ΦΩΤΟ-ΒΙΝΤΕΟ Β. Μανιάς στην έκθεση της Ουτρέχτης: Αισιόδοξα μηνύματα από Ολλανδική & Βελγική αγορά | Συνάντηση με Διευθύντρια ΕΟΤ Ολλανδίας Ε. Σκαρβέλη

7
804

Αισιόδοξα μηνύματα για τη νέα τουριστική περίοδο, για τη χώρα μας και την Κω, στέλνει η Ολλανδική και η Βελγική αγορά σύμφωνα με τα δεδομένα που προκύπτουν στη διεθνή τουριστική έκθεση της Ουτρέχτης «VAKANTIEBEURS 2020», η οποία ξεκίνησε την Τετάρτη 15 και ολοκληρώνεται την Κυριακή 19 Ιανουαρίου.

Ο Πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής & Ανάπτυξης του Δήμου μας, Δημοτικός Σύμβουλος Βασίλης Μανιάς, είχε συνάντηση με τη Διευθύντρια του γραφείου ΕΟΤ Ολλανδίας κα Ελένη Σκαρβέλη με την οποία συζήτησαν αναγκαίες δράσεις για την ενίσχυση της Κω στην Ολλανδική αγορά και την αναβάθμιση της παρουσίας της στην έκθεση της Ουτρέχτης.

Σε κάθε περίπτωση η Κως παραμένει αγαπημένος προορισμός των Ολλανδών.

 

Γραφείο Τύπου

7 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Άσχετος με τον τουρισμό, ικανοί μόνο για σερβίρισμα σε ταξιδάκια αναψυχής...

    Τι μπορούν να προσφέρουν και πως θα μπορούσαν να διαπραγματευτούν με τους Μεγαλοπράκτορες αυτοί οι φωστήρες της Τριώφλορης παράταξης όταν το μόνο που ξέρουν να κάνουν είναι να σερβίρουν μπακλαβαδάκια και φιλλάδια;;;;;; Μουσικά, τζατζίκι φιλαράκια η ειδικότητα τους.

  2. Ελεος με αυτές τις εκθεσεις πια.Ειναι τακτικες του περασμενου αιωνα.Τα λεφτα που χαλανε να μηνουν εκει και να πανε ας τα εδιναν σε διαφημιση σε ένα μεσω μεταφορας εκει.Θα το εβλεπε ο κοσμος εκει καποιοι που πηγαν να παρου διαφημιστικα τζαμπα ητανε.

  3. Ντροπή να το παίζουν ηθικοί αυτοί που πάνε με τα λεφτά των πολιτών στις εκθέσεις !
    ………………………

  4. Μας έκανε καταρχήν μεγάλη εντύπωση το πλήθος του κόσμου που επισκέφτηκε αυτή την έκθεση Τουρισμού ( θεσμός που βρίσκεται στην παρακμή του κατά τα άλλα), παρόλο που το εισιτήριο εισόδου ήταν πολύ ακριβό (15€ off pick hours). Στη συνέχεια υπογραμμισαμε ότι ο μέσος όρος ηλικίας των επισκεπτών ήταν γύρω στα 65. Ειλικρινά δεν γνωρίζουμε αν αυτή είναι η αγορά στόχος του νησιού μας. Τέλος η ποιότητα των συνεργατών στους χώρους των εκθετών δεν ήταν η ενδεδειγμένη. Σ τις ερωτήσεις μας δεν είχαν διάθεση, καμιά φορά και την απαραίτητη γνώση να απαντήσουν. Κατά τα άλλα καταγράψαμε τον μεγάλο αριθμό ανταγωνιστικων προορισμών, και την παντοδυναμία της TUI.

    • Αν ασχολησαι με τον Τουρισμο απλα ρωτα τουρίστες το καλοκαιρι ,ποσοι ηρθαν στο νησι επειδή επισκευτηκαν εκθεση και θα καταλάβεις ποσο πιανουν τοπο τα λεφτα που χαλανε εκει .

Γράψτε απάντηση στο Ανώνυμος Ακύρωση απάντησης