Βαγγέλης Τζόγιας: Να δημιουργηθεί σύλλογος για τα τροχαία ατυχήματα

4
646

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΤΖΟΓΙΑΣ: ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ

Μια πρόταση και στα ΜΜΕ του Νησιού…

Αγαπητοί φίλοι, τροχαίων συνέχεια, αφού το θέμα δεν πρόκειται να κλείσει ποτέ, αφού ο εμφύλιος της ασφάλτου θα συνεχίζεται στο μέλλον με θύματα πάντα νέους ανθρώπους. Αφορμή για το σημερινό μου άρθρο στάθηκε το «Βήμα της Κω», όπου στο πρωτοσέλιδό του έχει θέμα «56 νεκρούς από το 2010-2018. Οφείλω να ενημερώσω ότι τα στοιχεία που δίνει η Αστυνομική Διεύθυνση, δεν απεικονίζουν την σκληρή πραγματικότητα, διότι καταγράφονται οι νεκροί της ασφάλτου. Ο πολυτραυματίας όμως που θα πεθάνει από το ατύχημα, λίγες μέρες αργότερα σε κάποιο νοσοκομείο, δεν προσμετράται στους νεκρούς της ασφάλτου. Άρα, μπορείτε να φανταστείτε ότι ο αριθμός των νεκρών, είναι ακόμη μεγαλύτερος. Αν είχαμε αυτόν τον αριθμό, τότε θα είχαμε πλήρη εικόνα, γιατί το 56 μπορεί να είναι 59 ή 60 ή και παραπάνω.

Πάντα λοιπόν, μετά από μία τέτοια διαπίστωση στο μυαλό όλων μας, κυριαρχεί η ίδια σκέψη: Ποιος φταίει για αυτήν την κατάσταση όλα αυτά τα χρόνια; Φταίνε οι Κυβερνήσεις, οι Περιφέρειες, οι Δήμοι; Ναι, σίγουρα έχουν ευθύνες οι πολιτικοί ανεξαρτήτου βαθμίδας, όμως ευθύνες έχουμε και εμείς οι πολίτες. Αν λοιπόν ο καθένας μας αντιμετωπίσει με θάρρος τις ευθύνες που του αναλογούν, τότε θα μιλάμε για μείωση των τροχαίων στην χώρα μας και στο νησί μας.

Άρα το θέμα είναι τι κάνουμε εμείς οι ενεργοί πολίτες για την βελτίωση της κατάστασης. Είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι τα τροχαία μπορούν να μειωθούν σε μεγάλο βαθμό στο Νησί μας, αν πρώτα φτιάξουμε έναν σύλλογο τροχαίων ατυχημάτων – δυστυχημάτων. Εγώ είμαι μέσα, όσοι θέλετε μπορείτε να καλέσετε στο τηλ. 6977406672. Ας αφήσουμε λοιπόν την στείρα κριτική του ποιος φταίει. Πρέπει να περάσουμε αμέσως στην πρακτική αντιμετώπιση του θέματος. Ένας τέτοιος σύλλογος είναι απόλυτα αναγκαίος, διότι απλά σαν οντότητα, σαν συλλογική δύναμη, μπορεί να πείσει, μπορεί να κάνει πάρα πολλά.

Απλά θα αναφέρω ένα μόνο θέμα: μπορούμε να πείσουμε τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης του Νησιού να καθιερώσουν το εξής απλό: το κάθε Μέσο να χρησιμοποιεί το δικό του σηματάκι, το δικό του σποτ για τα τροχαία. Βλέποντας δηλαδή όποιο site θέλουμε, θα βλέπουμε και το μήνυμά του, ακούγοντας ραδιόφωνο το αντίστοιχο μήνυμα και διαβάζοντας εφημερίδα το αντίστοιχο. Η Δημοτική Τηλεόραση θα έχει το δικό της. Για την ώρα, αυτό το κάνει μόνο το «Radio City 93» και πρέπει να το υιοθετήσουν όλοι.

Ας ξεχωρίσουμε λοιπόν ως κοινωνία, ως Νησί και να γίνουμε πρότυπο για τους υπόλοιπους. Ανάφερα μία μόνο δράση, θα υπάρξουν και άλλες.

Πάνω στον ακήρυχτο εμφύλιο πόλεμο και επειδή τα λόγια είναι φτώχεια και η όποια κριτική δεν αποφέρει καρπούς, παίρνουμε την κατάσταση τα χέρια μας και την βελτιώνουμε όσο μπορούμε, διαφορετικά έτσι θα κλαίμε μία ζωή και θα μεμψιμοιρούμε ότι φταίει ο ένας, φταίει ο άλλος και τίποτα δεν θα αλλάξει.

Περιμένω λοιπόν τα τηλέφωνο σας για να αλλάξουμε την παλιοκατάσταση, έτσι και αλλιώς το κάθε πρόβλημα, θέλει αντιμετώπιση. Ας το αντιμετωπίσουμε όσο πιο γρήγορα γίνεται.

Ευχαριστώ

4 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Η προτελευταία παράγραφος είναι σκέτη αποπροσανατολιστική προσέγγιση αδαούς.

    Τα προβλήματα είναι μεγάλα και κάποιοι δεν τα αποδέχονται καν,οπότε δεν μπορεί να υπάρξει συνεργασία.
    1)Οι δρόμοι στένεψαν πολύ για τέτοιου όγκου Κυκλοφοριακό,
    2)Δεν προσαρμόστηκαν νέα Όρια Ταχύτητας .
    3)Υπάρχουν συγκεκριμένες παρέες Ημεδαπών που κατά παρέες προκαλούν με την επικίνδυνη οδηγική τους συμπεριφορά (χθες π.χ. είχε κόντρες στον Φάρο κατά τις 11).
    4)Πολλοί επισκέπτες οδηγούν υπό την επήρεια αλκοόλ και ουσιών,μετά την ακατάσχετη κατανάλωση αλκοόλ Γ’ και Δ’ κατηγορίας.
    5)Πολλοί Έλληνες και ντόπιοι τα Σαββατικό και τις Παρασκευές ,ημέρες ομαδικών εξόδων ,είναι λιώμα και παραβιάζουν δρόμους μονής κατεύθυνσης σε συγκεκριμένες περιοχές (Θερμά,Ζουρούδη,Λιμάνι).
    6)Απουσία ελέγχου ,προστίμων,απουσία παρακολούθησης μέσω καμερών.(υπάρχουν συγκεκριμένες περιοχές που η παραβίαση του Κ.Ο.Κ είναι απίστευτη).
    7) Στις αλλαγές βάρδιας υπάρχουν Υπάλληλοι ξένοι και δικοί μας,αλλά και ‘ξεναγοί’ Τουριστικών Γραφείων ,που οδηγούν επικίνδυνα.
    8)Το θέμα έπρεπε να απασχολήσει διαδημοτικά όλους τους φορείς του Νησιού ,από το 2011.

  2. Το ύφος αυτών που γράφετε ,είναι τέτοιο που λες και αφορά μόνο τους Έλληνες χρήστες του Οδικού Δικτύου.

    Δεν θέλω να παραβλέψω ότι λόγω κρίσης και Ηθικής/Κοινωνικής Πτώχευσης κάποια άτομα από εδώ οδηγούν επικίνδυνα,όπως και επισκέπτες και κάποιοι που διαμένουν στην Κω,απ΄την Αλβανία κ.λ.π.,αλλά υπάρχει θέμα με τους Ξένους επισκέπτες,που παρά την καλή Οδική διαπαιδαγώγηση τους ,εδώ συμπεριφέρονται εντελώς ανάρμοστα.Τι λένε τα Πρακτορεία Τουρισμού για τους ενοικιαστές οχημάτων ,που έχουν πιει τον άμπακο την προηγούμενη βραδιά?Πως μπορεί ένας Βορειοευρωπαίος να διαχειριστεί την τεράστια κατανάλωση μπόμπας με τις παρενέργειες που επιφέρει η υψηλή θερμοκρασία?Εμένα πριν λίγο κοκάλωσε ένας Ξένος το αυτοκίνητο στη Μέση του Δρόμου και έβγαλε τον Χάρτη και το κινητό,άλλος χωρίς να ξέρει τους δρόμους,οδηγεί σαν Σουλτάνος.Πόσοι ξένοι οδηγοί υποβάλλονται σε αλκοτέστ?ή πόσοι τιμωρούνται για κακή οδηγική συμπεριφορά?Ας βγει σε δημοσιότητα η σχετική λίστα απ την Τροχαία.Γιατί κάθε μέρα βλέπεις σε κάθε Ξενοδοχείο 2-3 με γύψο?

  3. οταν ο κωος οδηγος πιανει δουλεια στις 7:00 και φευγη απο το σπιτι του στις 6:50 δεν προλαβαινει και τρεχει κανει προσπερασεις τυπου σουμαχερ για να παει στην δουλεια του στην ωρα του. οταν το ταξι για να παρη κουρσα απο αεροδρομιο παει με 120 χλμ, οταν δεν σταματαμε σε διαβασεις πεζων, οταν μιλαμε στο κινιτο ενω οδηγαμε, οταν πινουμε και πιανουμε τιμονι, μετα μας φταινε οι τουριστες οι αλβανοι οι οδηγοι απο αλλες περιοχες ενω οι κωοι ειναι οι καλυτεροι οδηγοι που δεν εχουν οδηγηση σε καποα εθνικη οδο για να μαθουν πως πρεπει να οδηγουν. πηραμε αμαξη και διπλωμα και μαζι πηραμε και τους δρομους λες και οδηγαμε μονο εμεις. λιγο προσοχη λιγο σεβασμο στον πεζο και λιγο σεβασμο στους αλλους οδηγους και δεν θα εχουμε ατυχηματα.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ