Οι έξι καθημερινές συνήθειες που επιβαρύνουν την σπονδυλική μας στήλη

0
96

Η κακή στάση του σώματός μας και οι κακές καθημερινές μας συνήθειες προκαλούν συχνά πόνους στην πλάτη.

 

Στην καθημερινότητά μας, η σπονδυλική στήλη υφίσταται πολλά δεινά και υποβάλλεται σε σκληρές «δοκιμασίες» εξαιτίας κάποιων μηχανικών συνηθειών μας, των οποίων τις βλαβερές συνέπειες συνήθως δεν αντιλαμβανόμαστε.

Για παράδειγμα εκατομμύρια εργαζόμενοι σε όλο τον κόσμο κάθονται σε μια καρέκλα γραφείου όλη την ημέρα. Οι περισσότεροι από αυτούς καμπουριάζουν και παρόλο που το γνωρίζουν, δεν κάνουν τίποτα για να το διορθώσουν.

Σχεδόν κανείς δεν κάθεται σε σωστή θέση μπροστά από τον υπολογιστή του. Αυτό όμως έχει σοβαρή επίπτωση στην υγεία μας και δεν το πληρώνει αργά ή γρήγορα μόνο η μέση, αλλά ο αυχένας και γενικότερα η σπονδυλική μας στήλη.

Εκτός, όμως, από τις αρνητικές επιπτώσεις της καθιστικής ζωής στην υγεία μας, υπάρχουν κι άλλες καθημερινές συνήθειες που βλάπτουν την σπονδυλική μας στήλη.  Μικρές, καθημερινές συνήθειες σαμποτάρουν την ορθή στάση του σώματος με αποτέλεσμα να αντιμετωπίζουμε μυϊκούς πόνους στην πλάτη και τη μέση μας.

Ας δούμε τις έξι συνήθειες που βλάπτουν την σπονδυλική μας στήλη:

  1. Κάπνισμα: Το κάπνισμα βλάπτει σοβαρά την υγεία. Αυτό το γνωρίζουν όλοι. Αυτό όμως που ίσως δεν γνωρίζεις είναι ότι το κάπνισμα βλάπτει την σπονδυλική σου στήλη καθώς περιορίζει την κυκλοφορία του αίματος, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται προβλήματα στους δίσκους. Έρευνες έχουν διαπιστώσει ότι οι καπνιστές αντιμετωπίζουν τριπλάσιο κίνδυνο για πόνους στη μέση.
  2. Κακή στάση σώματος: Ο πόνος στην πλάτη προκαλείται κυρίως από κακή στάση του σώματος. Όταν καμπουριάζεις συχνά, τότε επιβαρύνεις την σπονδυλική σου στήλη.
  3. Κουβαλάς βαριά τσάντα: Μια βαριά τσάντα επηρεάζει σημαντικά την πίεση στην σπονδυλική σου στήλη. Άδειασε όσα αντικείμενα δεν σου είναι χρήσιμα και πάρε μαζί σου τα απολύτως αναγκαία. Αν το βάρος της τσάντας ξεπερνάει το 10% του δικού σου σωματικού βάρους, τότε θεωρείται πολύ βαριά.
  4. Κοιμάσαι μπρούμυτα: Οι άνθρωποι που κοιμούνται μπρούμυτα, στρίβουν το κεφάλι στο πλάι. Αποτέλεσμα της στροφής του κεφαλιού είναι η απώλεια της ευθυγράμμισης της σπονδυλικής στήλης. Οι περισσότεροι άνθρωποι που προτιμούν αυτήν τη στάση για να κοιμηθούν, βιώνουν κάποιου είδους πόνο, είτε αυτός εντοπίζεται στο λαιμό, είτε στην πλάτη, είτε στις αρθρώσεις, ο οποίος μπορεί να επηρεάσει τη διάρκεια του ύπνου.
  5. Πολύ μεγάλη χρήση του κινητού τηλεφώνου: Αν είσαι σκυμμένος στην οθόνη του κινητού για ώρες, γράφοντας μηνύματα ή σερφάροντας, τότε καταπονείς σημαντικά την σπονδυλική σου στήλη.
  6. Ψηλά τακούνια: Άλλη μια συνήθεια που βλάπτει τη στάση του σώματος στις γυναίκες και καταπονεί το μυϊκό τους σύστημα. Αν φοράς τακτικά ψηλοτάκουνα παπούτσια, οι μύες της μέσης σου δέχονται τρομακτική πίεση.

 

Πηγή: bovary.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.