Ξενοδοχεία: Πώς κάνουν κράτηση οι ταξιδιώτες – Γιατί η Σαντορίνη στο top 5 των αναζητήσεων

2
945

Στους 5 προορισμούς που παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη αύξηση online αναζητήσεων στα ξενοδοχεία τους, σε ετήσια βάση, από καταναλωτές από όλο τον πλανήτη, βρίσκεται η Σαντορίνη, σύμφωνα την έκθεση Hotel Report 2017 που διενήργησε η Sojern σε συνεργασία με την Google.

Η έκθεση επιδιώκει να αποκαλύψει το μονοπάτι που ακολουθεί ο σύγχρονος ταξιδιώτης, ιδιαίτερα ο Αμερικανός τουρίστας, μέχρι την πραγματοποίηση της  κράτησης.

Βασίζεται σε στοιχεία online αναζητήσεων για ξενοδοχεία που έχει στα χέρια της η Google καθώς και σε δεδομένα από τη βάση των 350 εκατ. ταξιδιωτών και εκατομμυρίων καναλιών ξενοδοχειακών αναζητήσεων και κρατήσεων συνεργατών της Sojern.

Τα στοιχεία αποκαλύπτουν ότι η Σαντορίνη και η Sodankylä της Φινλανδίας, η οποία βρίσκεται επίσης στο top 5 των ανερχόμενων προορισμών με τη μεγαλύτερη αύξηση ξενοδοχειακών αναζητήσεων στο διαδίκτυο, κέρδισαν μια θέση στην κατάταξη καθώς προσφέρουν νέα ξενοδοχεία και resort, προσελκύοντας τουρίστες.

Οι 5 προορισμοί με τη μεγαλύτερη αύξηση ξενοδοχειακών κρατήσεων φέτος είναι οι εξής:

1. Αβάνα

2. Sodankyla, Φινλανδία

3. Βαραντέρο, Kούβα

4. Λισαβόνα

5. Θήρα

Η πρόθεση για ταξίδια των πολιτών των ΗΠΑ στην Ευρώπη παρουσιάζεται σημαντικά αυξημένη σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, χάρη στο ενδιαφέρον των ταξιδιωτών αυτών για νέους και ανερχόμενους προορισμούς όπως η Πορτογαλία και η Ισλανδία.

Σύμφωνα με την Google, το 60% των ανθρώπων που ταξιδεύουν για λόγους αναψυχής, και το 55% όσων ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους, χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης στον προγραμματισμό των ταξιδίων τους. Επομένως, είναι σημαντικό για τις επιχειρήσεις να έχουν ισχυρή στρατηγική SEO & SEM, διασφαλίζοντας έτσι την καλή θέση του brand τους στις μηχανές αναζήτησης.

Εκτόξευση των αναζητήσεων για brand ενοικίασης σπιτιών

Με την ανάπτυξη της οικονομίας διαμοιρασμού, οι αναζητήσεις για brand ενοικιαζόμενων κατοικιών παρουσιάζουν δραματική αύξηση σε σχέση με τις αναζητήσει για παραδοσιακά ξενοδοχειακά brand.

Ισχυρές είναι επίσης οι αναζητήσεις για casino hotels, κάτι που δείχνει ότι πολλοί ταξιδιώτες ενδιαφέρονται για εξειδικευμένες επιλογές διαμονής που προσφέρουν διασκέδαση στο ξενοδοχείο.

Ενώ οι μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων είναι συστηματικά ανάμεσα στα 5 κορυφαία brand τα οποία συγκεντρώνουν τις περισσότερες αναζητήσεις σε κάθε κατηγορία, καταγράφεται σημαντική αύξηση στις αναζητήσεις για μπουτίκ ξενοδοχεία, ιδιαίτερα στην κατηγορία πολυτελείας.

Περισσότερες αναζητήσεις από ταξιδιώτες πολυτελείας

Η έρευνα αποκαλύπτει μάλιστα ότι η κατηγορία ξενοδοχείου έχει αντίκτυπο στον αριθμό των αναζητήσεων από τις οποίες περνά ένας ταξιδιώτης μέχρι να προβεί σε κράτηση. Οι ταξιδιώτες στη κατηγορία πολυτελείας, για παράδειγμα, κάνουν περισσότερες ξενοδοχειακές αναζητήσεις κατά μέσο όρο σε σχέση με τους ταξιδιώτες σε χαμηλότερες κατηγορίες διακοπών.

Η πιο συχνή δραστηριότητα ΠΡΙΝ την αναζήτηση και κράτηση σε ξενοδοχείο…

Τα budget ξενοδοχεία πρώτα στις αναζητήσεις από κινητό

Tο μερίδιο των ξενοδοχειακών αναζητήσεων μέσω κινητού παρουσιάζει αύξηση για όλες τις κατηγορίες ξενοδοχείων. Σχεδόν οι μισές αναζητήσεις για όλες τις κατηγορίες γίνονται από κινητά. Στην κατηγορία budget, μάλιστα, καταγράφεται το μεγαλύτερο μερίδιο αναζητήσεων από κινητό (75%) ενώ στην κατηγορία luxury, ο αντίστοιχος μέσος όρος είναι στο 45% επί του συνόλου των αναζητήσεων. Όμως ακόμη και στην κατηγορία πολυτελείας, οι αναζητήσεις από κινητό παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη αύξηση σε σχέση με όλες τις υπόλοιπες κατηγορίες, της τάξης του 23% σε ετήσια βάση.

Οι ταξιδιώτες που λατρεύουν τα ταξίδια αναψυχής, είναι πολύ πιο πιθανό ότι θα κάνουν αναζήτηση πολύ πριν την ημερομηνία αναχώρησης και ότι θα σχεδιάζουν το ταξίδι τους για μεγαλύτερη περίοδο σε σχέση με όσους ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους.

Επίσης, από τους Αμερικανούς ταξιδιώτες που κάνουν αναζήτηση ή κράτηση για ξενοδοχείο, μεγάλο μερίδιο προβαίνει επίσης σε αναζήτηση πτήσεων ή εξετάζει να κάνει κράτηση και σε άλλες εκδηλώσεις πριν την αναζήτηση ή την κράτηση στο ξενοδοχείο. Αυτό δείχνει το μονοπάτι που ακολουθούν οι άνθρωποι που ταξιδεύουν αυτόνομα.

Aυξηση των ξενοδοχειακών αναζητήσεων που πραγματοποιουνται από κινητά…

2 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Το μόνο που έχει νόημα είναι η στρατηγική SEO. Τώρα πόσοι καταλαβαίνουν τι πάει να πει αυτό και το κυριότερο αν είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν γι’ αυτό το νέο φρούτο αυτό είναι μια άλλη τραγική ιστορία.

  2. Καλά κάνουν και ψάχνουν πολυτέλεια και ποιότητα. Τα έχουν και πληρώνουν.
    Κάτι τέτοιο δεν χρειάζεται και το πανέμορφο Brand Name νησί μας;
    Αλλά εμείς είμαστε μάγκες. Θέλουμε να έχουμε το κεφαλάκι μας ήσυχο και τα λεφτά στο χέρι, χωρίς πολλές σκοτούρες. Η χρονιά προβλέπεται πολύ καλή, Σουλτάνου θέλοντος.
    Το χειμώνα θα μετρήσουμε και πάλι τα κουκιά. Εκεί θα δούμε ποιος έχει δίκιο.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ