Η Διαχείριση Παραπόνων και ο ρόλος του Guest Relations | Πως να κερδίσετε από τους δυσαρεστημένους πελάτες…;

0
116

Η Διαχείριση Παραπόνων και ο ρόλος του Guest Relations

 

Πως να κερδίσετε από τους δυσαρεστημένους πελάτες…?

Την Παρασκευή 22 Νοεμβρίου στις 18:00, υποδεχόμαστε στην ANKO Academy Kos την κα Όλγα Μουρατίδου, στέλεχος διοίκησης και για πολλά χρόνια Guest Relations Manager 5* ξενοδοχείων (Eagles Palace, Grecotel Imperial Thalasso κ.α.) για να απαντήσει στα ερωτήματα:

1) Τι είναι το παράπονο; Ευκαιρία ή … μπελάς;

2) Ποια είναι τα πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουμε;

3) Μύθοι και αλήθειες για τα παράπονα.

4) Έχουν προφίλ οι δυσαρεστημένοι πελάτες;

5) Πως μπορούμε να διαχειριστούμε ένα παραπονούμενο πελάτη;

 

Η ομιλία απευθύνεται σε όλους όσους απασχολούνται στον τουριστικό κλάδο (Ξενοδοχεία, Διαμερίσματα, Εστιατόρια κ.α.)

Είσοδος Ελεύθερη

 

Αίθουσα: Α1 – Α2

Ώρα: 18:00 – 20:00

Ημερομηνία: 22/11/2019

Περισσότερες πληροφορίες: https://anko.edu.gr/el/academy/subject/hdiaxeirishparaponwnkaiorolostoyguestrelat/

Δήλωση συμμετοχής: https://anko.edu.gr/el/academy/subject/hdiaxeirishparaponwnkaiorolostoyguestrelat/

 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.