College News: Δεν σε παίρνει ο ύπνος; 4 τρόποι να αποκοιμηθείς αμέσως μόλις πέσεις στο κρεβάτι

1
172
Δεν σε παίρνει ο ύπνος; Ένα βιβλίο θα σε βοηθήσει να χαλαρώσεις ακόμα και όταν έχεις περάσει μια μέρα με ένταση. Η Κατερίνα διαβάζει Τα Ουγγρικά Ψάρια (θα το βρεις κι εσύ σε αυτό το link)

 

Τον τελευταίο καιρό η αλήθεια είναι πως έχω ελάχιστο ελεύθερο χρόνο. Προσπαθώ να χωρέσω στο πρόγραμμά μου το διάβασμα για την εξεταστική, τη γυμναστική μου, τον καφέ με τους φίλους μου αλλά και την προσωπική μου φροντίδα. Όλο αυτό όπως καταλαβαίνεις μου δημιουργεί πολύ άγχος και επηρεάζει τον ύπνο μου. Και παρόλο που έχω μειώσει τις βραδινές εξόδους και πέφτω στο κρεβάτι πριν τις 12, δυσκολεύομαι να αποκοιμηθώ. Χθες για παράδειγμα ξάπλωσα από τις 11 και μέχρι τις 2 δεν με είχε πάρει ο ύπνος!

Βρήκα λοιπόν 4 τρικ για να βελτιώσω την ποιότητα του ύπνου μου και να μη στριφογυρίζω στο κρεβάτι για καμιά ώρα μέχρι να αποκοιμηθώ.

Φτιάξε το βιολογικό σου ρολόι

Προσπάθησε δηλαδή να πέφτεις για ύπνο περίπου την ίδια ώρα κάθε βράδυ. Καλό είναι να ακολουθείς και μια συγκεκριμένη ρουτίνα λίγο πριν τον ύπνο, όπως ένα ζεστό μπάνιο ή το διάβασμα ενός βιβλίου. Έτσι μόλις ξεκινάς αυτή τη σειρά κινήσεων ο οργανισμός σου παίρνει το μήνυμα ότι είναι ώρα για ύπνο.

Μην τρως πριν πας για ύπνο

Είναι βασικό το τελευταίο σου γεύμα να είναι περίπου δύο ώρες πριν ξαπλώσεις ώστε να έχει προλάβει ο οργανισμός να το χωνέψει. Διαφορετικά θα έρθεις αντιμέτωπη με καούρες και δυσπεψία. Πώς να αποκοιμηθείς μετά;

Κόψε τον καφέ

Μην αγχώνεσαι, δεν εννοώ τελείως! Αλλά σίγουρα μετά τις 5,6 το απόγευμα είναι απαγορευμένος. Αν έχεις συνηθίσει να πίνεις καφέ όλη μέρα και δυσκολεύεσαι να τον κόψεις αμέσως, πιες καλύτερα ντεκαφεϊνέ ή τσάι. Μην ξεχνάς όμως πως και αυτά τα ροφήματα έχουν μικρή ποσότητα καφεΐνης.

Ξάπλωσε ανάσκελα

Αδιανόητο έτσι; Ειδικά αν είσαι και εσύ από τα άτομα που κοιμούνται μονίμως μπρούμυτα ή στα πλάγια. Κι όμως, αν αρχίσεις να κοιμάσαι έτσι θα δεις ότι χαλαρώνουν αμέσως όλοι οι μύες του σώματος και η αναπνοή γίνεται πολύ πιο εύκολη. Θα σε πάρει ο ύπνος πριν το καταλάβεις καλά καλά. Άσε που ξαπλώνοντας ανάσκελα δεν ταλαιπωρείται το πρόσωπό σου και θα έχεις λιγότερες ρυτίδες μεγαλώνοντας.

Η έλλειψη ύπνου επηρεάζει κάθε πτυχή της ζωής μας. Καταρχάς δημιουργεί νευρικότητα με αποτέλεσμα να είναι ακόμα πιο δύσκολο να κοιμηθείς το επόμενο βράδυ. Άσε που δεν μπορείς να ανταπεξέλθεις στις υποχρεώσεις της καθημερινότητας, στη δουλειά σου, στις σπουδές σου.

Και φυσικά η έλλειψη ύπνου να ξέρεις φαίνεται στο πρόσωπό σου! Και δεν μιλάω μόνο για τις σακούλες και τους μαύρους κύκλους αλλά και για μια επιδερμίδα που χάνει τη λάμψη της. Μην το αμελείς λοιπόν! Ακολούθησε τα τρικ που σου ταιριάζουν και βελτίωσε άμεσα την ποιότητα ύπνου σου.

Till the next time,

xxx

Αντωνία.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Καλησπέρα κυρία Αντωνια μπορείς να ρωτήσεις τη Κατερίνα αν είναι καλό το βιβλίο ουγγρικα ψάρια;

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.