Μικρές αλλαγές που θα βελτιώσουν τη στάση του σώματός σας

0
75

Ζούμε στην εποχή της καθιστικής ζωής με τους περισσότερους από εμάς να περνάμε αρκετές ώρες καθισμένοι μπροστά από έναν υπολογιστή.

 

Στην εποχή μας, η στάση του σώματος αποτελεί ένα συχνό θέμα μελέτης. Ο τρόπος που κάθεστε στην καρέκλα προκειμένου να βλέπετε την οθόνη και να χρησιμοποιείτε το πληκτρολόγιο, θα μπορούσε να οδηγήσει σε προβλήματα που επηρεάζουν την υγεία, από τη σπονδυλική στήλη μέχρι την αναπνευστική λειτουργία, αλλά και τη διάθεση και την εμφάνιση.

Ιδανικά, η στάση του σώματος πρέπει να είναι τέτοια, ώστε να στέκεστε σε μία ευθεία. Ωστόσο, η πλειοψηφία των ατόμων τείνει να γέρνει τους ώμους και το λαιμό προς τα εμπρός, ωθώντας τα ισχία προς τα πίσω. Ευτυχώς, η στάση του σώματος μπορεί να βελτιωθεί με μικρές αλλαγές στον τρόπο ζωής, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις η βοήθεια ενός φυσικοθεραπευτή θα μπορούσε να φανεί ιδιαίτερα χρήσιμη.

Δείτε παρακάτω τι μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε τη στάση του σώματός σας αποφεύγοντας προβλήματα υγείας που μπορεί να προκύψουν:

Σηκωθείτε από την καρέκλα και περπατήστε

Η καθιστική ζωή συνδέεται ιδιαίτερα με προβλήματα στάσης του σώματος και πόνο στις αρθρώσεις. Προσπαθήστε να κινείστε περισσότερο κατά τη διάρκεια της ημέρας. Σηκωθείτε από το γραφείο για να κάνετε μία μικρή βόλτα, κάθε 20 έως 30 λεπτά.

Πηγαίνετε από τις σκάλες

Προτιμήστε να χρησιμοποιείτε τις σκάλες και όχι το ασανσέρ για να βελτιώσετε την κινητικότητα των αρθρώσεων και να ενισχύσετε τη λειτουργία των μυών. Επιπλέον, εάν έχετε τη δυνατότητα για κάποιες ώρες της ημέρας, μπορείτε να αντικαταστήσετε την καρέκλα με μία μπάλα ισορροπίας, προκειμένου να τονώσετε του μυς της κοιλιάς και να ενδυναμώσετε τον κορμό.

Κρατήστε την οθόνη του κινητού στο ύψος του προσώπου

Ιδανικά, θα μπορούσατε να χρησιμοποιείτε το τηλέφωνό σας λιγότερο! Φέρνοντας το τηλέφωνο στο επίπεδο των ματιών, αντί να κοιτάτε προς τα κάτω στην οθόνη, μπορείτε να κρατήσετε τους ώμους και το λαιμό ψηλά, διατηρώντας σωστή στάση σώματος. Επιπλέον, έτσι θα αποφύγετε τις ενοχλήσεις στον αυχένα και την πλάτη, καθώς και τους πονοκεφάλους.

 

Πηγές: theepochtimes.com, onmed.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.