ΣΥΜΜΑΧΙΑ: «Όταν πετάς είτε ως VIP είτε με ιδιωτικά ελικόπτερα δεν ασχολείσαι με το Αεροδρόμιο Διαγόρας»

1
368

«Δελτίο Τύπου της Συμμαχίας Νοτίου Αιγαίου»

«Όταν πετάς είτε ως VIP είτε με ιδιωτικά ελικόπτερα

δεν ασχολείσαι με το Αεροδρόμιο Διαγόρας»

« Ο Γιώργος τελικά δεν ενοχλεί. Ούτε τη Fraport ούτε

κανένα οικονομικό ή πολιτικό συμφέρον»

Το αποκαλυπτικό δημοσίευμα τοπικής εφημερίδας για τις τριτοκοσμικές καταστάσεις και συνθήκες λειτουργίας του Αεροδρομίου Διαγόρας της Ρόδου προκαλούν το δημόσιο αίσθημα.

Οι διαμαρτυρίες του προέδρου των Τουριστικών Γραφείων Κώστα Κατσίβα δεν φαίνεται να συγκινούν την απερχόμενη Περιφερειακή Αρχή. Αντί λοιπόν να αποκαθίσταται σταδιακά η ομαλή λειτουργία του Αερολιμένα αντίθετα γίνεται ολοένα και χειρότερη.

Η Fraport αδυνατεί ή αδιαφορεί να εξυπηρετήσει τους εκατοντάδες χιλιάδες τουρίστες αλλά και Ροδίτες που κάνουν χρήση των εγκαταστάσεων. Το αεροδρόμιο συνεχίζει να παρουσιάζει εικόνα εργοταξίου με εικόνες που προκαλούν τεράστια δυσαρέσκεια στους χρήστες και φυσικά πλήττουν την τουριστική εικόνα του νησιού.

Η Fraport όμως οφείλει να γνωρίζει ότι λειτουργεί υπό καθεστώς μονοπωλίου αλλά όχι ασυδοσίας.

Για να γίνει αυτό όμως θα έπρεπε η Περιφέρεια να έχει τη βούληση να συγκροτήσει ήδη από το χειμώνα ένα αρραγές μέτωπο όλων των φορέων. Σε συνεργασία με το Δήμο, την Ένωση Ξενοδόχων, το Επιμελητήριο, τα Τουριστικά γραφεία, τους ιδιοκτήτες Λεωφορείων και Ταξί η πρωτοβουλία θα έπρεπε να είχε ληφθεί έγκαιρα.

Σήμερα περισσότερο παρά ποτέ αποδεικνύεται ότι οι μεθοδεύσεις του απερχόμενου Περιφερειάρχη και της Αντιπεριφεριάρχη All Inclusive, αρχικά να σαμποτάρουν και στην συνέχεια να καταργήσουν την επιτροπή τουρισμού της Περιφέρειας ήταν ολέθριες.

Η επιτροπή και σύσσωμες οι Περιφερειακές παρατάξεις θα είχαν προβεί σε δημόσια διαβούλευση με την εταιρία ή αν δεν το έκαναν θα είχαν εκτεθεί στην κοινωνία.

Θα είχε ζητηθεί από την Fraport να δεσμευτεί για ένα λειτουργικό και ρεαλιστικό πρόγραμμα εργασιών στο αεροδρόμιο, με γνώμονα όχι μόνο το όφελος της εταιρίας αλλά και την εικόνα του νησιού.

Αντί αυτού η εταιρία αφέθηκε να αναβαθμίζει αποκλειστικά τα καταστήματα χωρίς όμως ταυτόχρονα με επιπλέον προσωπικό να ολοκληρώνει τις υπόλοιπες εργασίες στο σύνολο του αεροδρομίου.

Το πολιτικό συμπέρασμα δε είναι απλό.

Αφού ο Ξενοδόχος και υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος με τη Συμμαχία Νοτίου Αιγαίου κ Γερονικόλας, ανάγκασε με μία απλή ανακοίνωση την Fraport έστω και προσχηματικά να απολογηθεί δημόσια, σκεφτείτε τι θα είχε γίνει αν η Επιτροπή Τουρισμού είχε συντονίσει όλους τους φορείς σε νομικές ενέργειες.

Δεν μπορεί η απερχόμενη Περιφερειακή Αρχή να ξοδεύει εκατομμύρια για προβολή της Περιφέρειας ως τουριστικού προορισμού και να αφήνει ανεξέλεγκτη μία εταιρία να αμαυρώνει την εικόνα της Ρόδου.

Σεβόμαστε απόλυτα τον επενδυτή όπως και εκείνος πρέπει να σεβαστεί το Brand Name δηλαδή την φήμη της Ρόδου ως παγκόσμιου τουριστικού προορισμού. Γι’ αυτό άλλωστε το αεροδρόμιο θεωρείται επενδυτικό φιλέτο και θα περιμέναμε από τη διοίκηση της εταιρίας να διαφυλάξει την επένδυση της από μόνη της.

Δυστυχώς όμως δεν το κάνει.

Τελικά ο κ Γιώργος Χατζημάρκος όχι μόνο δεν ενοχλεί την Fraport αλλά και κανένα οικονομικό ή πολιτικό συμφέρον.

Αλλά είναι αναμενόμενο.

Όταν χρησιμοποιείς ιδιωτικά ελικόπτερα των ισχυρών φίλων σου και συνηθίζεις να ταξιδεύεις σε θέση VIP δεν μπορείς να αντιληφθείς την πραγματικότητα.

Όταν εκ του πονηρού καταργείς τις επιτροπές διαβούλευσης όπου όλες οι παρατάξεις θεσμικά και επίσημα λαμβάνουν γνώση των αιτημάτων, των προβλημάτων και των προτάσεων των φορέων, τότε μπορείς να θέτεις τις δικές σου προτεραιότητες χωρίς πολιτικό κόστος κ Γιώργο Χατζημάρκο.

Για αυτό το λόγο είμαστε διαφορετικοί. Για αυτό το λόγο ο Λαός θα μας επιλέξει ως επόμενη Περιφερειακή Αρχή. Δεσμευόμαστε να επανασυστήσουμε την επιτροπή Τουρισμού για να επιδιώξουμε με πνευμα συνεργασίας αλλά και με αγώνες όποτε χρειαστεί να υπερασπίσουμε το συμφέρον του τόπου.

Οι θέσεις της «ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ»

για την Οδική Ασφάλεια

-Μέσα στις πρώτες 10 ημέρες της θητείας μας, ιεραρχούμε και ξεκινάμε τη διενέργεια των διαγωνισμών

 

Είναι αδιανόητο το 2019 το οδικό δίκτυο που είναι αρμοδιότητα της Περιφέρειας να μην εγγυάται την ασφάλεια των κατοίκων και των επισκεπτών.

Το οδικό δίκτυο των νησιών της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου χαρακτηρίζεται από παρόμοια προβλήματα. Είναι ανεπαρκές και χρειάζεται επέκταση και βελτίωση, καθώς πρόκειται για ένα από τα πιο επικίνδυνα οδικά δίκτυα όλης της χώρας.

Το σύνολο σχεδόν των επαρχιακών και εθνικών δρόμων σχεδιάστηκαν σε εποχές με πολύ μικρότερες ανάγκες όταν ο τοπικός πληθυσμός ήταν λιγότερος, ο τουρισμός δεν είχε εξελιχθεί και το βιοτικό επίπεδο χαμηλότερο άρα και ο αριθμός των οχημάτων.

Την ίδια περίοδο οι προδιαγραφές των οδικών μελετών που αφορούσαν στην χάραξη, στην γεωμετρία, στο φωτισμό ήταν πολύ πιο απλές, ενώ το πρόβλημα μεγιστοποιήθηκε και από κακοτεχνίες.

Ανεπαρκές ως προς την ποιότητα και την κάλυψή του χαρακτηρίζεται και το αγροτικό οδικό δίκτυο κυρίως σε ό,τι αφορά τα μεγαλύτερα νησιά και τις δυσπρόσιτες περιοχές με αγροτική παραγωγή. Στις αγροτικές περιοχές που το οδικό δίκτυο αποτελεί προϋπόθεση για την έγκαιρη μεταφορά και διανομή των προϊόντων.

ΣΧΕΔΙΟ-ΛΥΣΗ-ΠΡΟΤΑΣΗ

Άμεσα διαθέτουμε από τους ίδιους πόρους της Περιφέρειας κονδύλια για την βελτίωση του οδικού δικτύου. Ξεκινάμε άμεσα ώστε ήδη από το καλοκαίρι του 2020 να γίνει αισθητή σε όλους η αναβάθμιση των δρόμων μας. Μέσα στις πρώτες 10 ημέρες της θητείας μας, σε συνεργασία με την τεχνική υπηρεσία της Περιφέρειας αλλά και των Δήμων ιεραρχούμε και ξεκινάμε τη διενέργεια των διαγωνισμών.

Τα νησιά που αποτελούν τους κύριους τουριστικούς προορισμούς πρέπει να αποτελέσουν προτεραιότητα ως προς την βελτίωση της οδικής ασφάλειας διότι εκεί το πρόβλημα είναι πολύ πιο οξύ.

Εκπονούμε Περιφερειακό Στρατηγικό Σχέδιο για την βελτίωση της Οδικής Ασφάλειας, όπως συμβαίνει στις χώρες που εφαρμόζουν μέτρα οδικής ασφάλειας.

Διευρύνουμε την συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς, υπηρεσίες, ερευνητικά κέντρα και εθελοντικές οργανώσεις στον τομέα της οδικής ασφάλειας και εντοπίζουμε τα τμήματα του περιφερειακού οδικού δικτύου με την μεγαλύτερη επικινδυνότητα.

Εστιάζουμε στην βελτίωση της οδικής ασφάλειας μέσω μελετών με στόχο καλύτερη σήμανση, διαγράμμιση, συντήρηση και φωτισμό δρόμων και απομακρύνουμε διαφημιστικές πινακίδες από περιφερειακό και εθνικό δίκτυο.

 

Από το Γραφείο Τύπου

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

1 ΣΧΟΛΙΟ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ