Κως φίλοι του ποδηλάτου για τροχαία ατυχήματα-δυστυχήματα: Δυστυχώς δεν βλέπουμε να γίνεται κάποια προσπάθεια να υπάρξει ύφεση

3
2572

Τα τροχαία α-τυχήματα με θανατηφόρα και σοβαρούς τραυματισμούς είναι καθημερινό φαινόμενο. Δυστυχώς δεν βλέπουμε να γίνεται κάποια προσπάθεια να υπάρξει ύφεση. Δεν υπάρχει πουθενά έλεγχος της ταχύτητας, κράνος, ζώνη από την Τροχαία ,είχαμε αναφέρει οτι οι συχνότερες αιτίες των τροχαίων συγκρούσεων είναι οι σχετιζόμενες με την οδηγική συμπεριφορά και παιδεία και για να αλλάξουν θέλουν συνεχείς προσπάθειες.

Σε μια εποχή που διογκώνεται το κύμα αποφάσεων για τον περιορισμό των ταχυτήτων στο οδικό δίκτυο και την δημιουργία ζωνών ήπιας κυκλοφορίας με μέγιστη ταχύτητα τα 30km/h στις πυκνοκατοικημένες περιοχές ευρωπαϊκών Δήμων (στην Αγγλία το 1/4 των Δημοτικών Συμβουλίων έχει αποφασίσει θετικά) με στόχο των δραστικό περιορισμό των τροχαίων συγκρούσεων στην Ελλάδα το ζήτημα αφήνει την Τ. Αυτοδιοίκηση παγερά αδιάφορη. Και όμως η αρμοδιότητα είναι δικιά της.
Ας λάβουμε υπόψη ότι οι δρόμοι φτιάχτηκαν για να ενώνουν τους ανθρώπους και όχι οι ίδιοι οι δρόμοι να τιμωρούν με θάνατο τον χρήστη σε μια λάθος συμπεριφορά του σύμφωνα με τον ΚΟΚ.
Καλούνται οι τοπικές Αρχές να δείξουν έμπρακτα το ενδιαφέρον τους στο ζήτημα της οδικής ασφάλειας.

Καλείται η Δημοτική Αρχή το Δημοτικό Συμβούλιο και η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου με τις αντίστοιχες υπηρεσίες τους ,να προωθήσουν διαδικασίες για την κατάρτιση σχεδίου «οδικής ασφάλειας» στο νησί μας άμεσα.


ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΕΥΕΙ.

ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΑΙΜΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ

3 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Έχουμε ξαναγράψει για το περιβόητο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής, το οποίο κατασκευάστηκε μόνο για τα Ευρωπαικά κονδύλια, χωρίς ουδέποτε να λειτουργήσει. Εάν δεν βοηθήσουμε τα παιδιά μας, παρέχοντάς τους τα εφόδια, τις γνώσεις και τις δεξιότητες, μέσω εκπαιδευτικών εκδρομών και χρήσης αμαξιδίων με τη λειτουργία του Πάρκου, ώστε να βγουν σωστότεροι οδηγοί, δυστυχώς αυτά τα γεγονότα θα ζούμε συνεχώς.
    Το θέμα δεν είναι τι γίνεται στους δρόμους, αλλά εμείς τι κάνουμε ώστε να μειωθεί η μάστιγα των τροχαίων.

  2. Εκατό πάρκα κυκλοφοριακής αγωγής να γίνουν αν δεν υπάρξει
    Συνεχής αστυνόμευση δεν γίνεται τιποτα
    Ας παραδειγματιστούν από το εξωτερικό
    Βλεπεις την ανεπαρκή αριθμητικά αστυνομία την απασχολούν στα hot spot Κ οχι στην καθημερινότητα της Κωακης κονωνιας

  3. Ένα παράδειγμα της Οδικής συμπεριφοράς στην Κω που εξηγεί και όλες τις απορίες είναι η Ζουρούδη.

    Χθε Σάββατο ,όλοι οι κοκκαλωμένοι απ το αλκοόλ και τις ουσίες,ξένοι Έλληνες Τούρκοι,Αλβανοί,Μηχανάκια μετά τις 2 μετατρέπουν την οδό σε Συγγρού,όχι ότι πρις τις 12 δεν έχει θέμα,αλλά αυτή την στιγμή είναι το πιο επικίνδυνο μέρος της πόλης.
    Και μια απορία,γιατί γνωστό 5’αστερο στην αρχή του Φάρου ενώ έχει οριοθετημένο με συρματόπλεγμα πάρκινγκ,το έχει κλειστό και όλα τα αμάξια υπαλλήλων και ενοικιαζόμενα είναι αραδιασμένα στο δρόμο σ ένα σημείο που όλοι τρέχουν να εκτονωθούν.Έλεος μ αυτά τα All Inclussive.Φέουδο έχουν καταντήσει το Νησί.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.