ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ Η Διαχείριση Παραπόνων και ο ρόλος του Guest Relations

0
1004

Η Διαχείριση Παραπόνων, ο ρόλος του Guest Relations και πως να κερδίσετε από τους δυσαρεστημένους πελάτες, ήταν ο βασικός άξονας του σεμιναρίου που πραγματοποιήθηκε στην τουριστική σχολή ΑΝΚΟ Academy Κω στις 22 Νοεμβρίου και επαναλήφθηκε στις 28 (λόγω μεγάλης ζήτησης).

Ομιλήτρια του σεμιναρίου ήταν η κα Όλγα Μουρατίδου, καθηγήτρια της ΑΝΚΟ και παράλληλα διευθύντρια του Ammos Resort, η οποία έχει τεράστια εμπειρία στον χώρο των ξενοδοχείων καθώς έχει εργαστεί στο τμήμα του Guest Relations σε μεγάλα 5* ξενοδοχεία  (Eagles Palace, Grecotel Imperial Thalasso κ.α.).

Στα σεμινάρια παρουσιάστηκαν τα εξής θέματα:

1) Τι είναι το παράπονο; Ευκαιρία ή … μπελάς;

2) Ποια είναι τα πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουμε;

3) Μύθοι και αλήθειες για τα παράπονα.

4) Έχουν προφίλ οι δυσαρεστημένοι πελάτες;

5) Πως μπορούμε να διαχειριστούμε ένα παραπονούμενο πελάτη;

Και τέλος απαντήθηκαν ερωτήσεις που έθεσαν οι παρευρισκόμενοι.

 

Η ΑΝKO Academy συνεχίζει και φέτος τα διαδραστικά σεμινάρια και τις παρουσιάσεις, τα οποία απευθύνονται σε όλους. Στόχος είναι μέσα από τις δράσεις αυτές, να αναπτύσσεται η τουριστική συνείδηση που οφείλουμε να έχουμε όλοι μας και να γινόμαστε καλύτεροι, δημιουργώντας ένα δυνατό brand name για τον Τουριστικό Κλάδο της χώρας μας.

 

Το επόμενο σεμινάριο είναι την Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου στις 18:00 με θέμα «Προστασία από τους σεισμούς (πρόληψη & αντιμετώπιση) με ομιλητή τον κο Μαυρίδη Γρηγόριο (στέλεχος της Π.Σ. Αεροδρομίου Κω)

Περισσότερες πληροφορίες: https://anko.edu.gr/el/academy/subject/prostasia-apo-toys-seismoys-prolhpsh-antimetwpish/

Ελεύθερη είσοδος για όλους

 

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.