ΝΙΚΟΣ ΝΑΣΤΑΧΑΝΙΔΗΣ: Έχει μέλλον η κρουαζιέρα στην Κω;

13
687

Κως, 30 Μαρτίου 2019

Έχει μέλλον η κρουαζιέρα στην Κω;

Ενώ η Ελλάδα κερδίζει ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο στον τουρισμό κρουαζιέρας, η Κως έχει εξαφανιστεί από τον χάρτη, στερώντας από τις τοπικές επιχειρήσεις και την αγορά σημαντικά έσοδα.

Από τη στιγμή που παρέλαβε τη δημαρχία η σημερινή – απερχόμενη πλέον – δημοτική αρχή τίποτα δεν προχώρησε.

Κατά τη διάρκεια του 1ου Διεθνούς Συνεδρίου για τα υδατοδρόμια και την κρουαζιέρα, που πραγματοποιήθηκε 15-16 Μαρτίου στο Λουτράκι, έγινε παρουσίαση των εξελίξεων σε αυτόν τον σημαντικό τομέα του τουρισμού, παγκοσμίως και στην χώρα μας.

Παρουσιάστηκαν εντυπωσιακά στοιχεία: Το 2018 28,2 εκ. άτομα επέλεξαν παγκοσμίως να κάνουν την κρουαζιέρα τρόπο διακοπών. Με την πορεία να είναι διαρκώς ανοδική τα τελευταία χρόνια, το 2019 αναμένεται ο αριθμός να φτάσει τα 30 εκ..

Τι γίνεται στην Ελλάδα

Σύμφωνα με την Ελιζαμπέτα Ντε Νάρντο, αντιπρόεδρο Ανάπτυξης Λιμένων της MSC Cruises και πρόεδρο της Συμβουλευτικής Επιτροπής Ευρωπαϊκών Λιμένων και Προορισμών της CLIA: «Η Ελλάδα παραμένει μία πολύ σημαντική περιοχή για τη διεθνή βιομηχανία κρουαζιέρας. Τα τελευταία χρόνια, εξαιτίας της γεωπολιτικής αστάθειας σε άλλες περιοχές της Μεσογείου, η Ελλάδα κατέχει ακόμη πιο εξέχουσα θέση στα δρομολόγια κρουαζιέρας στην Ανατολική Μεσόγειο».

Τι γίνεται στην Κω

Η προσπάθεια για την ανάπτυξη κρουαζιέρας σταμάτησε στην περίοδο 2013 – 2014 όταν πετύχαμε το μέγιστο (2013) με 86 αφίξεις πλοίων και 64.756 επιβάτες. Τότε καταφέραμε να βρεθούμε ως προορισμός μεταξύ μεγάλων ελληνικών λιμανιών και στην 11η θέση στις αφίξεις επιβατών.

Από τότε μέχρι σήμερα η κρουαζιέρα στην Κω «βούλιαξε».

Τα πράγματα όμως πρέπει να αλλάξουν. Από την 1η Σεπτεμβρίου 2019 ξεκινάμε την προσπάθεια για να ξαναφέρουμε τα κρουαζιερόπλοια στην Κω με πρώτο στόχο την αναζωογόνηση και ενίσχυση της τοπικής αγοράς του νησιού.

Νίκος Νασταχανίδης

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

13 ΣΧΟΛΙΑ

    • Έχρισε τον εαυτό του άσχετος που το παίζει ιδικός κρουαζιέρας, λιμενολόγος αλλά Κίτση...

      Οίηση… είναι να είσαι λίγος, να σε έχουν βαφτίσει γνωστή του αντικειμένου, να ονειρεύεσαι μισθό και απευθείας αναθέσεις όταν ξέρεις ότι μόνο κάβους στα ημερόπλοια θα μπορούσες να δένεις και να λύνεις …. ®Νυχτοκαβαλάρης©

  1. είσαι ο μόνος που ασχολήθηκες με τα προβλήματα του λιμανιού. Σε στηρίζουμε όλοι μαζί

  2. ΤΟ ΕΡΒΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
    ΕΧΕΙΜΕΛΛΟΝ Η ΚΩΣ ΜΕ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ:

  3. σε λιγο θα μας πειτε οτι μπορειτε να χειρουργητε κιολας. ποσο ξερολες μπορει να ειστε. ο καθενας στον τομεα του, αφηστε τις αηδιες και σοβαρευτητε επιτελους. ειναι δυνατον να περνατε για τοσο βλακες τους πολιτες?

  4. Όχι. Και δεν φταίει κάποιος δήμαρχος γι αυτό.
    Περίπτωση που θυμίζει Ryanair άλλωστε. (καμία ειρωνία)

  5. Το να είσαι Ταπετσερης είναι λογικό να είσαι και καπετάνιος και να το παίζεις και έξυπνος .
    Ο Βαβλας σήμερα είπε ότι υπάρχει νόμος που όταν χρωστάς στον δήμο δεν μπορείς να είσαι υποψηφιος .
    Το νου σας γατάκια

  6. να ήταν σαν τον κύριο Νασταχανίδη. Εργατικός, μεθοδικός, τίμιος με το δημόσιο Χρήμα αλλά έπεσε στην εποχή του Κρόνου

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ