-40% ο εισερχόμενος θαλάσσιος τουρισμός, yachting | Προτάσεις προς το Δήμο & τους αρμόδιους φορείς

4
1140

      ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟΥ YACHTING 2019 ΚΩΣ

 

Αισθητή μείωση σημείωσε, στο νησί της Κω, ο εισερχόμενος θαλάσσιος τουρισμός, yachting, τη φετινή σεζόν. Η μείωση άγγιξε το ποσοστό των 40%, με αποτέλεσμα να υποστεί μεγάλο πλήγμα ο θαλάσσιος τουρισμός του νησιού μας, κυρίως ο τουρισμός που προέρχεται από το εισερχόμενο yachting. Θα ήθελα, λοιπόν, τόσο ως επιχειρηματίας, όσο και ως απλός πολίτης της Κω να επισημάνω ορισμένα θέματα.

Αρχικά, ανησυχητικά μεγάλο πρόβλημα παρουσιάζεται στον χώρο ελλιμενισμού, κυρίως στο Μανδράκι, καθώς κάθε χρόνο αυξάνεται ολοένα και περισσότερο ο αριθμός των ημερόπλοιων. Οι επισκέπτες που καταφθάνουν με τις θαλαμηγούς στο νησί επιθυμούν να ελλιμενιστούν στο Μανδράκι , λόγω της φυσικότητας και της ομορφιάς του τοπίου, δυστυχώς όμως, αναγκάζονται να προσελκύσουν το σκάφος τους σε άλλους διαθέσιμους  χώρους ή ακόμη και να πλεύσουν πίσω, είτε σε άλλα νησιά. Για την αποτροπή της δυσάρεστης αυτής κατάστασης, με αφορμή τις εργασίες που εκτελούνται στο εσωτερικό του λιμανιού, είναι αναγκαίο να προσαρμοστεί ο χώρος αυστηρά από το λιμενικό ταμείο, έτσι ώστε να μπορούμε να φιλοξενούμε μεγαλύτερο αριθμό θαλαμηγών, εκμεταλλευόμενοι και το πίσω μέρος του κάστρου. Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί ότι ο ελλιμενισμός των θαλαμηγών στο λιμάνι της Κω παρουσιάζει τα υψηλότερα κόστη εν συγκρίσει με τα άλλα νησιά της Ελλάδος, παρά τις χαμηλές υπηρεσίες που παρέχει.

Δυσκολίες, όμως, αντιμετωπίζονται και σε συνεργασίες μας με τις αρχές, καθώς υπάρχει έλλειψη προσωπικού, τόσο στον έλεγχο διαβατηρίων, όσο και στη λιμενική αρχή.

Επιπροσθέτως, ο νέος φόρος που έχει επιβληθεί στα σκάφη από το κράτος ανεβάζει τις τιμές των εξόδων τους, με αποτέλεσμα η μείωση, σε συνδυασμό με όλα τα προαναφερθέντα, να έχει γίνει σημαντικά αισθητή και έτσι το αποτέλεσμα μας αναγκάζει να λάβουμε ορισμένα σημαντικά μέτρα.

Ευελπιστούμε, λοιπόν, όλα τα προαναφερθέντα ζητήματα με τη νέα σεζόν να ληφθούν σοβαρά υπόψιν και με αφορμή την εκλογή της  νέας δημοτικής αρχής, να συμβάλλουμε με όποιον τρόπο, προς όφελος του νησιού και κατ’ επέκταση όλων μας.

 

Με εκτίμηση

Μουράτ Μπουρινάκης

4 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ακουστέ κυριε μπουρινακι,από καποια μεριά έχετε δίκιο,για την μείωση στον θαλάσσιο τουρισμο,

    αλα στο λιμάνι και όχι στην μαρίνα.Τωρα θα σας πω γιατί χάθηκαν τα σκάφη από το λιμάνι που προσκειντε στην μαρινα.Οταν ο ////////γίνετε γυφτος για να πάρει ένα δώρο από το σκάφος,και δεν απομακρινετε από το σκάφος, μέχρι να να πάρει το δώρο,αυτό το διαμαρτηρηθηκαν ………………Και σας ερωτώ κυριε μπουρινακι,εσείς εάν είχατε σκάφος θα ξαναερχοσασταν στο λιμάνι;;;;;;;ασφαλώς και όχι.Γιαυτο ας ψαχτουν οι νέοι διοικουντες για οτι συμβαίνει στο λιμάνι. Βωα το νησί για το τι συμβαίνει στο λιμάνι.Και κυριε μπουρινακι φταίτε και εσείς για την μειωση στον θαλάσσιο τουρισμό γιατί δεν διαμαρτηριθηκατε ποτέ στους απερχομενους του κυριτση.Γιαυτο μην διαμαρτυρεστε,ότι φταίνε μόνο οι καθυστερήσεις για την επισκευη του λιμανιού,και οι καθυστερήσεις διαβατηριων.Ενταξει κυριε μπουρινακι??????????????

  2. των φόρων και γενικά των χρεώσεων , γιατί δεν γράφεις και πόσα χρεώνετε εσείς οι πράκτορες τους πελάτες σας; Γιατί δεν μειώνετε εσείς το κέρδος σας; Γιατί ενώ το σκάφος ενώ η χρέωση του λιμανιού η της μαρίνας είναι π.χ. 250€ εσείς χρεώνετε 400 και 500€ ;

  3. Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ Η ΜΑΡΙΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΛΤ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

  4. Το Μανδράκι φέτος αποδεδειγμένα είχε πολύ παραπάνω κίνηση όπως και η μαρίνα. χαμός απο σκάφη γινότανε, τώρα το αν κάποιοι είναι μείον 40% είναι δικό τους θέμα, όλη μέρα εκεί είμαστε τα βλέπουμε. Όμως δε φταίνε οι άλλοι…Που ειδες εσυ τη μειωση, ενας θεός ξέρει.

    Ενας επιχειρηματιας

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ