μας;
    Οπως και νάχει, μακάρι να νοιάζεστε πραγματικά για την εκπαίδευση των παιδιών μας.

  20. ΚΥΡΙΕ ΣΕΓΡΑΙΔΕ ΕΙΣΤΕ ΑΜΟΡΦΩΤΟΙ Κ Σ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΛΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΔΟΓΜΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΑΡΤΑ ΚΛΑΔΙΚΗΣ Κ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΓΙΑ Ν ΑΡΑΞΟΥΜΕ.ΑΥΤΟ ΟΝΟΜΑΣΤΗΚΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ Κ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΝΑ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΡΑΣΙΝΟΙ ΓΑΛΑΖΙΟΙ Κ ΚΟΚΚΙΝΟΙ ΕΝΩ ΗΤΑΝ ΠΕΡΙΤΤΟΙ ΤΟΣΟΙ ΠΟΛΛΟΙ Κ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΕΠΙΣΗΣ.ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ?ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΝΑ ΜΕ ΧΩΣΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ Κ ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΡΩ ΤΗΝ ΤΥΦΛΑ ΜΟΥ

  21. Κε ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΕ μήπως η «ΕΠΙΘΕΣΗ» εναντίον των δασκάλων δεν είναι τελείως τυχαία? Μήπως ΕΞΩΦΘΑΛΜΑ προκαλούν τον κόσμο με τις ΑΚΡΑΙΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ τύπου ΑΡΓΙΑ στην ΑΡΓΙΑ, ΜΗ ΣΩΣΤΗ ΜΑΘΗΣΗ στα μαθητουδια (εξού και η ανθοφορία των φροντιστηρίων) η ΠΑΡΑΠΑΙΔΙΑ, τα ΠΡΙΒΕ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ από τους ίδιους δασκάλους στα σπίτια τους, μήπως μήπως μήπως. Μήπως όταν ένας δάσκαλος παραπεση σε ΑΔΙΚΗΜΑ η τιμωρία του είναι απλά αλλαγή σχολειου? Μήπως όταν ένας δάσκαλος έχει ψυχασθένεια απλά τον στέλνουν σε άλλο σχολείο? Μήπως ένας δάσκαλος αντί να εκδιωχθη μετά από ένα ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΑΠΤΩΜΑ του κάνουν ΕΔΕ και την ΘΑΒΟΥΝ σένα συρτάρι? Πόσοι έχουν απολυθεί? Άσε μην συνεχίσω και σε άλλα. ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ και ΑΓΙΟς Ο ΘΕΟΣ. ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΣΕΙ ΤΟΝ ΓΑΙΔΑΡΟ ΜΑΣ. Και από κει ξεκινάει το ΜΕΓΑΛΟ ΑΕΝΑΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

  22. Καλά, δεν ντρέπεστε, να συζητάτε για ενα τόσο σοβαρό θέμα μέσω πληκτρολογίου
    και μάλιστα ανώνυμου και ανόητου;
    Γιατί δεν κάνετε εναν κόπο να πάτε μέχρι την πηγή του προβλήματος
    να πάρετε μια γεύση απο τις συνθήκες και όσα παίζουν ρόλο στη μάθηση
    μιας και δείχνετε να ήσασταν κάποτε αριστούχοι σημαιοφόροι
    και μετά απο 3 δεκαετίες άρχισε να πιάνει περονόσπορο η ντοματιά…

  23. Θα συμφωνήσω με τή γνώμη του «Ένας Ελληνας»….Οι συνέπειες στην παιδεία αφορούν μόνο τα παιδιά και τους γονείς…..Όλα θάβονται σ’ένα συρτάρι και πάνε στα αζήτητα….θα ήθελα να δω τη στάση της κυρίας Ψυρρή όταν καταγγέλλονται δάσκαλοι στην πρωτοβάθμια, όπου όλοι μαζί κλείνουν τα αυτιά τους και αλληλουποστηριζονται….Που είστε όλοι εσείς οι «δάσκαλοι » να κρίνετε τους εαυτούς σας και τους συναδέλφους σας ;;;Που είστε κυρία Ψύρρη να υποστηρίξετε τα παιδιά;;;Που είστε κυρία Ψυρρή να αγκαλιάστε τους γονείς;;;Απλά είστε θεατής.Και τώρα που βγήκε ο κ.Τζογιας να γράψει ανοιχτά τη γνώμη του με όνομα και επίθετο, βγήκατε από το συρτάρι σας…..Και όχι δεν θα βάλω όλους τους δασκάλους σε ένα καζάνι, υπάρχουν και οι εξαιρέσεις φυσικά αλλά δυστυχώς τους θαβετε και αυτούς…..Φταίει η μονιμότητα;;;φταίει η θέση δεν ξέρω, ΑΛΗΘΕΙΑ….τα παιδιά όμως ΔΕ ΦΤΑΙΝΕ ΠΟΥΘΕΝΑ…..ΠΕΤΑΞΤΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΡΑΜΈΛΑ ΤΗΣ ΒΟΛΕΨΗΣ ΣΑΣ , ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ….ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΕΎΘΕΡΗ ΠΑΙΔΕΊΑ….

  24. Το πρώτο σχολείο είναι το σπίτι σας.
    Τα άλλα είναι απλά η συνέχεια.
    Μηντα βάζετε μόνο με τους δασκάλους.
    It takes two to tango.

  25. ένας από τους πολλούς ανώνυμους (βρε κανένας να μην υπογράφει με το όνομά του;)

    βρε άχρηστοι εκπαιδευτικοί, γιατί δεν κάνετε το καλοκαίρι μάθημα; δεν βλέπετε τα φροντιστήρια που θησαυρίζουν μες το κατακαλόκαιρο; που μου θέλετε και απεργίες, και συνδικαλισμό, βρε χούντα που σας χρειάζεται, και των Τριών Ιεραρχών εκκλησία και μάθημα βρε, και μου κάθεστε και τα σαββατοκύριακα αντί να δουλεύετε κάθε μέρα όπως οι ξενοδοχουπάλληλοι και τα γκαρσόνια, ανάξιοι, όλο καταλήψεις μου είσαστε, βρε θα κάνετε καθόλου μάθημα ή θα καροιδεύετε τον κόσμο, κι εμείς που θα πηγαίνουμε να παρκάρουμε τα βλαστάρια μάς όταν εσεις το κλείνετε το ρημάδι για τις ηλίθιες τις εκλογές σας ου να μου χαθείτε (πολύ το διασκέδασα το κείμενο του Σεγραίδου που αποφάσισα να το μεταφράσω….)

  26. Άστα Μαθιέ είσαι εκτός θέματος τόπου και χρόνου επειδή είμαστε συμμαθητές… για να μην πω και περισσότερες λεπτομέρειες που δεν πρέπει να λέγονται, δεν μπορούμε όλοι να γίνουμε επιτυχημένοι και άριστοι επιχειρηματίες να φτιάχνουμε και να κλείνουμε επιχειρήσεις… Και για το τέλος που είδες μωρέ ότι κάθονται 4 μήνες οι καθηγητές, τι φασιστική άποψη είναι αυτή για τα Σαβατοκύριακα, δυστυχώς για άλλη μια φορά είσαι εκτός τόπου και χρόνου λυπάμαι

  27. Στην εποχη μου το να ηταν καποιος δάσκαλος ηταν λειτούργημα.Εβλεπαν τους μαθητες παιδια τους και προσπαθουσαν να τα μορφωσουν,με σωστο η λαθος τροπο δεν εχει σημασια.Σημερα οι δάσκαλοι απλα κοιτανε τα παιδια σαν….20αρικα του ιδιαιτερου.Οποιος δεν το ξερει αυτος είναι ψευτης.Δεν χρειαζεται να καλυψουμε δασκαλους και καθηγητες…παραγινανε επαγγελματιες και μαλιστα της κακιας ωρας.

Γράψτε απάντηση στο Αναίσχυντο λιβελογράφημα! Ακύρωση απάντησης